Payback -
Fra : Patruljen

Dato : 19-08-11 04:56

Early today, several gunmen launched an attack from across the
Egyptian side of the Egypt-Israel border. Striking from the Sinai, the
attackers managed to attack the Israeli coastal town of Eilat with
small arms, mortars and anti-tank rockets. Although details of the
attack are still sketchy at best, Israel has reported 7 fatalities and
some 29 injuries and is pinpointing the source as Gaza
http://www.thewarjournal.co.uk/israeleilat.html

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 12:28

On Fri, 19 Aug 2011 03:56:23 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
> attack are still sketchy at best, Israel has reported 7 fatalities and
> some 29 injuries and is pinpointing the source as Gaza

Typisk arabisk. Skyde direkte efter civile.

Dem giver Israel nok en ordentlig røvfuld, inden der er gået 24 timer.

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-11 05:53

On 19 Aug., 13:27, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Typisk arabisk. Skyde direkte efter civile.
>
> Dem giver Israel nok en ordentlig r vfuld, inden der er g et 24 timer.

Israel bombede civile områder igår aftes og indtil kl. 03.30 inat -
dræbte flere civile der iblandt et barn. Man afbrød alle
kommunikationslinier ud af Gaza i timer for flere personers
vedkommende - der iblandt en del af mine venners.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 13:26

On Fri, 19 Aug 2011 04:53:00 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Israel bombede civile områder igår aftes og indtil kl. 03.30 inat -
> dræbte flere civile der iblandt et barn.

Når huset indeholder top-terrorister, så er det ikke et civilt område.

> Man afbrød alle
> kommunikationslinier ud af Gaza i timer for flere personers
> vedkommende - der iblandt en del af mine venners.

Og hvad så.? Det er sgu da bedre end at få en hamas-raket i hovedet.

Fra : DADK

Dato : 19-08-11 13:14

On 19-08-2011 13:27, Steen A. Thomsen wrote:

> Typisk arabisk. Skyde direkte efter civile.
>
> Dem giver Israel nok en ordentlig røvfuld, inden der er gået 24 timer.

Og så skal vi høre om hvordan den israelske hær dræber civile, der fører
til flere hævnaktioner, der fører til at den israelske hær må
uskadeliggøre flere terrorister, der fører til at civile dræbes osv

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 13:28

On Fri, 19 Aug 2011 14:14:20 +0200, DADK wrote:

> Og så skal vi høre om hvordan den israelske hær dræber civile, der fører
> til flere hævnaktioner, der fører til at den israelske hær må
> uskadeliggøre flere terrorister, der fører til at civile dræbes osv

Der ryger altid civile med i købet, i en konflikt. Forskellen ligger i om
de er "collateral damage", eller om de er det direkte mål.

Fra : DADK

Dato : 19-08-11 13:47

On 19-08-2011 14:28, Steen A. Thomsen wrote:

> Der ryger altid civile med i købet, i en konflikt. Forskellen ligger i om
> de er "collateral damage", eller om de er det direkte mål.

Ja, det ville jeg også mene. Men Patruljen er åbenbart af den opfattelse
man godt må dræbe civile, bare man ikke kommer fra Israel

Fra : P.N.

Dato : 19-08-11 13:49

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 19 Aug 2011 03:56:23 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
> Typisk arabisk. Skyde direkte efter civile.
>
> Dem giver Israel nok en ordentlig røvfuld, inden der er gået 24 timer.

Lad os nu ikke glemme at 90% af ofrene i MØ konflikten er civile arabere.
Det er med andre ord en myte, hvis ikke direkte propaganda at arabere går
efter civile og at Israel gør det modsatte. Sandheden er vel snarere den at
det er Israel der går efter de civile med moderne præcisionsvåben, alt
imedens araberne enten ikke kan ramme eller rammer helt tilfældigt da de jo
ikke ved hvem der er i bussen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 14:25

On Fri, 19 Aug 2011 14:49:08 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Lad os nu ikke glemme at 90% af ofrene i MØ konflikten er civile arabere.

Du må gerne lige dokumentere den påstand, samt at det ikke er andre arabere
der har slået dem ihjel.

> Det er med andre ord en myte, hvis ikke direkte propaganda at arabere går
> efter civile og at Israel gør det modsatte.

Det er et bevist faktum.

> Sandheden er vel snarere den at
> det er Israel der går efter de civile med moderne præcisionsvåben,

Israel spilder sgu da ikke sine dyre bomber på ligegyldige civile arabere.
Israel sigter efter terroristerne, og desværre ryger der ofte civile med i
købet.

> alt
> imedens araberne enten ikke kan ramme eller rammer helt tilfældigt da de jo
> ikke ved hvem der er i bussen.

At araberne er elendige til at ramme, ændrer ikke på at de direkte sigter
efter uskyldige civile.

Fra : P.N.

Dato : 19-08-11 15:03

> Du må gerne lige dokumentere den påstand, samt at det ikke er andre
> arabere
> der har slået dem ihjel.

Ja du er jo ikke ligefrem den første der betvivler dette faktum, jeg ved
ikke om patruljen lige har linket til FNs statistik over dræbte.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 17:26

On Fri, 19 Aug 2011 16:02:42 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja du er jo ikke ligefrem den første der betvivler dette faktum, jeg ved
> ikke om patruljen lige har linket til FNs statistik over dræbte.

Forstod du ikke spørgsmålet.?

Mange af de dræbte palæstinensere, er dræbt af andre palæstinensere.

Fra : /john

Dato : 19-08-11 18:51

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> desværre ryger der ofte civile med i købet.

Ja, fordi de forpulede muhammedanere affyrer deres fyrværkeri fra civile
bebyggelser som skoler, hospitaler, markeder mm, og de véd udmærket, det
gi'r en go' presse i 'visse' medier når Israel så svarer igen med
præcisions-bomber!

Muhammedanerne er langt dygtigere til propaganda end israelerne.

/john

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 18:57

On Fri, 19 Aug 2011 19:51:20 +0200, /john wrote:

> [...]
> præcisions-bomber!
>
> Muhammedanerne er langt dygtigere til propaganda end israelerne.

Hvilket sikkert skyldes Vestens "politisk korrekte" selvhad. "Vi" er jo
skyld i de globale klimaændringer, sulten i Afrika og alle andre problemer
i verden.

Fra : /john

Dato : 19-08-11 18:45

"P.N." <235@mail.dk> skrev i meddelelsen

> det er Israel der går efter de civile med moderne præcisionsvåben

Dén la'r vi li'e stå et øjeblik!

Der behøves altså præcisions-våben for at kunne ramme civile...?

/john

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 18:53

On Fri, 19 Aug 2011 19:44:57 +0200, /john wrote:

> Dén la'r vi li'e stå et øjeblik!
>
> Der behøves altså præcisions-våben for at kunne ramme civile...?
>
> /john

ROTFL. Så kan der ikke være mange civile i forhold til "terrorister".

Fra : /john

Dato : 19-08-11 18:55

"P.N." <235@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Lad os nu ikke glemme at 90% af ofrene i MØ konflikten er civile arabere

Lad os heller ikke glemme at:

Israel: Jewish 75.6%, Muslim 16.9%, Christian 2%, Druze 1.7%, other 3.8%
(2008 census)
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/is.html

/john

Fra : Tony

Dato : 19-08-11 19:46

"/john" skrev i meddelelsen

> [...]

Lad os heller ikke glemme at:

Israel: Jewish 75.6%, Muslim 16.9%, Christian 2%, Druze 1.7%, other 3.8%

Synes at Israel skal tæppebombe Hamas og alt hvad de står for. Efter det,
kan de så sammen med KAFFEKLUBBEN FN, se om de kan blive enige om at få
fjernet SVINET fra Syrien. Synes de er meget længe om at komme frem til
noget positivt . Tony

Fra : /john

Dato : 19-08-11 20:18

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Synes at Israel skal tæppebombe Hamas og alt hvad de står for

Det ville da være en go' begyndelse.

Det er jo netop Hamas (og ikke de 17% muhammedanere i Israel!) der hindrer
freden med deres terror og: "Vi vil aldrig anerkende Israel".

Hamas bør udryddes på samme måde som Europas nazister blev udryddet.

Derefter kan freden etableres.

/john

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-11 06:35

On 19 Aug., 14:28, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Der ryger altid civile med i købet, i en konflikt. Forskellen ligger i om
> de er "collateral damage", eller om de er det direkte mål.

Nå - for søren. Igår beskød "terrorister" en bus fuld af soldater og
et militært køretøj plus et civilt køretøj med en soldat.

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-11 06:33

On 19 Aug., 14:14, DADK <D...@webspeed.dk> wrote:

> Og så skal vi høre om hvordan den israelske hær dræber civile, der fører
> til flere hævnaktioner, der fører til at den israelske hær må
> uskadeliggøre flere terrorister, der fører til at civile dræbes osv

Ligenu er voldspiralen i fuld gang. Ja -

En ukendt maltrakteret 23 årig og et barn på tretten blev myrdet igår
aftes i Gaza. Adskillige civile huse blev ramt.
Hvor mange israelske børn er der røget igår - idag?

Fra : DADK

Dato : 19-08-11 13:51

On 19-08-2011 14:33, Patruljen wrote:

> Ligenu er voldspiralen i fuld gang. Ja -
>
> En ukendt maltrakteret 23 årig og et barn på tretten blev myrdet igår
> aftes i Gaza. Adskillige civile huse blev ramt.
> Hvor mange israelske børn er der røget igår - idag?

Det er vel bare en palæstinensisk morder? Eller voldtægtsmand?
Palæstinensere kan godt myrde og voldtage, det ved vi fra de danske
statistikker hvor statsløse palæstinensere er overrepræsenteret, men
sker det i Gaza er det Israels skyld? Alle palæstinensere lever i smuk
harmoni og idyl side om side, og med hinanden i hænderne messer de bare
de bevingede ord : Næste år i Israel.

??

Fra : P.N.

Dato : 19-08-11 17:18

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det i Gaza er det Israels skyld? Alle palæstinensere lever i smuk harmoni
> og idyl side om side, og med hinanden i hænderne messer de bare de

Har du nogensinde tænkt på at den dæmonisering som konklusion har at
Palæstinænsere er dårlige hvis ikke direkte onde mennesker, minder det dig
ikke temmeligt meget om en anden meget udskældt gruppe.

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-11 06:31

On 19 Aug., 14:26, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Når huset indeholder top-terrorister, så er det ikke et civilt område.

> Og hvad så.?  Det er sgu da bedre end at få en hamas-raket i hovedet.

:)

Jeg orker dig ikke Thomsen. Du er simpelhen ikke saglig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-08-11 14:18

On Fri, 19 Aug 2011 05:31:05 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> :)
>
> Jeg orker dig ikke Thomsen. Du er simpelhen ikke saglig.

SAGLIG.???

Du kalder en top-terrorists hus for "civilt område" og mener det er en
katastrofe når dine "venner" mister forbindelsen til internettet i et par
timer.

Der er sgu større problemer i verden, end dit klynkeri.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-11 16:49

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>:)
>
>Jeg orker dig ikke Thomsen. Du er simpelhen ikke saglig.

Var du det da du omdigtede min kommentar om psykotikere til at jeg er
koldhjertet - Jeg havde forklare dig om brainstorming og KUN ORD i
telefonen men din ukristne dømmesyge psyke havde lyst til arrogant
uforsonlighed uden dialog

Idag er det mine former jeg skal få orden på men jeg har netop
forklaret den sport der er i at være form-oprører, konstruktivt

   God will pardon me, it is His trade. Heinrich Heine 1797 -
1856
   Mutual Forgiveness of each vice, /Such are the Gates of
Paradise. [The Gates of Paradise, Prologue] William Blake
   To be social is to be forgiving. Robert Frost 1874 - 1963
   Vi tilgiver let vore venner de fejl, som ikke angår os. La
Rochefoucauld
   Den, der tilgiver, sætter sig selv på et højere Trin end den,
der har Tilgivelse behov - hvad der kan give Anledning til megen
Ukærlighed og Hovmod.      Vilh. Andersen
   I at tilgive en fornærmelse er der noget højtideligt, med
mindre din ædelmodighed fortolkes som ligegyldighed. Ambrose Bierce
1842-1914 (og ofte ønskes straf , læs Henrik Stangerups "Manden der
ville være skyldig")
   Den som ikke er forberedt på at tilgive andre, ødelægger den
bro, han engang selv må gå over.      Francis Bacon
   Denne forfærdelige uenighed, som har varet i mange
århundreder, er en slående lektion i, at vi gensidigt bør tilgive
hinanden vores fejltagelser. Uenigheden er menneskeslgtens største
onde, og det eneste lægemiddel er tolerancen. Francois M.A. de
Voltaire
   If you have an enemy, do not requite him evil with good, for
that would put him to shame. Rather prove that he did you some
good.Nietzsche
   Love truth, but pardon error Francois de Voltaire
   Sweet mercy is nobility's true badge.Shakespeare
   Always forgive your enemies-nothing annoys them so much. Oscar
Wilde (Attrib)
   Det kan være den højeste form for ondskab at gengælde ondt med
godt.       Christian Kjellerup
   Glæden ved at tilgive er sødere end glæden ved hævn. Koranen

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-11 07:10

On 19 Aug., 14:47, DADK <D...@webspeed.dk> wrote:

> Ja, det ville jeg også mene. Men Patruljen er åbenbart af den opfattelse
> man godt må dræbe civile, bare man ikke kommer fra Israel

Næe - men hvis den ene part må og iøvrigt har gjort det fra 1947 via
terrorister så som Irgun og Sternslænget, så er det ynkeligt at tude,
når der betales tilbage.

Fra : DADK

Dato : 19-08-11 15:09

On 19-08-2011 15:09, Patruljen wrote:

> Næe - men hvis den ene part må og iøvrigt har gjort det fra 1947 via
> terrorister så som Irgun og Sternslænget, så er det ynkeligt at tude,
> når der betales tilbage.

Du har helt ret i at jøder begik terror inden Israel blev dannet. Og det
var en dårlig ting, er du uenig i det? Terror er ikke godt.

Er du enig i, at terror som middel for at fremme sit mål er en
destruktiv, dårlig ting?

Fra : Tom L

Dato : 19-08-11 21:41

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Næe - men hvis den ene part må og iøvrigt har gjort det fra 1947 via
> terrorister så som Irgun og Sternslænget, så er det ynkeligt at tude,
> når der betales tilbage.

Jeg husker ikke at have hørt israel tude.

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 06:48

On 19 Aug., 22:41, Tom L <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Jeg husker ikke at have hørt israel tude.-

Vi hører ikke andet. Israel føler sig truet - konstant. Uden hensyn
til realiteten. Man er sygeligt paranoide. Og dertil den evindelige
jamren om Holocaust?

Ynkeligt og sygeligt.

Fra : TL

Dato : 20-08-11 16:20

On Sat, 20 Aug 2011 05:47:51 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Vi hører ikke andet. Israel føler sig truet - konstant. Uden hensyn
>til realiteten. Man er sygeligt paranoide. Og dertil den evindelige
>jamren om Holocaust?
>
>Ynkeligt og sygeligt.

Dit had mod jøder og Israel taget i betragtning, er du nok ikke den
mest objektive og uvildige observatør.

Fra : /john

Dato : 20-08-11 17:07

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Dit had mod jøder og Israel

Ja, det virker ynkeligt og sygeligt.

Derudover er der mange spillere på banen i det mentale østen.

Hvad laver mon al Qaeda i Sinai?

"Egypt's 5,000 troops take on 2,000 al Qaeda in Sinai. Three officers
kidnapped":
http://www.debka.com/article/21209/

Iran, der jo truer med at udslette Israel, viser også flaget:

"Iran new Hamas commando brigade in Gaza":

"Many of the weapons handed out to trainees came from Libyan rebels who
received them from British and French intelligence for their war on Muammar
Qaddafi. The rebels sold the arms to the purchasing agencies Iran, Hizballah
and Hamas maintain secretly in Benghazi. The weapons were then smuggled to
the Gaza Strip via Egypt":
http://www.debka.com/article/21167/

Imens affyrer muhammedanerne lidt fyrværkeri på må og få:

"a hail of missiles hit the towns of Ashdod, Beersheba, Ashkelon and the
smaller Sdot Negev, Shar Hanegev and Eshkol villages in a continuous blitz
Friday, Aug. 19. Ten worshippers were injured - two seriously - when one of
the six Grads aimed at Ashdod hit a synagogue":
http://www.debka.com/article/21224/

Det store trussel i det mentale østen er ikke mindst shia-Iran, der søger at
destabilisere og dominere hele området.

/john

Fra : P.N.

Dato : 21-08-11 11:49

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i en meddelelse

> Dit had mod jøder og Israel taget i betragtning, er du nok ikke den
> mest objektive og uvildige observatør.

Det samme kunne jo også siges om dig omend blot med omvendt fortegn. Da du
er proisraelsk så det vil noget.

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 12:25

On 20 Aug., 17:20, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Dit had mod j der og Israel taget i betragtning, er du nok ikke den
> mest objektive og uvildige observat r.

Det rene og skære vrøvl. Jeg bruger ikke ordet - jøder - i forbindelse
med Israel`s brud på international lovgivning overhovedet. Og hvorfor
så ikke det?

Fordi der findes masser af jøde, der mener det samme som jeg. Det
ville være rendyrket non sense og meningsløst at sætte den samlede
jødedom synonymt med de gale mennesker i Israels regering.

Fra : Tom L

Dato : 20-08-11 22:56

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Det rene og skære vrøvl. Jeg bruger ikke ordet - jøder - i forbindelse
> med Israel`s brud på international lovgivning overhovedet.

Det er altid undskyldningen, "det er ikke jøder, det er israel".
Mærkværdigt nok er der ikke andre lande i verden, der skal udsættes for
samme kritik, til et punkt, at selve landets eksistensberettigelse skal der
såes tvivl om.
I dit tilfælde kan man så se monoman focus på emnet, og total enøjet
stillingtagen, der yderligere tydeliggør dit jødehad.

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 16:18

On 20 Aug., 23:56, Tom L <tl...@roadrunner.com> wrote:

> [...]
> I dit tilfælde kan man så se monoman focus på emnet, og total enøjet
> stillingtagen, der yderligere tydeliggør dit jødehad.-

Nope.

Du er end ikke i nærheden af realiteten. Du er et fjols, der regner
med at dine sindssyge anklager kan fjerne fokus fra emnet.

Der er ikke en eneste af jer højrerabiate tågehorn der har noget som
helst at byde ind med. Intet udover den komplette uvidenhed og totale
stupiditet.

Fra : Tom L

Dato : 20-08-11 23:44

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Nope.
>
> Du er end ikke i nærheden af realiteten. Du er et fjols, der regner
> med at dine sindssyge anklager kan fjerne fokus fra emnet.

Det er umuligt at diskutere emnet med dig. I din totale ensidighed har du
speedede besluttet dig, og der er ingen argumenter eller fakta, der kan
forstyrre dine monomane angreb på Israel.
Aldrig har jeg set dig argumentere for andre forflyttedefolkeslags ret til
"hjemvenden" eller kritik på samme fundamentale niveau af andre nationer
end Israel.

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 12:28

On 20 Aug., 18:07, "/john" <nn@ok> wrote:

> Ja, det virker ynkeligt og sygeligt.

Ved du hvad dit lille skvathoved?

Du er den som er syg. En løgnagtig charlatan, som gang på gang kaster
omkring med løgn og ævl.

En fuldstændigt faktaresistent løgner - det er hvad du er.¨Jeg tror
ganske enkelt du har en alvorlig udviklingsforstyrrelse. Ihvertfald
evner du ikke kildekritik som kan forventes af en elev fra 5.klasse.

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-11 06:40

On 21 Aug., 12:48, "P.N." <2...@mail.dk> wrote:

> Det samme kunne jo også siges om dig omend blot med omvendt fortegn. Da du
> er proisraelsk så det vil noget.

Man kan ikke kalde mig hverken anti-semit eller - jødehader og endnu
bevare bare en anelse troværdighed. Det er ganske enkelt forkert.

Jeg bruger aldrig ordet - jøder i forbindelse med Israel. Det ville
være synd for jødedommen og iøvrigt også faktuelt forkert.

Men de fyre som ytrer sig her - er for størstedelens vedkommende
regulære muslimhadere. Det er såmænd ligegyldigt
hvem der slagtede civile muslimer - de ville alle have en trofast
fanskare af groupies her på dk.politik.

Fra : Patruljen

Dato : 19-08-11 07:11

On 19 Aug., 14:51, DADK <D...@webspeed.dk> wrote:

> Det er vel bare en pal stinensisk morder? Eller voldt gtsmand?
> Pal stinensere kan godt myrde og voldtage, det ved vi fra de danske
> statistikker hvor statsl se pal stinensere er overrepr senteret, men
> sker det i Gaza er det Israels skyld? Alle pal stinensere lever i smuk
> harmoni og idyl side om side, og med hinanden i h nderne messer de bare
> de bevingede ord : N ste r i Israel.
>
> ??

Alle dine spekulationer - er uinteressante. Få styr på dine facts
DADK. Og kom ind i kampen, når den ting er ordnet.

Fra : DADK

Dato : 19-08-11 15:13

On 19-08-2011 15:10, Patruljen wrote:

> Alle dine spekulationer - er uinteressante. Få styr på dine facts
> DADK. Og kom ind i kampen, når den ting er ordnet.

Dvs, når jeg har afsværget al leksikal viden, dvs alt hvad der er
skrevet og sagt om f.eks 6-dages krigen, eller Israels egen historie,
når jeg afsværger almindelig sund fornuft, så kan jeg "måske" komme
tilbage i folden hos jer hystader???

Haha

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 06:40

On 19 Aug., 17:49, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>         If you have an enemy, do not requite him evil with good, for
> that would put him to shame. Rather prove that he did you some
> good.Nietzsche
>         Love truth, but pardon error  Francois de Voltaire
>         Sweet mercy is nobility's true badge.Shakespeare
>         Always forgive your enemies-nothing annoys them so much. Oscar
> Wilde (Attrib)
>         Det kan v re den h jeste form for ondskab at geng lde ondt med
> godt.           Christian Kjellerup
>         Gl den ved at tilgive er s dere end gl den ved h vn. Koranen- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg har vist ikke skrevet at du er koldhjertet?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 17:37

On Sat, 20 Aug 2011 05:40:11 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg har vist ikke skrevet at du er koldhjertet?

Nej, undskyld , der er Lyrik der skrev det

Ring kort 35861000 og er Skåne-tur helt out?

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 06:45

On 19 Aug., 19:51, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
> præcisions-bomber!
>
> Muhammedanerne er langt dygtigere til propaganda end israelerne.

Det er for så vidt ligegyldigt hvor de skyder fra. Israelerne beskyder
FN skoler og civile huse, hvis det passer dem - med eller uden
palæstinensiske kombetanter i nærheden.

Hele operation Dalet gik ud på at udradere civile hjem og hele
landsbyer mv. Det er en strategi IOF har benyttet siden 1947 - endnu
inden krigen - 1948 - var startet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 20-08-11 14:34

On Sat, 20 Aug 2011 05:45:10 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Det er for så vidt ligegyldigt hvor de skyder fra. Israelerne beskyder
> FN skoler og civile huse, hvis det passer dem - med eller uden
> palæstinensiske kombetanter i nærheden.

Vrøvl. De beskyder terrorister, der affyrer deres raketter og
mortergranater fra skolegårde og civile områder.

> Hele operation Dalet gik ud på at udradere civile hjem og hele
> landsbyer mv. Det er en strategi IOF har benyttet siden 1947 - endnu
> inden krigen - 1948 - var startet.

Dit indædte jødehad har nået nazistiske dimensioner.

Fra : P.N.

Dato : 20-08-11 14:40

> Vrøvl. De beskyder terrorister, der affyrer deres raketter og
> mortergranater fra skolegårde og civile områder.

Jamen hvorfor er 90% af ofrene civile palæstinænsere, hvis dine venner er så
civiliserede som du påstår.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 20-08-11 14:52

On Sat, 20 Aug 2011 15:40:10 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor er 90% af ofrene civile palæstinænsere,

For det første må du gerne lige dokumentere at 90% af ofrene er CIVILE
palæstinenserre, og for det andet at det er israelerne der har slået den
ihjel.

Desuden gemmer terroristerne fra Hamas sig blandt civile. Hvilket der er
UTALLIGE beviser på.

> hvis dine venner er så
> civiliserede som du påstår.

Venner.??? Jeg er ikke venner med Israel, hvis det er det du tror.

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 06:46

On 19 Aug., 19:54, "/john" <nn@ok> wrote:

> Lad os heller ikke glemme at:
>
> Israel: Jewish 75.6%, Muslim 16.9%, Christian 2%, Druze 1.7%, other 3.8%
> (2008 census)https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/is.html

Og det er antal ofre du beskriver her?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-11 01:53

On Sat, 20 Aug 2011 05:45:56 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Og det er antal ofre du beskriver her?

At aflive gir 1 point
at maltraktere lig, gir vel ikke 1% oveni
at efterlade i dødskamp er værre men også kun 1point, ikke ?

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 06:47

On 19 Aug., 20:45, "Tony" <tonycarped...@invalid.dk> wrote:

> Lad os heller ikke glemme at:
>
> Israel: Jewish 75.6%, Muslim 16.9%, Christian 2%, Druze 1.7%, other 3.8%
> (2008 census)https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/is.html
>
> /john
> ******************************************************************
>
> Synes at Israel skal t ppebombe Hamas og alt hvad de st r for. Efter det,
> kan de s sammen med KAFFEKLUBBEN  FN, se om de kan blive enige om at f
> fjernet SVINET fra Syrien. Synes de er meget l nge om at komme frem til
> noget positivt . Tony

:)

Fjols -

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 16:36

On 20 Aug., 15:33, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Vrøvl. De beskyder terrorister, der affyrer deres raketter og
> mortergranater fra skolegårde og civile områder.

Vrøvl?

Du er blæst i skallen. En hjerneblæst stodder, der sidder og vræler
over sin påståede dårlige ryg, mens du forsvarer beskydninger af
civile,skoler osv. Du skulle have smæk i din lille tynde numse.

> Dit indædte jødehad har nået nazistiske dimensioner.

Du er et bistandfjols - der intet ved om noget som helst. Tumber hele
koret.

Den eneste respektable person som agiterer for Israels lovbrud her er
Bo Warming. I andre er blot en flok halvhjerner.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-08-11 00:48

On Sat, 20 Aug 2011 15:35:36 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
> over sin påståede dårlige ryg, mens du forsvarer beskydninger af
> civile,skoler osv. Du skulle have smæk i din lille tynde numse.

Der hoppede kæden da helt af for dig.

Her et et bevis, som du sikkert vil afvise som jødisk propaganda.

http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

> [...]
>
> Den eneste respektable person som agiterer for Israels lovbrud her er
> Bo Warming. I andre er blot en flok halvhjerner.

Ja, ja, ja.... Alle der ikke giver dig ret, er idioter, tumber og
halvhjerner.

Du er ikke andet end en ynkelig, faktaresistent, nazi-wannabe jødehader.

PLONK

Fra : Patruljen

Dato : 20-08-11 16:31

On 20 Aug., 18:37, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Nej, undskyld , der er Lyrik der skrev det
>
> Ring kort 35861000 og er Skåne-tur helt out?-

Ja. Ihvertfald i denne sommer. Jeg har umådeligt travlt. Faktisk har
jeg ikke haft en eneste fridag de sidste 4 måneder, men er på scenen
uafbrudt. Desværre.. Jeg kunne fandme godt bruge en tid på fornøjelser
og skæg.

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-11 03:06

On 21 Aug., 01:48, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Der hoppede kæden da helt af for dig.

Nope. Du er en hjernedød stodder. Se blot på de få faktuelle ting, som
du evner at kaste ind i debatten. Tumbevrøvl -

> Her et et bevis, som du sikkert vil afvise som jødisk propaganda.

Forkert. I givet fald ville jeg ikke bruge ordet - jødisk. Men
israelsk. Fjols -

> http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

Det dokumenterer i bedste fald, at der blev affyret 3 morterer i
nærheden af en FN bygning i 2007. Ikke - som du hævder, at "de affyrer
deres våben fra skolegårde og FN bygninger.

Fjols -

> Ja, ja, ja.... Alle der ikke giver dig ret, er idioter, tumber og
> halvhjerner.
>
> Du er ikke andet end en ynkelig, faktaresistent, nazi-wannabe jødehader..

Det er den slags vrøvl, Thomsen, der diskvalificerer dig som debatør.
men understreger din status som en ynkelig ubegavet bistandsklient.

Fra : Patruljen

Dato : 22-08-11 05:49

On 22 Aug., 02:53, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> At aflive gir 1 point
> at maltraktere lig, gir vel ikke 1% oveni
> at efterlade i dødskamp  er værre men også kun 1point, ikke ?

Det kan give ekstrapoint at efterlade skrigende maveskudte fjender..
Dels dør de alligevel. Men inden da speder skrigene panik - dertil vil
der afsættes kræfter på at forsøge at redde dem.