Siddende ctr stående olding-ekshibitionism~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-11 03:32

Siddende ctr stående olding-ekshibitionisme
Loven sir UTERLIG adfærd er forbudt. Precedens sir, at promenerende
gang på Strøget eller Stranden er forbudt - svømme og nøgenbadning er
ikke - incl på ryggen, totalnøgen.
Jeg tror og håber at dommeren vil sige at sidder man og læser avis så
OK men sidder man og peger på den evt smiler liderligt, så straf.
Kvinder må vist alt, uanset hvor æggende de er født. Jeg tror, at min
gang på fortov er OK, hvis penis hænger 5 cm mindre ned end
skjortekanten. Sidder jeg med demonstrativt spredte ben, så man ser
helt op i skridtet fra en frontal 90 graders vinkel, så straf. Så kan
nogen vandre ind i feltet , se op og chokeres. GØR MIG TJENESTE at
skriv hvad du synes bør være dommer-rettesnor. Og om det skader mig,
at jeg håber, at flytte grænser. (Kun hvis advokat sir "VÆR ANGERGIVEN
og ellers nul håb," vil jeg simulere ydmyg og undskyldende. Men jeg
vil gerne forsikre dommer, at hvis bestemte personer har bestemte
ønsker, er jeg føjelig og gir mig GERNE. Og hvis jeg ikke jeg klart
fornemmede, at 90% i kvarteret et helt ligeglade, ville jeg være
konsekvent mht en virkelig skottekiltagtig nederdel på befærdede
dage.
Fortsæt er vist uvigtig. Alder er KLART UVIGTIG har en betjent hævdet.
Er homo/heterosex uvigtig, hvis damehat signalerede trans? Bøsser er
vist fredet, altid. Hviket er diskriminerende.!