Plankeværks &bukseløsheds-provokation går ~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 21:10

Plankeværks &bukseløsheds-provokation går hånd i hånd
Mit forsøg på at være politisk debatskaber har 2 facetter, et par
minutters daglig bukseløshed på solskinsmorgener på øde fortov og et
plankeværk der sprudler af fluorescerende neonfarvede rumskulpturer
som blikfang for Nietzsche-citater
De to ting går hånd i hånd.Når jeg ser på min lyst til at gavne
verden, så prioriterer jeg at øge frihed og selvbestemmelse som
vigtigere end at redde liv eller føle sig som en god giver.
Jeg vil starte debat i mit kvarter om hvor vigtigt det er at SELV
AFVEJE fordele og ulemper ved at klæde sig normalt, og være sig selv
og handle selvstændigt……
….. og så forekommer det mig gavnligere end hvis jeg var fortsat som
gymnasielærer med fuldt skema fra 30 til 70 års alderen og ikke
droppet ud i halvsocialbedragerisk førtidspension
Jeg ville vie mit liv til kristen mission i Afrika, besluttede jeg som
5 årig
De blev til 4 års ulandsarbejde for DANIDA 1972-76
Resten af mit liv har jeg ville skabe gavnlige provokationer a la
Glistrups og havde held med privatiseret sæddonorhjælp, hvor om kan
læses i 5 debatter i Ugeskrift for læger
En 6' fik jeg i gang i 2004 vedr urininkontinens. hvor jeg igen
foreslog enkel sædhjælp,- der virkede bedre end lægernes hjælp
Som follow up til det forskede jeg i nederdelsbrug hvormed ældre
sjatpissere kan undgå bleerne, der jo er tortur
Jeg er solnarkoman og kl 7-11 er der sol på mit genbofortov og der
læser jeg avis i bar overkrop.
i min lukkede have er jeg nøgen , men folk kikker ind gennem sprækker
i hegn og rygter går, at jeg er sær, idet jeg året rundt har shorts og
bare tær.
2009-11 fik politiet præsenteret falske rygter om nøgenhed på
genbofortov, og jeg fandt det sjovt at prvokere ved at lade det se ud
som om jeg var mere utilrækket end jeg var, og dette har ført til
3000 kr bødestraf for blufærdighedskrænkelse, hvis ikke jeg mod
forventning vinder sagen
Mit forsvar vil gå på at ligesom jeg har et prokerende utraditionelt
fornyende plankeværk så har jeg ved demoagtig politisk happening søgt
at skabe debat på min vej, i det håb om at folk vil indse "Når BW
bærer afslappet tøj, tør vi også"
Folk smidet jo stramt og ubehageligt tøj. når de kommer hjem fra
arbejde - hvorfor ikke også på fortov?
Ingen har langvarigt set min penis (højst glimtvis) men folk tror det
har været muligt, fordi bundløs nederdel er sjusket

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-11 00:18

Dostojevski skrev, at hvis vi turde være mere latterlige, ville vi
holde mere af hinanden.
Jeg bruger således de midler jeg har til at skabe debat, som jeg håber
kan være lykkeskabende
Foruden internet debat arrangerer jeg et farvesrålende debat på mit
plankeværk med saglige politiske budskaber
Da jeg er sol-narkoman har jeg solskinsmorgener hele sommeren læst min
avis på min gades modsatte fortov hvor der er sol før solen når ind i
min have og for at være et godt eksempel for urininkontinente bærer
jeg nederdel og lader folk tro at dette normbrud rummer lovbrud, så
nogle har anmeldt til politiet, men jeg er sikker på at vinde retssag
vedr bødeforlæg jeg har fået
Hvis man kan øge frigjortheden , har man gjort en god gerning - som
mine forældre da de på badestrande i 60erne fremmede
blomsterbarn-revolutionen dengang
Som Diogenes fastslog er det blandt tilværelsens gratis glæder at få
sol på huden

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-11 00:27

On Fri, 19 Aug 2011 01:17:47 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>blomsterbarn-revolutionen dengang
>Som Diogenes fastslog er det blandt tilværelsens gratis glæder at få

Hvis jeg var spanier ville jeg måske demonstrere imod pave-kritikerne
p.t.
Al diaog er et gode - kedsomhed er det værste. Den dialog jeg skaber
i DK om afslappet påklædning og om synspunkter som pavens vedr Islam,
vil jeg på mit dødsleje se tilbage på som gavnlig debat,'
Og jo mere af den slags jo bedre og jeg vil gerne sætte mig spor, med
de redskaber jeg har,