Gæster på Aflandshage
Fra : bostan332

Dato : 18-08-11 14:02

Det er kendt, at radarstationen Aflandshage på Sydamager er et led i
et større amerikansk ledet elektronisk kommunikationssystem.
Aflandshage er endvidere center for FE’s kriminelle elektromagnetiske
overfald på den danske civilbefolkning. Det sidste nævnes    aldrig af
dansk presse, radio og tv. I dette spørgsmål er disse ”journalister”
110% regeringsloyale og vendt imod det danske folk.

Men der er næppe mange civile danskere, der ved, at der i øjeblikket
sidder nogle højtuddannede udenlandske EM-eksperter på Aflandshage.
Det drejer sig bl.a. om en tysk regeringsudsendt BND-agent, og en
amerikansk CIA-agent. Derudover har Aflandshage for tiden et meget
udbygget link til Syd-Koreas efterretningsvæsen, NIS, hvilket stort
set betyder, at agenter fra Syd-Korea er ”til stede” i København.

Og hvad laver så de mange fremmede EM-eksperter på Aflandshage ? De
deltager såmænd i det elektromagnetiske overfald på den danske
civilbefolkning. Men noget tyder på, at størrelsesordenen af det, der
er i gære, er endnu større end bare den danske civilbefolkning.

Et væsentligt spørgsmål i denne sammenhæng er, hvad dansk presse og
radio/tv får tiden til at gå med ? Burde den såkaldte 4.
(regerings)magt ikke selv kunne indse, at det meget snart vil stå et
dybt rystet dansk folk ulideligt klart, *hvorfor* dens
informationspligt over for den danske civilbefolkning aldrig har været
bare i nærheden af at blive opfyldt i de mange år, hvor FE’s danske
neuroingeniører uhindret udførte "festlige" voldtægter af danske
kvinder og mænd ?

Steen Hjortsø

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 21:45

On Thu, 18 Aug 2011 13:02:09 -0700 (PDT), bostan332
<steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> [...]
>bare i nærheden af at blive opfyldt i de mange år, hvor FE’s danske
>neuroingeniører uhindret udførte "festlige" voldtægter af danske

Hvorfor har ingen andre medier dækket skandalerne ?

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 19-08-11 12:06

> [...]

> bare i nærheden af at blive opfyldt i de mange år, hvor FE's danske
> neuroingeniører uhindret udførte "festlige" voldtægter af danske

Vil du puttes i killfilen? Der kommer du i fint selskab med Bo Warming
og Peter Nicolaysen.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-08-11 20:05

>Vil du puttes i killfilen? Der kommer du i fint selskab med Bo Warming
>og Peter Nicolaysen.

er er så lidt trafik i dk.politik på denne tid af året

Skulle vi ikke prøve alle at give hinanden en chance og undlade
killfiltrering til afveksling?

Fra : bostan332

Dato : 19-08-11 05:13

On 19 Aug., 13:06, she...@hotmail.com (Jesper Ørsted) wrote:

> [...]
> Jesper
> Hvad udad tabes skal indad vindes.
> E. Dalgas- Skjul tekst i anførselstegn -

Ku' du ikke klare at besvare spørgsmålet selv ?
Hvis det er sådanne spørgsmål, der plager dig til dagligt,
er jeg bange for, at jeg ikke kan være til nogen videre hjælp.

Vil du og din pige gerne have checket/ødelagt jeres kønsliv af
elektromagnetpolitiet ?
Evt. pules i røven (elektromagnetisk) af FE ?

Steen Hjortsø

Fra : P.N.

Dato : 19-08-11 12:19

"bostan332" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Vil du og din pige gerne have checket/ødelagt jeres kønsliv af
elektromagnetpolitiet ?
Evt. pules i røven (elektromagnetisk) af FE ?

Hvis jeg var dig ville jeg bekymre mig mere om andre efterretningstjenester
og ex medlemmer af NKVD. hvor stort er dit endetarmshul 5-10 cm?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 12:51

"P.N." <235@mail.dk> skrev i meddelelsen news:j2lgru$tmd$1@speranza.aioe.org...

> [...]
>
> Hvis jeg var dig ville jeg bekymre mig mere om andre efterretningstjenester
> og ex medlemmer af NKVD. hvor stort er dit endetarmshul 5-10 cm?

I har faaet knald i laaget!
(og den skribent der kalder sig P.N er ikke mig, jeg brugte vist mine initialer engang i 2002-2003, deromkring)

Sane Peter