Sjovt nok!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 19:24

Har der ikke vaeret saerligt mange sadister, der sidder og hyler og skriger op om,
at jeg er en idiot og et narhoved, der aldrig har vaeret udsat for noget grimt,
og for at det er tortur, saa skal der vaere fysiske skader!
(der kommer godt nok en lyd fra mine knogler som om at de splintre, ikke saadan knas med nakken som for)

Det var ligesom de klappede i, da jeg gjorde folk skeloejede i fjernsynet,
jordskaelv paa Haiti og i Fukushima, via Quantum Entangelment!

Naar det er smerte signaler til brainstem og limbic system, saa er smerten aegte!
om signalet er sendt fra en nervecelle , op igennem rygraden og naar frem til
limbic system/brainstem, eller bliver sendt fra hjernen selv! Smerten er ens,
bortset fra, at den maengde smerte der kan opnaas ved at signaler bliver sendt fra hjernen selv,
til hjernen selv, er langt stoerre end et menneske kan udsaettes for, uden at doe af skaderne!

Jeg blev udsat for det i 1998 - ? da det mislykkedes, nogle foraeddere at programmere mig
til at stemme paa det politiske parti DF!

Og der er da ikke tvivl om at det er grimt for folk der mangler diverse stumper!

(jeg mangler stadigvaek at faa fjernet alt det programmering lavet af Bjoernholt og DJ Aevl,
der var noget i retning af "du maa ikke forsvare dig selv" du skal istedet "Forsvare os"

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 19:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4d594a$0$304$14726298@news.sunsite.dk...
[...]
det er saa ikke det med knoglerne der er sjovt nok, det er sadisters kujonagtighed!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 19:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4d5b0d$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, maa se at vaagne helt op! Nu naar jeg har proevet alt det grimme i livet og skal til at proeve den gode del!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 20:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4d5dbc$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg burde have haft nogle kvinder gaaende de foregaaende 5aar!
Men der var jeg jo programmeret uvaagen!
Jeg er sikker paa at men det oegede Testosteron niveau, saa ville det ikke vaer dem modbydelige splintre lyd!

OnTopic i dk.politik: Fordi det politiske parti DF´s eksistens har faaet mig til at slaa arten Homo Sapiens ihjel!
(den ved det bare ikke endnu, der var for lidt sex og alle mulige andre ting! Jeg var coelibat fra 19-25 frivilligt,
derfra til nu ufrivilligt pga. programmering!)

Og det kvante mekaniske mareridt er aegte!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-08-11 20:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4d65c6$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg slipper afsted med det ogsaa, der er ikke nogen der tror paa det foer planeten ryger i Solen!
I er lidt mere overraskede over det, end over de skeloejede tv damer, naar det sker!

Jeg sidder og aerger mig over hvor rart livet kunne have vaeret!

Naa ja, jeg er blevet noedt til at styre patientforsikringen lidt rundt, saadan at de ogsa har
provet at udetale et par erstatninger til folk der ikke er bedragere!

Sane Peter