1-man-demo for afslaptøj
Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 15:18

1-man-demo for afslaptøj
Hermed forsvarstale for nederdelsbrug på offentligt fortov
Jeg er anklaget for blufærdighedskrænkelser ved ikke at bære bukser -
hvilket loven ikke kræver, men hvis min unormalitet har præg af
erotisk ekshibitionisme , kan jeg tabe, selvom intet barn i mit
kvarters børnehave har set nederdel blæse op eller på anden vis øjnet
penis.
Min Gandhi-adfærd har lang historie i mit liv, startende med en
ikke-lægelig donorformidling fra 1979 og anden fornyende selvhjælp,
som har givet mig adgang til Ugeskrift for Lægers spalter - i alt 11
gange.
Det aktuelle korstog er om urininkontinens, som jeg især har skrevet
om vedr minibækken udstyr.
Plan-B i mit projekt kræver at minibækken let indføres i skridtet og
at derfor bukser undlades brugt og prototyper afprøves hvor jeg siden
1977 har været "medejer af fitnescenter"= offentlig fortov udfor min
villa-matrikel på Nørrebro og hvor jeg i disse årtier har læst avis i
solen i hundredvis af morgentimer, når ingen sol i min have.
Efter et ulovligt polititilhold truedes med vedr min avislæsning nær
børnehave, har jeg erfaret at rygter om bukseløshed cirkulerede inden,
at sådant var på tale, og derfor har jeg fundet det en relevant,
saglig, videnskabelig, konstruktiv provokation at lade folk tro, at
penis kunne tænkes set fra visse vinkler også når gstreng faktisk
benyttedes.
En børnehaveleder har igenigen skriftligt og mundtligt godkendt min
adfærd og i to år har mine direkte genboer åbnet græsplæne opad fortov
, der før var indhegnet, og da kritikere til mig har ku tælles på en
hånd, har jeg anset mit korstog for mere velset end ugleset.
Strategien er, at nogle vil oprøres over bukseløshed, diskutere med
andre i kvarteret om politianmeldelse, høre den i Nørrebro
mangfoldigheden normale tolerance om "se den anden vej" og indse at
min adfærd er ukritisabel dvs jeg skaber et mere frigjort fædreland ,
helt som blomsterbarnrevolutionen gjorde da jeg var populær
studenterrådspolitiker i 1968.
Jeg har haft børn i alt 3 i min villa alle årene og opdraget udfra
grundloven "Gør hvad du lyster når ikke fysisk gene mod andre dvs nul
vold, tyveri,bedrag
Min Diogenes-adfærd de seneste år er konstruktiv politisk
debatskabende happening og hævet over erotik fnidder idet overskriften
snarere er "Afslap-tøj-smutter-alle-i-når -alene - gør det altid når
ikke ekshibitionist!". Helt som at bøsser ikke kun kysser ved
GayPride-demo, men når lyst.
En kommunal over-psykiater, der har været retspsykiater i
justitsministeriet i ti år har 3 gange med 6 års mellemrum senest iår
erklæret mig ikke-sindssyg men hypertym dvs hyperaktiv verbalt. Han
anser min indbildskhed vedr slap-af-tøj projektet en anelse overlødig
men det er smagssag og selv de mest uindfølelige overlødige ideer har
ikke kriminalitetsindhold. Han er indfølelig vedr min citering
Dostojevski"hvis vi var mere latterlige , turde vi holde mere af
hinanden" og har søgt at påvirke mig til at være mindre komisk, men
respekterer at jeg har andre - altid lovlige - prioriteringer.