Hjemsendelsesbeviser har man robotter til
Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 23:50

,,Hjemsendelsesbeviser har man robotter til
Opfindelsen af elektronisk fodlænke kan ikke patenteres , for
tegneserieforfattern til Spiderman viste brugt af helten mod
forbrydere, da jeg fik sendt disse serier af min onkel i Amerika, året
før jeg kom i skole 1952.
Min ingeniørfar læste dem højt når han ikke optog sorthvid billeder .
han var i himmerig da han fik sit første japanske kamera og talte om
robotteknik
Lige før efterskole eleven i fremtiden begår sin første skolebrand,
får han et bistik i halsen af robot og skolen reddes og ved alt om
pyromanadfærden og han får en ny chance vel vidende at næste brand
giver hjemsendelse til Muslimistan

   Uden en eneste undtagelse har fattigdom og elendighed altid
øget i takt med mængden af kritikløs velgørenhed" Thomas Malthus 1793
i "An Essay on the principle of Population"
meag   Ved de fleste velgerninger, der udvises mod ulykkelige, ligger
der noget oprørende i den intellektuelle letfærdighed, hvormed den
medlidende spiller skæbne; han ved intet om hele den indre følgerække,
som hedder ulykke for mig og for dig. Nietzsche
meagg   De medlidende naturer,der til enhver tid er parate til
at komme ulykken til hjælp, er sjældent tillige de sig
medglædende: under andres lykke har de intet at gøre, er
overflødige, føler sig ikke i besiddelse af deres overlegenhed
og kommer derfor let til at ytre misfornøjelse.Nietzsche
..