Pik-krænket under CYKLING
Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 14:42

Pik-krænket under CYKLING
Sagen om bluffkrænk som man trak tilbage var om børn på 1 sal i
børnehaven om aftenen som sku ha set ned på legeplads hvor jeg i
skjorte beså håndværkerarbejde i December
Man lægger den nu sammen med en sag om en indvandrerkvinde der under
cykling kl 930
formodentlig efter at have afleveret barn i børnehave) har set mig
læse avis på plæne nær børnehaven og mener at have set penis og at jeg
havde spredte ben under avislæsningen
Hun har ikke set meget og der er 2meter fortov mellem kørebane hvor
hun cyklede og plæne hvor jeg læste avis.
Hvor meget kan en voksen krænkes i cykelfart hævet højt over kørebanen
af sadlen af mig på plæne 4 meter væk siddende på jorden.?
En mand der dansede nøgen på Belevue blev frikendt, fordi dansen var
ikke sexet - er avislæsning det?

Det er min livssag at flytte grænser og skabe et friere Danmark , som
bl.a. danseren gjorde, og skottekiltfolk gør
Der skabes debat på min vej og det beriger vor kultur - retten bør
sige fra imod, at politi bruges som bussemand mod bagateller, hvor
folk ku sie direkte til mig "Vent med at sid der til efter kl 10 så
har jeg bragt mit barn i børnehave" og vi ku kompromisse
Jeg glæder mig til fra BoMM at få fotos på papir incl det
politioptagne af mig som han lånte. Det vil gavne i sagen. For ingen
har set penis på offentligt sted

Fra : kjaer

Dato : 16-08-11 22:21

Bo Warming wrote:
> [...]
> Jeg glæder mig til fra BoMM at få fotos på papir incl det
> politioptagne af mig som han lånte. Det vil gavne i sagen. For ingen

Jeg ville helt sikkert få et chok hvis jeg så din penis (et sted hvor den
ikke skulle være) Men hvis du sidder for dig selv med en ufarlig og slatten
en, så overlever jeg det nok. Fortæl politiet at en stiv pik er
provokerende, men slap og rynket en er til at grine af.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-08-11 00:27

On Tue, 16 Aug 2011 19:21:06 -0200, "kjaer" <sikkenoej@gmail.com>
wrote:

>Jeg ville helt sikkert få et chok hvis jeg så din penis (et sted hvor den
OG MENS DU CYKLER ? ? ?

>ikke skulle være) Men hvis du sidder for dig selv med en ufarlig og slatten
>en, så overlever jeg det nok. Fortæl politiet at en stiv pik er
>provokerende, men slap og rynket en er til at grine af.

Poliitiet lytter ikke til overvægtige landsbytosser - hvis der grines
er jeg en ubetalt Dirck Passer - er det asocialt?

Loven forbyder uterlighed men hvad er det?

Foto de tog er ikke som BoMMs men penis er ustynlig- der anes noget
mørkt måske pubeshår så STATEN ER TIL GRIN,, som altid

Hvor tæt skal du være for atkrænkes 1 km ? 5 m? mindre?

Er det kun sindsyge der kan krænkes? Hvad med børn der er mellem
pædagoger på højere etage bag glas og tråddnet?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 06:44

wrote:

> [...]
>en, så overlever jeg det nok. Fortæl politiet at en stiv pik er
>provokerende, men slap og rynket en er til at grine af.

Ingen har set min penis eller kommer til det - udover måske
½sekundvarigt som hvis en mand uden underbukser har glemt at knappe
bukserne.(men uden at den hænger ud)

Dobbelt komisk og dermed ikke-blufærdighedskrænkende er jeg ved at
forklæde hænger ned og afleder opmærksomhed uden altid at totaldække

Når man i den grad har vist sin gode vilje til at beskytte sarte øjne
er man en god borger og bør være straffri, syns jeg
Det er ikke strafbart eller strafforværrende at være lattervækkende

Iøvrigt vil jeg gerne have kommentar til at anmelder blev krænket ved
hurtig forbicyhkling - selv hvis penis sås så kortvrigt så er det jo
ikke UTERLIGT

Fra : Bo Warming

Dato : 17-08-11 00:57

On Tue, 16 Aug 2011 15:41:54 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Pik-krænket under CYKLING
..Patriark viste pik sovende
Noah var landet med arken og medbragt vinstok havde båret frugt og han
lå døddrukken nøgen på sin seng og sønnerne kom og så
Den ældste ignorerede men de yngste dækkede ham til og da Noah vågnede
dømte han den ældste til at være slave for de yngste resten af livet.
Er vi i lommen på kvinder, der som på Noas tid ønsker skamfølelse for
en forbrydelse uden offer. Ingen var tvungen til at se Noah. Min gade
havde ti fodgængere og cyklist pr km pr time!
Hersker Sharia her? Vi lærte verden at gå barbrystet på strande.

Kræver det ikke at jeg er tankelæser hvis jeg skal "tage hensyn"

til snerperi og had mod mangfoldighed?

Jeg er ikke en skurk som Obama der lyver at intet er galt med USA
selvom han pisker USA til at ødsle asocial?

"aasDet er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde
deres position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj. Henry
Davis Thoreau
"Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambrose Bierce,

Fra : Patruljen

Dato : 18-08-11 04:30

On 16 Aug., 15:41, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> formodentlig efter at have afleveret barn i børnehave) har set mig
> læse avis på plæne nær børnehaven og mener at have set penis og at jeg

Hudløs ærlig som altid -

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 21:58

On Thu, 18 Aug 2011 03:29:49 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Hudløs ærlig som altid -

Når man cykler og på plæne 2 m fra kørebanen ses en avislæsende mand
og men mener at have set penis så HAR DET VÆRET SET I ET GLIMT og så
har man ofte set hvad man VILLE se

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 23:38

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Hudløs ærlig som altid -

Det handler ikke om sex på nogen måde men alm trivssel og
kommunikation,
Ærlighed varer længst og lovbrud kræver uterlighed og det har jeg
aldrig været nær

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 23:33