Lene E.: Samarbejdet med Indien afbrudt
Fra : P.N.

Dato : 16-08-11 13:33

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-08-11 13:42

On Tue, 16 Aug 2011 14:33:27 +0200, P.N. wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1602238.ece
>
> Det her kommer til at koste penge.

Og hvad så.?

Inderne kunne jo ikke garantere terroristens sikkerhed.

Fra : P.N.

Dato : 16-08-11 14:36

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad så.?

Ja det er jo ikke sikkert at du er liglad hvis du ser regningen for det her.

> Inderne kunne jo ikke garantere terroristens sikkerhed.

Han burde være sendt derned under supervision eller anden ordning burde være
indgået foreks at han kunne afsone i dansk fængsel.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-08-11 15:13

On Tue, 16 Aug 2011 15:35:31 +0200, P.N. wrote:

> Ja det er jo ikke sikkert at du er liglad hvis du ser regningen for det her.

Jo, for retssikkerhed kan ikke gøres op i penge.

> Han burde være sendt derned under supervision eller anden ordning burde være
> indgået foreks at han kunne afsone i dansk fængsel.

HVIS Indien kunne garantere for hans sikkerhed, så var jeg enig, men det
kunne de ikke, så nu sidder de bare og spiller fornærmet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-08-11 22:05

> Jo, for retssikkerhed kan ikke gøres op i penge.

> HVIS Indien kunne garantere for hans sikkerhed, så var jeg enig, men
> det kunne de ikke, så nu sidder de bare og spiller fornærmet.

Danmark skal ALDRIG udlevere danske statsborgere til noget som helst land
uanset alle de garantier det land end vil give os for en dansk statsborgers
sikkerhed. At myndighederne i Indien sidder og spiller tøsefornærmet vil jeg
skide højt og flot på, de kan få sig dette her:

http://dokusiden.itgo.com/tudekiks.htm

Og derudover kan Indien rende mig noget så grusomt i røven.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-08-11 12:03

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:nYA2q.109821$_r1.50423@newsfe06.ams2...
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:1hihzmtoev170$.dyvnzn93o3cb$.dlg@40tude.net> Og derudover kan Indien
> rende mig noget så grusomt i røven.
>
> --

Det er jo nemt at sige for mangemillionær Kim Larsen.
For os andre hænger penge ikke på træerne.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-08-11 12:20

On Wed, 17 Aug 2011 13:03:06 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Det er jo nemt at sige for mangemillionær Kim Larsen.
> For os andre hænger penge ikke på træerne.

Jeg er ikke enig med KL, undtagen i at Indien kan rende og hoppe. Danmarks
retssikkerhed er ikke til salg.

Fra : Vidal

Dato : 17-08-11 13:02

Den 17-08-2011 13:20, Steen A. Thomsen skrev:

> Jeg er ikke enig med KL, undtagen i at Indien kan rende og hoppe. Danmarks
> retssikkerhed er ikke til salg.

Kun når det er USA, der køber, ikke?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-08-11 13:21

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Kun når det er USA, der køber, ikke?

Så blev Thomsen sendt til tælling igen-igen. Hvem tager sig af tællingen
over Thomsen henne i ringhjørnet ?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-08-11 16:29

On Wed, 17 Aug 2011 14:21:06 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Så blev Thomsen sendt til tælling igen-igen. Hvem tager sig af tællingen
> over Thomsen henne i ringhjørnet ?

Som sædvanlig har du ikke fattet en brik, men er styret af dine fordomme og
had til USA.

Retssikkerheden består i at domstolene er uafhængige, og at deres
afgørelser IKKE kan ændres med penge.

At DU tror retssystemets afgørelser i enkentsager, afgøres af politikere,
viser bare at du er uden for pædagogisk rækkevidde.

Fra : P.N.

Dato : 17-08-11 17:22

> Som sædvanlig har du ikke fattet en brik, men er styret af dine fordomme
> og
> had til USA.

Jamen SA mand det der "Som sædvanlig har du ikke fattet en brik" det udtryk
bruger du jo snart hver gang nogen er uenige med dig. Men sandheden er ofte
180 gr omvendt.

> Retssikkerheden består i at domstolene er uafhængige, og at deres
> afgørelser IKKE kan ændres med penge.

Retssikkerheden i USA er vel alm kendt ved at domstolene ikke er
uafhængige, og at penge i høj grad bestemmer om du klarer frisag i USA.

Igen har SA Thomsen demonstreret sit store vid på 165 IQ.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-08-11 18:10

On Wed, 17 Aug 2011 18:21:38 +0200, P.N. wrote:

> Jamen SA mand det der "Som sædvanlig har du ikke fattet en brik" det udtryk
> bruger du jo snart hver gang nogen er uenige med dig. Men sandheden er ofte
> 180 gr omvendt.

Du har heller ikke fattet det, SELVOM det står lige nedenunder.

> Retssikkerheden i USA er.............

Jeg snakker om retssikkerheden i DANMARK.

At retssikkerheden er "tvivlsom" i USA, er irrelevant.

> Igen har SA Thomsen demonstreret sit store vid på 165 IQ.

Hvem snakker du om.? Jeg har IKKE en IQ på 165.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-08-11 21:25

> Du har heller ikke fattet det, SELVOM det står lige nedenunder.

> Jeg snakker om retssikkerheden i DANMARK.
>
> At retssikkerheden er "tvivlsom" i USA, er irrelevant.

> Hvem snakker du om.? Jeg har IKKE en IQ på 165.

Nej din IK er 14,5.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-08-11 22:10

On Wed, 17 Aug 2011 22:24:49 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej din IK er 14,5.

Snup en tudekiks, spade.

Du lyder som Helle Thorning. Hun tror også at hvis noget bliver gentaget
tilpas mange gange, så bliver det nok sandt.

Hun er OGSÅ til grin.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-08-11 22:26

> Snup en tudekiks, spade.
>
> Du lyder som Helle Thorning. Hun tror også at hvis noget bliver
> gentaget tilpas mange gange, så bliver det nok sandt.
>
> Hun er OGSÅ til grin.

14,5, Thomsen, ikke 145. Husk det nu.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-08-11 22:59

On Wed, 17 Aug 2011 23:26:15 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> 14,5, Thomsen, ikke 145. Husk det nu.

Du snakker som du har forstand til, og det er IKKE imponerende.

Snup du hellere en tudekiks, og lær at leve med det, inden du går psykisk
ned på grund af det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-08-11 23:11

> Du snakker som du har forstand til, og det er IKKE imponerende.
>
> Snup du hellere en tudekiks, og lær at leve med det, inden du går
> psykisk ned på grund af det.

LOL LOL LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-08-11 16:25

On Wed, 17 Aug 2011 14:02:10 +0200, Vidal wrote:

> Kun når det er USA, der køber, ikke?

Nej, for USA KUNNE garantere for sikkerheden, hvilket er grunden til at hun
BLEV udleveret.

Havde Indien kunnet garantere for sikkerheden, så var terroristen OGSÅ
blevet udleveret.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 00:49

On Wed, 17 Aug 2011 14:02:10 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Kun når det er USA, der køber, ikke?

Vor landsmand udsatte indiske spædbørn for lemlestende landminer og
de har al ret tl at forhøre ham

Ellers er du og jeg medskyldig i massemord

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 00:52

On Tue, 16 Aug 2011 16:13:03 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Jo, for retssikkerhed kan ikke gøres op i penge.

>HVIS Indien kunne garantere for hans sikkerhed, så var jeg enig, men det
>kunne de ikke, så nu sidder de bare og spiller fornærmet.

Hvad får dig til at tvivle på indernes garantier for retssikkerhed ?
De er så demokratiske som os.

Fra : DADK

Dato : 18-08-11 18:32

On 16-08-2011 15:35, P.N. wrote:
> "Steen A. Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er jo ikke sikkert at du er liglad hvis du ser regningen for det her.

Var det ikke dig der sammenlignede Danmark med en banarepublik fordi
staten VILLE udlevere Holck?