Deir Yassin Remembered
Fra : Patruljen

Dato : 15-08-11 18:42

Deir Yassin Remembered.

http://watchdocumentary.com/watch/deir-yassin-remembered-video_a38d0db33.html#.TkjdwmFiPD4
Early in the morning of April 9, 1948, commandos of the Irgun (headed
by Menachem Begin) and the Stern Gang attacked Deir Yassin, a village
with about 750 Palestinian residents. The village lay outside of the
area to be assigned by the United Nations to the Jewish State; it had
a peaceful reputation. But it was located on high ground in the
corridor between Tel Aviv and Jerusalem. Deir Yassin was slated for
occupation under Plan Dalet and the mainstream Jewish defense force,
the Haganah, authorized the irregular terrorist forces of the Irgun
and the Stern Gang to perform the takeover.
In all over 100 men, women, and children were systematically murdered.
Fifty-three orphaned children were literally dumped along the wall of
the Old City, where they were found by Miss Hind Husseini and brought
behind the American Colony Hotel to her home, which was to become the
Dar El-Tifl El-Arabi orphanage.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-08-11 05:40

On Mon, 15 Aug 2011 17:41:34 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
> the Old City, where they were found by Miss Hind Husseini and brought
> behind the American Colony Hotel to her home, which was to become the

Har dit jødehad ingen grænser.?

Fra : Lyrik

Dato : 16-08-11 07:37

Den 16/08/11 06.39, Steen A. Thomsen skrev:

> Har dit jødehad ingen grænser.?
,,,,,,,,,,,,,,,

Hele det oprindelige Israel blev erobret i en total etnisk udrensning af
kananæerne.
Sådan ser verden ud!
Når Niels vender tilbage til 1948 og vil råhyle over en begivenhed i en
krig så er det simpelt hen aparte.
Ingen sidder i dag og klandrer tyskerne for alle de etniske udrensninger
de lavede fra 1940-1945!

Det ser ud som om filistinensiske arabere er de eneste der kan råtude
over noget der er sket i 1948!
De prøvede at udrydde jøderne men blev smidt ud på røv og albuer.
Så lev med det!
De lande man erobrer kan man tage i besiddelse. Bliver man siddende så
befæster man sit ejerforhold. Bliver man smidt ud så er det det!

I dag har man lavet regler om at alle grenser skal ligge fast! Midt i en
dynamisk folkeudvikling er det rent galskab med sådan en regel.
Man ejer et land så længe man kan opretholde suverænitet over det! Sådan
ser den historiske virkleighed ud!

jens

Fra : P.N.

Dato : 16-08-11 07:51

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Hele det oprindelige Israel blev erobret i en total etnisk udrensning af
> kananæerne.

Jøderne holdt fast i ideen om et jødisk hjemland i 2000 år. Såe mon ikke
palæstinænserne kan tillade sig at gøre det samme et par hundrede år endnu.
S.A. Thomsen jo som bekendt både racist og araberhader så han har sin
dagsorden at pleje. Men vi vente stadigvæk på at du en dag ved uheld skulle
komme til at sige noget pænt om araberne.

Fra : Lyrik

Dato : 16-08-11 09:07

Den 16/08/11 08.51, P.N. skrev:
> [...]
> dagsorden at pleje. Men vi vente stadigvæk på at du en dag ved uheld skulle
> komme til at sige noget pænt om araberne.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jamen det kan jeg da råde bod på med det samme.

Jeg synes de er meget spontane og Gudfrygtige!

Hvad kan man ellers sige om dem?

jens

Fra : P.N.

Dato : 16-08-11 09:49

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Jamen det kan jeg da råde bod på med det samme.
>
> Jeg synes de er meget spontane og Gudfrygtige!
>
> Hvad kan man ellers sige om dem?
>
> jens

Nu var den ikke møntet på dig, som kristen kender du jo kærlighedsbuddet
"elsk din næste som dig selv". det var SA manden jeg tænkte på.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-08-11 09:54

On Tue, 16 Aug 2011 10:48:44 +0200, P.N. wrote:

> Nu var den ikke møntet på dig, som kristen kender du jo kærlighedsbuddet
> "elsk din næste som dig selv". det var SA manden jeg tænkte på.

Jeg kan sige mere pænt om araberne end om dig.

Du lyver jo KONSTANT om andre.

F.eks. har arabere generelt respekt for deres ældre familiemedlemmer.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 17:26

On Tue, 16 Aug 2011 10:06:32 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Jamen det kan jeg da råde bod på med det samme.
>
>Jeg synes de er meget spontane og Gudfrygtige!
>
>Hvad kan man ellers sige om dem?

Muslimer VIL IKKE FORSTÅ at de tabte al land nær Israel både ved
Balfour erklæring OG ved yderligere at få USA ind i WW1 så UK og
Frankrig reddedes

De har ærligt erobret landet fra underlegne muslimer og at mellemste
traktat gav muslimer VISSE rettigheder gir dem ikke ret nu
Deres terror har de tabt rettigheder ved, oveni.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 17:52

wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Jamen det kan jeg da råde bod på med det samme.
>
>Jeg synes de er meget spontane og Gudfrygtige!
>
>Hvad kan man ellers sige om dem?

Du kan sige at de sjældent er friuftsmennesker og følgende

"Hvad Europa skylder jøderne? - Mange ting, både godt og ondt. Og
fremforalt een ting, som er bedst og værst på samme tid. Den store
stil i moralen, de uendelige fordringers frygtelighed og majestæt, de
uendelige betydninger, de moralske problemers hele romantik og
ophøjethed - og følgelig netop den mest tiltrækkende, overstadigste
og mest udsøgte del af de farvespil og forførelser til livet, som
gløder ud over den europæiske kulturs himmel, dens aftenhimmel. Vi
artister blandt tilskuere og filosoffer er derfor jøderne -
taknemlige. (Hinsides godt og ondt). Nietzsche
Jøder ejer et moralsk geni, så de kan foragte sig selv mere end de
foragter andre. Nietzsche
"Hvis man fjernet jødernes forstand fra Europa, måtte himlen forbarme
sig over os Nietzsche (brev 20sep1886)"
"Uden jøder ville verden ikke bestå" Rabbiner Bent Lexner Berlingske
(overskrift) 14.9.76
   Alle jøder er ansvarlige for hinanden. Talmud
   Antisemitisme er pygmæ-sindenes hovne misundelse og usselhed.
Mark Twain
   As everyone knows, where there are two jews there are three
opinions.       RABBI ANTHONY BAYFIELD
   Det jødiske folk har haft den ulykkeligste historie af alle
folk, og netop derfor skylder man det det ædleste menneske (Kristus)
den rene vismand (Spinoza), den mægtigste bog og verdens mest
virkningsfulde morallov. Nietzsche
   En jøde synder, at alle jøder lider. Leviticus R.
   Hatred of Judaism is at the bottom hatred of Christianity.
Sigmund Freud
   Hver nation og hvert folk og hver individ har ubehagelige og
farlige kvaliteter,
- det er brutalt at kræve af jøderne, at de skal være en undtagelse.
Nietzsche
   I have never met a German who was favourably inclined to the
Jews; and the repudiation of actual anti-semitism on the part of
prudent and practical men is not directed against the sentiment but
against its dangerous excess. Nietzsche
Jø   I read The Penal Code and The Bible. The Bible is a cruel
book. Perhaps The cruellest book ever written.      GEORGES
SIMENON
Jø   Ja, jeg er jøde, og da de højtærede herrers forfædre var
brutale vilde i et ukendt land, var mine præster i Salomons tempel.
Benjamin Disraeli 1808   -1881
jøin   Jøderne har gjort mere for at civilisere menneskene end nogen
anden nation.      John Adams , USA-præsident
jø   "Monoteistiske religioner alene har skabt religionskrige,
religiøse forfølgelser, kætter-domstole, ødelæggelse af
afgudsbilleder, og destruktion af gudebilleder, udslettelse af
indianske templer og ægyptiske kæmpestatuer, som havde set på solen i
3000 år, blot fordi en jaloux gud havde sagt "Du må ikke gøre dig
noget udskåret billede"Arthur Schopenhauer
jø   "Hvad bliver der af den "evige jøde", når kvinden forguder og
lænker. Han ophører at være evig. Han gifter sig, dvs bliver os
uinteressant. Nietzsche
jø   "Jøderne valgte et særligt syn på vrede i forhold til andre
regioners folk - de gjorde vreden hellig" Nietzsche
vredjø   "Jøderne valgte et særligt syn på vrede i forhold til andre
regioners folk - de gjorde vreden hellig" Nietzsche
Jø   "Uden jøder ville verden ikke bestå" Rabbiner Bent Lexner
Berlingske (overskrift) 14.9.76
   "Jewish with a vengeance", som den gode Woody Allen

Fra : P.N.

Dato : 16-08-11 09:00

> [...]
> dynamisk folkeudvikling er det rent galskab med sådan en regel.
> Man ejer et land så længe man kan opretholde suverænitet over det! Sådan

Det der bare er spørgsmålet er=? hvor skal de være? de må ikke være i deres
hjemland Palæstina, araberne vil ikke have, så er der Danmark og EU tilbage
som jeg ser det.

Fra : Lyrik

Dato : 16-08-11 09:21

Den 16/08/11 10.00, P.N. skrev:

> Det der bare er spørgsmålet er=? hvor skal de være? de må ikke være i deres
> hjemland Palæstina, araberne vil ikke have, så er der Danmark og EU tilbage
> som jeg ser det.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Måske skulle de spørge sig selv om hvorfor de er så upopulære i hele verden?
De må arbejde på deres dårlige image.
Deres dårlige image skyldes deres rethaveriskhed og påståelighed.
De har ingen frontrunner-kvinder!

Til sammenligning har thailændere smukke små kvinder indstillet på at
gøre deres bedste overfor import-mændene.

Disse kvinder er prober der hjælper resten af deres familier i
hjemlandet og skaber en platform for disses senere ankomst.

Tilsvarende er Ukrainske kvinder utrolig efterspurgte og bliver flittigt
importeret.

De eneste filistinensere vi ser her er truende mænd mellem 20 og 35.
Det skævvrider antallet af mænd/kvinder, der ideelt set bør være 100/101.

De må lære at sende deres smukke kvinder hertil så danske mænd kan gifte
sig med dem.
Så kan vi senere se på om der kan slippe mænd med ind.

jens

Fra : P.N.

Dato : 16-08-11 10:05

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Måske skulle de spørge sig selv om hvorfor de er så upopulære i hele
> verden?

De er ikke upopulære de er frygtede. Ligesom som vi også ville være frygtet
hvis vi var blevet smidt ud af Danmark af arabiske indvandrere.

> De må arbejde på deres dårlige image.

Det er ikke muligt, det er nemlig sådan at de ultrahøjregrupper der førhen
dæmoniserede jøderne, ja de dæmoniserer nu Palæstinænserne.

> Deres dårlige image skyldes deres rethaveriskhed og påståelighed.

Ja alle der er blevet bestjålet et land er rethaveriske og påståelige.

> De har ingen frontrunner-kvinder!

Ork masser, hvem husker ikke heltinden Laila Khaled der kaprede et fly. De
mange kvindelige selvmordsbombere, her er et folk der har offervilje.

> Til sammenligning har thailændere smukke små kvinder indstillet på at gøre
> deres bedste overfor import-mændene.

Men der er ingen der har besat og smidt Thailænderne ud af Thailand.

> Disse kvinder er prober der hjælper resten af deres familier i hjemlandet
> og skaber en platform for disses senere ankomst.

Jamen de mange kvindelige martyrere har jo skabt gode indtægter, især
dengang Saddam Hussein sendte kæmpebeløb til martyrernes efterladte.

> Tilsvarende er Ukrainske kvinder utrolig efterspurgte og bliver flittigt
> importeret.

Virkelig er du sikker på at du ikke tænker på prostitution.

> De eneste filistinensere vi ser her er truende mænd mellem 20 og 35.
> Det skævvrider antallet af mænd/kvinder, der ideelt set bør være 100/101.

Jeg kommer tit på Nørrebro og jeg besøgt HUT og jeg har kun mødt venlighed.

> De må lære at sende deres smukke kvinder hertil så danske mænd kan gifte
> sig med dem

Igen at forlange at nogen skal deres døtre ud i prostitution er helt
uantageligt, jamen er det ikke dig der raser imod swingerklubber og sexuelt
frisind.

> Så kan vi senere se på om der kan slippe mænd med ind. jens

Igen der er ingen der forlanger at en dansker skal gifte med en udlænding
bare for at immigrere til et andet land, er du ædru!!.

Fra : /john

Dato : 21-08-11 16:36

"P.N." <235@mail.dk> skrev i meddelelsen

> De er ikke upopulære de er frygtede. Ligesom som vi også ville være
frygtet
> hvis vi var blevet smidt ud af Danmark af arabiske indvandrere.

Ja, pali'erne blev i hvertfald sparket ud af Jordan med fuld musik, så de
vil jo næppe ha' dem tilbage.

"September 1970 is known as the Black September ... It was a month when
Hashemite King Hussein of Jordan moved to quash the militancy of Palestinian
organizations and restore his monarchy's rule over the country.[3] The
violence resulted in the deaths of thousands of people, the vast majority
Palestinian"

"Arafat later claimed that the Jordanian army killed between 10,000 and
25,000 Palestinians"

"PLO lost its main base of operations. Fighters were driven to Southern
Lebanon to regroup. The enlarged PLO presence in Lebanon ... stirred up
internal unrest in Lebanon":

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_September_in_Jordan#Black_September_1970

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 17:19

On Tue, 16 Aug 2011 10:21:05 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>sig med dem.
>Så kan vi senere se på om der kan slippe mænd med ind.

Kvinder er sjældent hellig krigere
Ludere tjener penge
Se på hvor mange flee mænd end kvinder vi har modtaget siden 1975 -
måske vi har overskud på 1 mio
Importer ikke een mand før det står 1-1

Vi har jo ligeberettigelse

Hverken som familiesammenførte eller flygtninge skal vi modtage flere
mænd hvis ikke et dansk firma beder om vedkommende som ansat

Apropos ligeberettigelse så skrev Paris Hilton og Britney Spears at de
ville gå i byen uden trusser sammen og ku ses stige ind i limousine
der og der kl a og b og man tog foto hvor kussehår ku tælles og de
anklagedes for blufærdighedskrænkelse men DØMTES IKKE ! ! !
Må kvinder alt som straffes for mænd?

Fra : E.Dalgas

Dato : 16-08-11 10:47

On Tue, 16 Aug 2011 10:00:05 +0200, P.N. wrote:

> "Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det der bare er sp¸rgsmålet er=? hvor skal de v¿re?

For at fastslå det, må du tage i betragtning hvor pal¿stinenserne selv vil
v¿re. Jeg forestiller mig ikke at de bliver placeret et sted hvor de ikke
selv ¸nsker at v¿re.

Pal¿stina arabernes historie er en historie om krig, magtmisbrug og
manipulation. Den arabiske verdens reaktion på zionismemns fremgang og
etablering i pal¿stina har ofret en arabisk befolkningsgruppe. Det
internationale samfund og den arabiske koalition i 1948 er grundl¿ggende
ansvarlige for pal¿stinensernes ulykke og jeg er bange for at det er for
sent at finde en fredelig l¸sning på problemerne.

Pal¿stinensernes ulykke er en arabisk konstruktion. Som konsekvens af den
mislykkede krigsindsats imod Israel og den manglende indgriben fra
international side, fik denne gruppe af arabere status af
evighedsflygtninge i den hensigt at benytte dem som et politisk våben imod
Israel.

Min pointe er sådan set bare at hvis pal¿stinenserne ¸nsker sin egen stat i
Pal¿stina må de g¸re opr¸r imod det styre som har bragt dem i situationen.
Sål¿nge det muslimske broderskab reelt har magten i Pal¿stina, sål¿nge vil
en varig fred med Israel v¿re helt umulig at opnå.

> de må ikke v¿re i deres
> hjemland Pal¿stina,

Jo P.N, det må de jo godt. Om de må få deres egen selvst¿ndige stat er et
helt andet sp¸rgsmål. Men det er ikke Israel som afg¸r det sp¸rgsmål alene.
Det muslimske broderskabs erkl¿rede mål er at udslette Israel og udslette
j¸derne en gang for alle. Israel ved det og selvom du ikke har meget til
overs for Israel vil du vel ikke forlange at l¸sningen på pal¿stinensernes
problemer skal koste Israel livet ?

> araberne vil ikke have, så er der Danmark og EU tilbage
> som jeg ser det.

Du peger på l¸sningen, nemlig araberne selv. Og nej, de ¸nsker ikke at l¸se
problemet fordi en s¿rlig religi¸s motiveret, politisk ideologi forhindre
dem i at l¸se det.

Ralph Garroway, former director of UNRWA, said in 1958:

"The Arab States do not want to solve the refugee problem. They want to
keep it as an open sore, as an affront to the United Nations and as a
weapon against Israel. Arab leaders donÿt give a damn whether the refugees
live or die."

Kilde :
http://www.hayozma.org/rewr-true/language-en_us/Principle-28/Father-108/PrinciplesSub.aspx

Angående Danmark og EU så er n¸jagtig samme forhold g¿ldende. Det muslimske
broderskabs arv til den muslimske kultur er en identitet som er ekstremt
fjendtlig imod de vestlige kulture og derfor ikke lader sig integrere i
vestlig samfund. Man kan sige at vesten l¿nge har v¿ret blinde for dette
forhold men som tiden går og den muslimske kultur gang på gang viser sig
fra sin v¿rste side, lukkes d¸ren i vesten for muslimsk indvandring. Det er
en dårlig udvikling for de politisk moderate og helt almindelige muslimer
at det går den vej, men de er ofre for en udvikling som ikke bare lader sig
stoppe på grund af hensynet til medmenneskelighed.

--

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 17:44

On Tue, 16 Aug 2011 11:47:25 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]

Det er da ikke værre at generalisere hadefuldt mod jøder end mod jyder

Det er OK at jøder gavner jøder og er stat i staten og de er lovlydige
så when you cannot beat them join them

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-08-11 16:11

On Tue, 16 Aug 2011 10:00:05 +0200, P.N. wrote:

> Det der bare er spørgsmålet er=? hvor skal de være? de må ikke være i deres
> hjemland Palæstina,

Der eksisterer ikke noget land der hedder Palæstina, og har aldrig gjort
det.

Fra : /john

Dato : 21-08-11 16:24

"P.N." <235@mail.dk> skrev i meddelelsen

> de må ikke være i deres hjemland Palæstina

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bill_Clinton,_Yitzhak_Rabin,_Yasser_Arafat_at_the_White_House_1993-09-13.jpg

/john

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-11 03:33

On 16 Aug., 10:00, "P.N." <2...@mail.dk> wrote:

> Det der bare er spørgsmålet er=? hvor skal de være? de må ikke være i deres
> hjemland Palæstina, araberne vil ikke have, så er der Danmark og EU tilbage
> som jeg ser det.

Jeg tænker det samme. Jeg tror vi ser en række initiativtagere til at
hive samtlig 5 millioner palæstinensere til Danmark. Man vil helst
forhindre en løsning på stedet. Det er vel fordi man istedet tilbyder
den løsning at de kan bo på Nørrebro, Hvidovre osv.

Fra : Ivannof

Dato : 21-08-11 16:05

"Patruljen" skrev i meddelelsen

> [...]

forhindre en løsning på stedet. Det er vel fordi man istedet tilbyder
den løsning at de kan bo på Nørrebro, Hvidovre osv.
Hvad er der galt med Gaza og Vestbredden?

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-11 03:57

On 16 Aug., 08:36, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> de lavede fra 1940-1945!
>
> Det ser ud som om filistinensiske arabere er de eneste der kan råtude

Du har ikke hørt om den årlige Holocaust-dag?

Fra : Ivannof

Dato : 16-08-11 18:57

> [...]
> over noget der er sket i 1948!

Du har ikke hørt om den årlige Holocaust-dag?
Hvor er du dog saglig!

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 17-08-11 01:22

On 16 Aug., 19:57, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> Du har ikke hørt om den årlige Holocaust-dag?
> Hvor er du dog saglig

Et sagligt spørgsmål fortjener naturligvis et sagligt svar -

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 10:18

Mange af os her glæde ved frihed og derfor ved ejendomsret og vi ser
Israel som beskytter af egen ejendomsret og vi hylder det og jødehad
er uinteressant Jødekærlighed ligeså

Kære Patruljen - ring 35861000 kort

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-11 10:02

On 21 Aug., 17:11, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Der eksisterer ikke noget land der hedder Palæstina, og har aldrig gjort
> det.

Faktuelt forkert -

http://mapas.owje.com/maps/652_palestine-ancient-map-palaestina.html

Fra : @

Dato : 21-08-11 17:50

On Sun, 21 Aug 2011 09:01:39 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Faktuelt forkert -
>
>http://mapas.owje.com/maps/652_palestine-ancient-map-palaestina.html

aha da da

og regenten i dette land var måske i familie med kongen af Bornholm?

at der findes et stednavn er på ingen måde bevis for at dette stednavn
referer til en selvstændig stat

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-08-11 18:06

On Sun, 21 Aug 2011 18:50:19 +0200, @ wrote:

> aha da da
>
> og regenten i dette land var måske i familie med kongen af Bornholm?
>
> at der findes et stednavn er på ingen måde bevis for at dette stednavn
> referer til en selvstændig stat

Præcis.

Her er også et kort over Grønland (der heller ikke er et land).

http://www.lonelyplanet.com/maps/europe/greenland/map_of_greenland.jpg

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-11 10:53

On 21 Aug., 18:50, "@" <Sna...@snabel.net> wrote:

> aha da da
>
> og regenten i dette land var måske i familie med kongen af Bornholm?
>
> at der findes et stednavn er på ingen måde bevis for at dette stednavn
> referer til en selvstændig stat

Så skriver man, at man refererer til en - selvstændig stat, hvis det
er det man sigter efter.

Der fandtes stort set ingen arabiske stater på samme tidspunkt. At
formulere sig om, at der ikke fandtes et arabisk land er tilsvarende
absurd.

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-11 11:45

On 21 Aug., 19:06, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Præcis.
>
> Her er også et kort over Grønland (der heller ikke er et land).
>
> http://www.lonelyplanet.com/maps/europe/greenland/map_of_greenland.jpg

Grønland (grønlandsk: Kalaallit Nunaat; Grønlandsk: Grønlændernes
land)
http://da.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B8nland

Land;
3. de dele af jordkloden der ikke er dækket af vand
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=land

Thomsen - du er så begavet som dit vokabularium er begrænset.