Opløs Forsvarets Efterretningstjeneste !
Fra : steen hjortsoe

Dato : 15-08-11 17:26

De forråder landets civile borgere til fremmed magt.

De voldtager civile danske mænd og kvinder.

De udfører grov elektromagnetisk tortur mod værgeløse danske civile.

De er medbestemmende for en forløjet og totalt mislykket dansk
sikkerhedspolitik.

Opløs Forsvarets Efterretningstjeneste !

Steen Hjortsø

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-08-11 13:55

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De er medbestemmende for en forløjet og totalt mislykket dansk
> sikkerhedspolitik.
>
> Opløs Forsvarets Efterretningstjeneste !

Hold da kæft en omgang fuglekvidder. Er det nu at det er sæsonen hvor de
bliver lukket ud fra statshospitalerne ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 16-08-11 20:40

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
wrote:

> "steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hold da kæft en omgang fuglekvidder. Er det nu at det er sæsonen hvor de
> bliver lukket ud fra statshospitalerne ?

Nu må du være så hård ved Steen, hans sølvpapirshat er gået i stykker

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-08-11 22:06

Fra : P.N.

Dato : 16-08-11 14:37

[...]

Dit ævl minder om Kim Larsens.

Fra : P.N.

Dato : 17-08-11 20:16

"P.N." <235@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De er medbestemmende for en forløjet og totalt mislykket dansk
> sikkerhedspolitik.
>
> Opløs Forsvarets Efterretningstjeneste !

Det vil jeg ved nærmere eftertanke gerne trække tilbage, Da Steen ikke er
vanvittig.