Opløs Forsvarets Efterretningstjeneste !
Fra : steen hjortsoe

Dato : 15-08-11 17:30

De forråder landets civile borgere til fremmed magt.

De voldtager civile danske mænd og kvinder.

De udfører grov elektromagnetisk tortur mod værgeløse danske civile.

De er medbestemmende for en forløjet og totalt mislykket dansk
sikkerhedspolitik.

Opløs Forsvarets Efterretningstjeneste !

Steen Hjortsø

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 17-08-11 03:41

steen hjortsoe <steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> De er medbestemmende for en forløjet og totalt mislykket dansk
> sikkerhedspolitik.
>
> Opløs Forsvarets Efterretningstjeneste !

Er din psykiater så i ledtog med FE når han anbefaler at du får ECT
(electroconvulsive treatment)?
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : steen hjortsoe

Dato : 17-08-11 12:02

On Aug 17, 4:40 am, she...@hotmail.com (Jesper Ørsted) wrote:

> Er din psykiater så i ledtog med FE når han anbefaler at du får ECT
> [...]

Det er værre, han er i ledtog med landets fjender, CIA. CIA bryder ind
i mit hus og knepper min kone,
når jeg ikke er hjemme. Det er jeg imod. Det er FE ikke, de er for.

Hvorfor jeg iøvrigt kraftigt anbefaler en opløsning af FE turde fremgå
klart og tydeligt af nedenstående:
Også her medvirker CIA, altså til sammen med FE at voldtage danske
mænd. Det er jeg imod.
Alle andre danskere er - tilsyneladende - for.

Forsvarets Efterretningstjeneste voldtager civile danske mænd

Fra EM-feltlaboratorier udfører FE-ansatte jævnligt anal voldtægt af
civile danske – heteroseksuelle – mænd. Det foregår rent teknisk på
den måde, at man subliminalt gennem nogen tid transmittererer et
positivt præpareret billede af den vordende, intetanende sex-partner
til den anden mand og vice versa.

Derefter tilskynder man de to herrer til hver for sig at indfinde sig
på et bestemt mødested på et bestemt tidspunkt. De opdager så –
ligesom tilfældigt – og til deres egen store overraskelse den anden
person, som de synes, ”de har set før” – og om de har.

Nu etableres et ”deep love and sex” EM¬-felt imellem dem, som de
naive, uindviede og grundlæggende heteroseksuelle mænd uhjælpeligt
bliver trukket ind i og dermed, til deres egen større eller mindre
overraskelse, udsat for en meget kraftig gensidig fysisk tiltrækning.
Det ender i langt de fleste tilfælde hurtigt med ”bryllup”. De to mænd
forstår, at der åbenbart – af uforklarlige grunde – er opstået en
meget kraftig seksuel tiltrækning mellem dem, FE skubber på, og de to
voldtægtsofre finder et sted, hvor de så har fuldbyrdet analt samleje
med hinanden.

Jeg har spurgt en bekendt, en oberst i NIS, National Intelligence
Service, i Syd-Korea, om de også udsætter koreanske borgere for
sådanne overgreb. Svaret var, at det gør de, men at de ofte gentager
”succesen” flere gange, således at de egentlig heteroseksuelle mænd nu
pludselig begynder at have hyppige samlejer med mænd i stedet for
kvinder.

Forleden dag forstod jeg så, at praksissen (ofte) er en noget anden i
Forsvarets Efterretningstjeneste. Jeg vågnede efter nogle timers søvn
med en fornemmelse af flovhed og pinlig berørthed så stærk, som jeg
aldrig før har oplevet den.

Det værste var, at jeg til at begynde med ikke anede, hvad det var,
jeg følte var så pinligt og flovt. Efter nogen timers eftertanke
forstod jeg så, at FE må have samplet det EM-felt der præcis
indeholder følelserne kraftig flovhed og skamfuldhed, der opstår, når
FE efter at have tilskyndet til og overværet det anale samleje mellem
de to udvalgte mænd, konfronterer dem med, hvem de er, nemlig normalt
heteroseksuelle mænd, og derefter elektromagnetisk registrerer de
kraftige følelser af bondeanger og flovhed, som kombattanterne ofte
vil føle. Man har åbenbart transmitteret et sådant felt ind i hovedet
på mig, medens jeg sov – og muligvis fulgt det op med et par
”spændende” billeder, som også er ganske lette at transmittere til en
sovende persons hjerne.

Jeg er selv væsentlig sværere at få fat i til sådanne julelege end de
fleste, fordi jeg, ud over at sidde inde med lidt psykologisk viden,
fra egen heteroseksuel praksis har identificeret og oplevet et sådant
”deep-love” EM-felt mellem mig selv og den kvindelige partner. Det er
et felt, der banker igennem mure med en forbløffende stærk virkning,
som er meget svær at vriste sig fri fra. (Det havde jeg nu heller
ingen ambitioner om at gøre under den pågældende seance ). ”Deep¬-
love” feltet mellem to vordende mandlige sex-killinger er næppe meget
anderledes og i hvert fald ikke vanskeligere at sample end mand-kvinde
EM-feltet.

Hvorfor voldtager FE civile danske mænd ? Det er der en række
notoriske grunde til, såsom magtsyge, pornografiske tilskyndelser, ”it
gives me the kick”, osv..

Men når FE om kort tid bliver tvunget til offentligt at indrømme denne
praksis – formentlig gennem en meget moderet udtalelse fremsat af en
herre med pænt slips og jakkesæt, eller en anden herre i n-y-d-e-l-i-g
danske officersuniform, vil de formentlig hævde, at de er nødt til at
undersøge den praktiske gennemførlighed i at tilskynde danske betroede
offentligt ansatte til at etablere et belastende, homoseksuelt
forhold, altså et forhold med potentielle militære eller
sikkerhedsmæssige implikationer.

Det vil jeg betvivle, de er, og i hvert fald ikke i det omfang,
voldtægterne af den danske civilbefolkning går i svang.

Men for så vidt sådanne undersøgelser overhovedet er berettigede, kan
man faktisk udføre dem fuldstændig legalt med frivillige
forsøgspersoner, f.eks. interesserede mandlige psykologi- og medicin-
studerende, der orienteres sobert og udførligt, før forsøgene startes,
og også erklærer sig indforståede med, at det *kan* være,
forsøgspersonerne bukker under for den enorme tiltrækning, der opstår
i et ”deep love” EM-felt.
Ved at undersøge homoseksuel EMF-induceret forførelse på denne måde,
vil man få nogenlunde de samme informationer, som FE har accepteret at
indhente på groft krænkende, kriminel vis.

Tilbage står, at den danske civilbefolkning naturligvis må gøre sig
sin stilling klar til det svært kriminelle FE.

Anale voldtægter af intetanende danske civile mænd er meget alvorlige
voldelige overgreb. Og de er ikke de eneste.

Ved befolkningens kommende revolte mod FE og de dermed direkte
forbundne forbryderiske segmenter af den danske stat, herunder det
medskyldige administrative og politiske personale i Forsvars- og andre
ministerier, bør det stå fuldstændig klart, at FE’s analvoldtægter er
utålelige for den danske civilbefolkning, at FE’s meget omfattende
orwellske EM-overvågning og andre seksuelle overgreb, herunder
seksualiseret vold og tortur mod titusinder af andre civile danske
borgere i og udenfor deres privathjem, ikke mindst mod de langt
lettere EMF-påvirkelige kvinder, ligeledes er utålelige.

Jeg taler naturligvis om en revolte, fordi befolkningens hævdvundne
ret i den europæiske tradition til at modsætte sig uretfærdig og
ulovlig statslig autoritet ikke skal køres ind på et sidespor og på
latterlig vis ende som en ansøgning i 7 eksemplarer indleveret til en
anden besynderligt langsomt arbejdende afdeling af den samme
forbryderiske danske stat. Det er oprørende, det der foregår. Og det
er omfattende og har gået for sig i lang tid.
Danske mænd, hvis der er nogen tilbage, og kvinder, sæt jer imod den
tyranniske, torturerende og voldtagende danske stat !! (Medmindre det
bliver regnvejr, ha-ha-ha).

Steen Hjortsø

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-08-11 19:50

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danske mænd, hvis der er nogen tilbage, og kvinder, sæt jer imod den
> tyranniske, torturerende og voldtagende danske stat !! (Medmindre det

Gad vide om der overhovedet findes en dækkende psykiatrisk diagnose på
ovenstående...

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-08-11 19:52

steen hjortsoe <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> Danske mænd, hvis der er nogen tilbage, og kvinder, sæt jer imod den
> tyranniske, torturerende og voldtagende danske stat !! (Medmindre det

I en dansk nyhedsgruppe befolket med halv- og helskøre mennesker forekommer
du at være et sjældent klart lys i mørket.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-08-11 21:23

> [...]
>
> I en dansk nyhedsgruppe befolket med halv- og helskøre mennesker
> forekommer du at være et sjældent klart lys i mørket.

Sammenlignet med Jens Rovsing Bruun er Steen Hjortsøe sjældent mentalt rask.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-11 08:32

"Kim Larsen
> Sammenlignet med Jens Rovsing Bruun er Steen Hjortsøe sjældent mentalt
> rask.

Man kan gisne om meningen med KL's indlæg, men det er givetvis ikke
hvad han fik formuleret!

Jeg har stillet Kim Larsen et spørgsmål før - hvor hr.KL ikke mente sig i
stand til at svare - så her er chancen igen:

Kære Kim Larsen
Vi har forstået, at du synes at Danmark som helhed - og de fleste
danskere i særdeleshed - er de værste racister der kan drives op af
jorden.
Må vi ikke godt - en gang for alle - få at vide hvilke lande du
mener har gjort det bedre.
Hvor på jorden synes du muslimske kulturer - og evt. værtsnationer -
har indrettet sig på en måde der kalder på din anerkendelse, hvor?
Prøv at fortælle os hvor vi skal kikke hen for at blive klogere!!!
Mvh Eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-08-11 12:50

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har indrettet sig på en måde der kalder på din anerkendelse, hvor?
> Prøv at fortælle os hvor vi skal kikke hen for at blive klogere!!!

De fleste EU-lande (formentlig alle undtagen Danmark) har ikke så voldsomme
begrænsninger i om udlændinge fra ikke-europæiske lande kan bosætte sig. I
Danmark er det for eksempel efterhånden så godt som umuligt at tage en
ægtefælle med hjem fra et ikke-europæisk land. Alt dette er Dansk Folkeparti
først og fremmest skyld i. Dette rammer alle danskere bosat i udlandet med
ønske om at vende hjem med deres ikke-danske hustru. Men meningen med de
rigide regler er naturligvis at udelukke udlændinge fra ikke-vestlige lande
i at rejse ind i Danmark. Det har Dansk Folkeparti selv argumenteret.

Så har vi balladen om moskeer i Danmark. At der skulle bygges en moske med
minareter inde i København har givet masser af ballade. Dansk Folkeparti har
bestemt ikke holdt sig tilbage i den forbindelse i Københavns
Borgerrepræsentation (byrådet). Jeg kan ikke direkte bevise det, men jeg
tror faktisk at Dansk Folkeparti indædt hader muslimer. Jeg tror også at de
officielt vil benægte det. Ofte når medlemmer af Dansk Folkeparti har udtalt
sig racistisk i medierne er de blevet kylet ud af partiet. Det er vel noget
med at tanker er toldfri og at man ikke sådan skal rende rundt og ufiltreret
ytre sig om Dansk Folkepartis tankegods i medierne. Sådan tror jeg det er.

Over for arbejdsløse kontanthjælpsmodtagere er der gennem de sidste 10 år
indført et sandt helvede af regler og kontrol i hoved og røv, samt
mistænkeliggørelse ud i det absurde. Dette er indført først og fremmest for
genere fremmed-etniske i dette land og ikke mindst her har Dansk Folkeparti
spillet en afgørende rolle i udarbejdelsen af vanvittige love. Af regler som
først og fremmest rammer udlændige kan nævnes 400-timers reglen (den vist
nok ændret til 250 timer på den halve periode (altså en stramning)) som hvis
den ikke opfyldes indebærer at kommunen skal inddrage den ene
kontanthjælpsydelse hos ægtepar hvor begge er kontanthjælpsmodtagere. Dette
rammer først og fremmest fremmedetniske. Så er der starthjælpen, som jo ikke
er nogen særlig hjælp men derimod en ekstrem lav social ydelse over for
udlændinge de første år de er bosat i Danmark. De sidstnævnte to regler fik
virkelig den forarmende fattigdom i Danmark til at eksplodere på rekordtid.
Hvis man virkelig ønsker at udlændinge skal integrere sig i det danske
samfund, så er den slags regler ren gift for projektet. Men der er
formentlig heller ingen som i en ædruelig tilstand mistænker Dansk
Folkeparti for at ønske nogen som helst form for integration. Dansk
Folkeparti lever af fremmedhad og udlændinge-problemer, Dansk Folkeparti
lever ikke af velfungerende integrerede udlændinge og succes-historier
angående disse.

En af de mere absurde regler er at kontanthjælpsmodtagere ikke må rejse ud
af landet om det så bare er en sviptur på nogle få timer fra København til
Malmø eller en sviptur fra Padborg og Flensborg. I sådan et tilfælde vil
kontanthjælpsmodtagere blive betragtet som slemme socialbedragere med meget
alvorlige konsekvenser til følge. Men de må godt tage en tur fra Gedser til
Skagen eller fra Rønne til Esbjerg (hvis de altså ikke rejser over Sverige
vel at mærke) som tager langt længere tid. Dette er igen noget som er
vedtaget for at genere først og fremmest fremmed-etniske men det rammer også
danskere og er naturligvis komplet urimeligt at en bestemt befolkningsgruppe
er forbudt at krydse de danske grænser mens resten af befolkningen kan gøre
det lige så meget som de har tid og lyst til, også a-kasse-modtagere (som i
princippet nasser lige så meget på det offentlige som bistandsbumser) kan
gøre krydse de danske grænser.

Så er der Muhammedkrisen hvor Danmark for alvor kastede sig selv ind i den
racistiske krig mod modslimer ved at Jyllands Posten i deres avis bragte
nogle stærkt krænkende tegninger i forhold til Islam. Det var helt
unødvendigt og komplet idiotisk at bringe disse tegninger. Dette fik
virkelig Danmark på terroristernes verdenskort. Vi risikerer et
terror-angreb på grund af disse tåbelige tegninger samt for vores deltagelse
i alle Uncle Sam's krige rundt om i verden som følgagtigt vedhæng med tungen
dybt begravet oppe i røven på USA's regering.

Derudover ser man i dette forum samt andre fora racister som udtrykker sig
svinsk over for fremmedetniske. Og lad nu være med at bede om dokumentation
for dette for du ved udmærket godt at det er sandt. Jeg gider ikke
tidskrævende arbejde for at lede disse indlæg op, det har jeg lidt for
travlt til, jeg har egentlig ikke engang tid til at skrive dette lange
indlæg. Jeg er glad for at disse racistiske indlæg er skrevet på dansk og
ikke engelsk for så når de ikke ud til den internationale offentlighed. Men
i de andre nordiske lande kan de jo desværre forstås. Jeg er flov over de
danske racister, jeg mener at de skader Danmarks omdømme.

Dette bliver det sidste indlæg som besvarelse på dit spørgsmål, Eyvind. Hvis
du fortsætter med at afkræve forklaringer bliver du blot ignoreret og smidt
på kill-filter til sidst. Bare lige så du er helt på det rene med på at det
ikke nytter at forsøge at fremprovokere mere. Og jeg vil egentlig også blæse
det en lang march om du er uenig i alt ovenstående. Du har fået en
forklaring, og den bliver ikke anderledes. Jeg er bestemt ikke stolt over at
være dansker, det vil tage mange år før jeg kan blive det igen, og det vil
kræve at Dansk Folkeparti bliver sat helt uden for indflydelse i en
menneskealder eller mere.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-08-11 13:52

On Thu, 18 Aug 2011 13:50:05 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> De fleste EU-lande (formentlig alle undtagen Danmark) har ikke så voldsomme
> begrænsninger i om udlændinge fra ikke-europæiske lande kan bosætte sig.

Hvilket har resulteret i, at disse lande (specielt Frankrig), er mere
"racistiske".

> Danmark er det for eksempel efterhånden så godt som umuligt at tage en
> ægtefælle med hjem fra et ikke-europæisk land.

Hvad har det med racisme at gøre.?

> Alt dette er Dansk Folkeparti
> først og fremmest skyld i.

Jeg vidste ikke at DF havde absolut flertal i Folketinget.

> Dette rammer alle danskere bosat i udlandet med
> ønske om at vende hjem med deres ikke-danske hustru.

Da KUN hvis denne hustru er uuddannet og arbejdsløs.

> Men meningen med de
> rigide regler er naturligvis at udelukke udlændinge fra ikke-vestlige lande
> i at rejse ind i Danmark. Det har Dansk Folkeparti selv argumenteret.

Fordi Danmark har rigeligt med arbejdsøse i forvejen. Der er ingen grund
til at importere flere.

> Så har vi balladen om moskeer i Danmark.

Der er da mange moskeer i Danmark.

> At der skulle bygges en moske med
> minareter inde i København har givet masser af ballade.

Og hvad så.? "Råbetårne" bruges i lande hvor folk ikke kender klokken, og
skal mindes om hvornår det er tid til at vende røven i vejret.

> Dansk Folkeparti har
> bestemt ikke holdt sig tilbage i den forbindelse i Københavns
> Borgerrepræsentation (byrådet).

Hvor meget magt har DF i København.?

> Jeg kan ikke direkte bevise det, men jeg
> tror faktisk at Dansk Folkeparti indædt hader muslimer.

"Jeg kan ikke bevise det, men jeg tror du er psykisk syg".

Kan du ikke selv se hvor åndsvagt begge påstande lyder.?

> Jeg tror også at de
> officielt vil benægte det.

Ahhh... Når nogen benægter noget, så er det bevis på at det er sandt.

> Ofte når medlemmer af Dansk Folkeparti har udtalt
> sig racistisk i medierne er de blevet kylet ud af partiet.

Sikkert fordi flertallet i DF ikke vil have racister i partiet.

> Det er vel noget
> med at tanker er toldfri og at man ikke sådan skal rende rundt og ufiltreret
> ytre sig om Dansk Folkepartis tankegods i medierne. Sådan tror jeg det er.

Du kan tro på nisser hvis du har lyst.

> [...]
> den ikke opfyldes indebærer at kommunen skal inddrage den ene
> kontanthjælpsydelse hos ægtepar hvor begge er kontanthjælpsmodtagere.

Denne regel kan LET opfyldes, ved at tage en avis/reklame-rute (der hverken
kræver sprogkendskaber eller uddannelse).

> Dette
> rammer først og fremmest fremmedetniske.

De fremmedetniske, der ikke VIL lave noget.

> [...]
> virkelig den forarmende fattigdom i Danmark til at eksplodere på rekordtid.

Da du ikke ved hvad reel fattigdom er, er dit vrøvl irrelevant.

> Hvis man virkelig ønsker at udlændinge skal integrere sig i det danske
> samfund, så er den slags regler ren gift for projektet.

Vrøvl. Det er det at de kommer ud på arbejdsmarkedet (f.eks. at gå med
reklamer), der skaber integration. Det giver dem selvværd, samtidig med at
de kommer ud blandt "indfødte", der samtidig ser at de "fremmede" gerne vil
arbejde.

Min lokale reklame-omdeler fra SriLanka er glad of sit arbejde, og vi
snakker tit lidt med hinanden, selvom hans dansk mild sagt er elendigt.

> Men der er
> formentlig heller ingen som i en ædruelig tilstand mistænker Dansk
> Folkeparti for at ønske nogen som helst form for integration.

Selvfølgelig ønsker DF integration. At påstå andet er tegn på uvidenhed.

> Dansk
> Folkeparti lever af fremmedhad og udlændinge-problemer, Dansk Folkeparti
> lever ikke af velfungerende integrerede udlændinge og succes-historier
> angående disse.

Og Morlille er en sten.

(Jeg forventer ikke at du forstår sammenligningen).

> En af de mere absurde regler er at kontanthjælpsmodtagere ikke må rejse ud
> af landet om det så bare er en sviptur på nogle få timer fra København til
> Malmø eller en sviptur fra Padborg og Flensborg.

Det må du gerne, men du kan bare ikke få kontanthjælp i den tid du ikke
befinder dig i Danmark.

> I sådan et tilfælde vil
> kontanthjælpsmodtagere blive betragtet som slemme socialbedragere med meget
> alvorlige konsekvenser til følge.

Din uvidenhed om reglerne på kontanthjælpsområdet, er enormt.

> Men de må godt tage en tur fra Gedser til
> Skagen eller fra Rønne til Esbjerg (hvis de altså ikke rejser over Sverige
> vel at mærke) som tager langt længere tid.

Tiden er irrelevant. Du skal befinde dig i Danmark for at få kontanthjælp
OG kunne møde næste morgen, hvis du bliver anvist til et arbejde..

> [...]
> princippet nasser lige så meget på det offentlige som bistandsbumser) kan

A-kassen er en forsikring, der er delvist brugerbetalt og derfor har andre
rettigheder.

> Så er der Muhammedkrisen hvor Danmark for alvor kastede sig selv ind i den
> racistiske krig mod modslimer ved at Jyllands Posten i deres avis bragte
> nogle stærkt krænkende tegninger i forhold til Islam.

Ufatteligt så meget du vrøvler.

Tegningerne var på ingen måde krænkende, MED MINDRE man ville krænkes.

Den eleste fornuftige reaktion på tegningerne, var at trække på skuldrene.
At mange muslimer opførte sig fuldstændigt sindsygt, bekræftede kun de
fordomme som mange havde overfor islam.

> Det var helt
> unødvendigt og komplet idiotisk at bringe disse tegninger.

Nej, det var meget nødvendigt, for netop at afsløre hykleriet i islam.

> Dette fik
> virkelig Danmark på terroristernes verdenskort.

Dem der i starten brændte det norske flag af, imend de råbte "Død over
Danmark".?

Du kan ALDRIG stille terrorister tilfreds. Havde det ikke været tegningerne
der gav den en hjerneblødning, så havde det været noget andet.

> Vi risikerer et
> terror-angreb på grund af disse tåbelige tegninger

Nu er Morlille en sten igen.

Du mener måske også at kvinder i "let" påklædning, selv er skyld i at de
bliver voldtaget.?

> samt for vores deltagelse
> i alle Uncle Sam's krige rundt om i verden som følgagtigt vedhæng med tungen
> dybt begravet oppe i røven på USA's regering.

Du kan stoppe dit sygelige USA-had skråt op.

> Derudover ser man i dette forum samt andre fora racister som udtrykker sig
> svinsk over for fremmedetniske.

Nævn lige et par stykker der gør det.

> Og lad nu være med at bede om dokumentation
> for dette for du ved udmærket godt at det er sandt.

En typisk påstand for en, der ikke kan bevise sin påstand.

> [...]
> i de andre nordiske lande kan de jo desværre forstås. Jeg er flov over de
> danske racister, jeg mener at de skader Danmarks omdømme.

LOL. Du "har ikke tid" til at dokumentere din latterlige påstand. ))

> Dette bliver det sidste indlæg som besvarelse på dit spørgsmål, Eyvind. Hvis
> du fortsætter med at afkræve forklaringer bliver du blot ignoreret og smidt
> på kill-filter til sidst.

HAHAHAHA. Hvis man kræver en forklaring af dig, bliver man smidt i filteret
(hvis du ikke kan svare). ))))))

> [...]
> være dansker, det vil tage mange år før jeg kan blive det igen, og det vil
> kræve at Dansk Folkeparti bliver sat helt uden for indflydelse i en

ROTFLMAO. Spis du heller en hel pakke tudekiks, for dit tuderi er sgu
ynkeligt at høre på. ))))))))))))

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-08-11 15:32

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vidste ikke at DF havde absolut flertal i Folketinget.

Regeringen hviler i megen lovgivning på DF's støtte alene. DF har en magt
over regeringen som er langt større end deres antal af mandater burde give
dem.

> Tiden er irrelevant. Du skal befinde dig i Danmark for at få
> kontanthjælp OG kunne møde næste morgen, hvis du bliver anvist til et
> arbejde..

Ja tiden er irrelevant i den forbindelse at kontanthjælpsmodtagere slet ikke
må krydse Danmarks grænser. Hvis toldere kontrollerer dem på hjemrejsen, så
vil kommunen få det at vide og så ruller der en socialbedrageri-sag. Det som
er relevant er at man kan rejse inden for landets grænser som man har lyst
til upåagtet at man er endnu mindre til rådighed end hvis man er en lille
smuttur over på den anden side af grænsen. Det giver slet ingen mening.

Thomsen, du er en snotdum skovl som man stort set er nød til at forklare
ALT. At du giver udtryk for en høj intelligens-kvotient er lige så komplet
latterligt og utroværdigt som når reality-klovnen, Sidney Lee, gør det
samme. Ham og dig er i helt samme kategori af dumrianer.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-08-11 15:54

On Thu, 18 Aug 2011 16:31:40 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Regeringen hviler i megen lovgivning på DF's støtte alene. DF har en magt
> over regeringen som er langt større end deres antal af mandater burde give
> dem.

De har kun den magt de andre giver dem.

> [...]
> må krydse Danmarks grænser. Hvis toldere kontrollerer dem på hjemrejsen, så
> vil kommunen få det at vide og så ruller der en socialbedrageri-sag.

Ja, for du SKAL befinde dig i Danmark for at få kontanthjælp.

> [...]
> til upåagtet at man er endnu mindre til rådighed end hvis man er en lille
> smuttur over på den anden side af grænsen. Det giver slet ingen mening.

Det giver da fint mening. Du må heller ikke rejse længere væk (inden for
Danmarks grænser), end at du kan møde på, næste morgen OG du SKAL være til
at kontakte på telefon (undtagen hvis du udnytter dine aktiverings-fri
uger). At din mobil løber tør for strøm, er IKKE nogen undskyldning.

> Thomsen, du er en snotdum skovl som man stort set er nød til at forklare
> ALT.

LOL. Det meste at det du lukker ud (omkring kontalphjælps-regler), er
vrøvl. JEG kender derimod reglerne, FORDI jeg har været underkastet dem i
årevis.

> At du giver udtryk for en høj intelligens-kvotient er lige så komplet
> latterligt og utroværdigt som når reality-klovnen, Sidney Lee, gør det
> samme. Ham og dig er i helt samme kategori af dumrianer.

LOL. Du kan simpelthen ikke klare at blive sat til vægs, når du vrøvler løs
om noget du ikke aner en skid om.

Du aner INTET om kontanthjælpsreglerne, men TROR at de historier du læser i
EkstraBladet, er udtryk for den universelle sandhed. At du (ligesom
Wilstrup), konsekvent nægter at erkende at du tager fejl, er en af grundene
til at du gør dig selv til grin, gang på gang.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-08-11 16:09

> [...]
> (ligesom Wilstrup), konsekvent nægter at erkende at du tager fejl, er
> en af grundene til at du gør dig selv til grin, gang på gang.

Det mest morsomme er at du benægter hvad jeg skriver selv om du VED at jeg
har ret. Jeg tror sgu at Sidney Lee er klogere end dig, han virker som en
helt Einstein i forhold til dig (og slumdoggen inde på Hvidovrevej).

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-08-11 16:44

On Thu, 18 Aug 2011 17:09:07 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det mest morsomme er at du benægter hvad jeg skriver selv om du VED at jeg
> har ret.

Har du købt en krystalkugle.? )))

> Jeg tror sgu at Sidney Lee er klogere end dig, han virker som en
> helt Einstein i forhold til dig (og slumdoggen inde på Hvidovrevej).

Dit barnlige mudder rører mig ikke, for jeg VED bedre.