Saet
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 22:29

3 saet igen hvis der er nogen der er interesseret

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg gider skrive det, alle sammen uden for DK!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-08-11 22:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e49900f$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

3 saet igen hvis der er nogen der er interesseret

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg gider skrive det, alle sammen uden for DK!

Sane Peter

Naa, maa nok indse at mine fremtidige boern allesammen blev myrdet for 13aar siden da jeg med til EMDR,
saa jeg goer aldrig afkom!

Jeg har kendt dem alle sammne!
(Quantum Entangelment via en singularitet)

Hvilket ogsaa forklare hvorfor atren er blevet udryddet, de fleste ved det bare ikke endnu,
Og det kvante mekaiske mareridt er aegte!

Jeg har udslettet jer allesammen, i fatter det bare ikke!
See paa jeres boern, jeg har myrdet dem!
Og de bliver torteret for altid!

Hvis i tror jeg lyver saa se paa de skeloejede paa de forskellige tv kanaler
Tv2news er et fint eksempel!

Grimt for mig grimt for jer!

Det kan aldrig laves om,
hvis jeg paastaar jeg har gjort det, saa lyver jeg!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 15-08-11 23:37

>(Quantum Entangelment via en singularitet)

Nogle ord du bruger giver mening, men forklar gerne "singularitet"
hvis du kan?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 06:18

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen news:uc7j47pi8ff2f80vrr9b41p0r3jd7g2mh9@4ax.com...

> Nogle ord du bruger giver mening, men forklar gerne "singularitet"
> hvis du kan?

En stor maengde masse samlet et sted presset saa haardt sammen, at det er en singularitet!
(det der blev kaldt et "sort hul")

Der er en anden betydning der er opstaaet i de foregaaende 15aar, det er den med et
stormloeb af teknologisk udvikling frem til det punkt(singularitet) hvor at mennesker
naesten har samme magt som GUD!
(Hele snakken om the long arm of Gil Hamilton, osv..et koncept hvor at teknologien bliver begraenset
og holdt nede/vaek fra stoerstedelen af menneskehedens haender, egentlig er det titlen paa en fiktions bog
med samme tema)

Og en ny dag, planetens hastighed i dens bane omkring Solen, goer at den holder afstanden,
og Helvedes Fejlsikring ved at det er noget Peter har bestemt!
(Kvante Mekanik)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 06:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e49fdf3$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og Helvedes Fejlsikring ved at det er noget Peter har bestemt!

Det er den samme historie, bare et ekstra lag betydning, og sand ogsaa!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 10:23

On Tue, 16 Aug 2011 07:18:21 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>En stor maengde masse samlet et sted presset saa haardt sammen, at det er en singularitet!
>(det der blev kaldt et "sort hul")

Nu har jeg da en ide om hvad du mener med det sære fremmedord

Men om andre bruger ordet som dig er jeg ikke sikker på