Ah men blokkene står næsten lige
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-08-11 12:57

http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

Nå alligevel ikke...

Kan I huske betonslum-bumsens trådsstarter/indlæg fra den 11/8-2011 kl.
19.40 ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-08-11 13:07

On Mon, 15 Aug 2011 13:57:04 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/
>
> Nå alligevel ikke...
>
> Kan I huske betonslum-bumsens trådsstarter/indlæg fra den 11/8-2011 kl.
> 19.40 ?

Han henviste til Gallup's måling, der viste rød 50,6% og blå 48,5%.

Plejer Gallup ikke at være det analyseinstitut som DU finder er mest
seriøst/korrekt.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-08-11 13:13

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Han henviste til Gallup's måling, der viste rød 50,6% og blå 48,5%.
>
> Plejer Gallup ikke at være det analyseinstitut som DU finder er mest
> seriøst/korrekt.?

Jo da men de kan vel også lave en svipser. Alle andre analyse-institutter
peger i samme retning: Massiv føring til rød blok. Men med de skatter og
afgifter som S+SF varsler, samt bompenge i forbindelse med København, så kan
det da godt være at Løkke og co. får endnu en runde.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-08-11 13:45

On Mon, 15 Aug 2011 14:12:47 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> afgifter som S+SF varsler, samt bompenge i forbindelse med København, så kan
> det da godt være at Løkke og co. får endnu en runde.

Pointen med regeringens "angreb" på rød stue, er jo netop at afsløre deres
planer for det de er, varm luft, gældsætning og øgede skatter.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-08-11 14:56

> Pointen med regeringens "angreb" på rød stue, er jo netop at afsløre
> deres planer for det de er, varm luft, gældsætning og øgede skatter.

Men har de selv en god og troværdig politik ? Næh, det har de egentlig
ikke. Valget mellem rød og blå blok er valget mellem pest og kolera. Jeg
stemmer formentlig blankt til førstkommende valg for første gang i mit liv.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-08-11 16:01

On Mon, 15 Aug 2011 15:55:48 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Men har de selv en god og troværdig politik ? Næh, det har de egentlig
> ikke.

Jo det har de, for deres politik er kendt af alle, og den har bevist sit
værd under den internationale finanskrise.

> Valget mellem rød og blå blok er valget mellem pest og kolera. Jeg
> stemmer formentlig blankt til førstkommende valg for første gang i mit liv.

Vi ved hvad vi har, og der er ikke nogle bedre varer på hylderne.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-08-11 20:03

> Jo det har de, for deres politik er kendt af alle, og den har bevist
> sit værd under den internationale finanskrise.

Det eneste denne her regering har været god til er at give skattelettelser
til de allerrigeste. Det er ikke noget at prale af.

> Vi ved hvad vi har,

Ja, mon ikke.

> og der er ikke nogle bedre varer på hylderne.

Nej, desværre. Landet kunne ellers godt bruge helt nye kræfter med en helt
ny politik. Jeg er bange for at de "varer" som er på hylderne i stemmeboksen
kan jeg ikke bruge til noget og så går man jo som bekendt bare igen uden at
"købe" noget. Sådan tror jeg desværre at det går for mig på valgdagen. Jeg
tror ikke engang jeg gider at følge valget på valgaftenen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-08-11 20:20

On Mon, 15 Aug 2011 21:02:48 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det eneste denne her regering har været god til er at give skattelettelser
> til de allerrigeste. Det er ikke noget at prale af.

Faktum er at regeringen har fået Danmark igennem den globale finanskrise
LANGT bedre end de fleste andre lande vi sammenligner os med.

> [...]
> "købe" noget. Sådan tror jeg desværre at det går for mig på valgdagen. Jeg
> tror ikke engang jeg gider at følge valget på valgaftenen.

Blå stue er langt det bedste valg (eller det mindst dårlige), af de to
muligheder der er at vælge imellem.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-08-11 13:53

> [...]
> med.

> Blå stue er langt det bedste valg (eller det mindst dårlige), af de to

Jeg synes de er lige dårlige, hverken Løkke eller Thorning duer.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 17:59

On Mon, 15 Aug 2011 21:19:44 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Faktum er at regeringen har fået Danmark igennem den globale finanskrise
>LANGT bedre end de fleste andre lande vi sammenligner os med.

jo vi bør kopiere kineserne, før eller senere

Løkke og Pia vil kunne, ikke andre

Sparsommelighed er tiltrængt
-------
Smart at sætte siluetter på Helle og Søvndal - de er jo farveløse og
deres fotograf er latterlig smålig