Regeringer kan kun sikre landet stabil ma~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-08-11 12:02

Regeringer kan kun sikre landet stabil magt via visse
korruptionsindtægter og ved om nødvendigt at skyde istf at give demo
ytringsfrihed.
Vestens medier er latterlige, for de forstår sikkert sagen, men vil
lefle for folks had ved at kræve diktatorer=landsfadere retsforfulgt
for underholdningens og sensationens skyld. I øvrigt var der næppe
tale om andet end symbolske skud mod demoer incl på Den Himmelske
Freds Plads i 1989, og korruption er ofte den eneste måde, man kan få
store firmaer til at fungere i ulande. Den, der får store
korruptionsindtægter er ofte den, der er dygtig og samfundsgavnlig,

Fra : Bo Warming

Dato : 15-08-11 13:15

Fejl-anklager mod Mubarak og Kinachefer
Lighed for loven kan vi næsten håndhæve i DK, selvom regenten er
fredet for tiltale, hvis voldelig.
I Kina og Ægypten er traditionerne for regering, så det er helt
latterligt at anklage for korruption og for at skyde mod
demonstranter, for her er stabilitet det vigtigste.

[...]

Beklager at jeg sendte slutningen kun tidligere og derfor fylder
meget, men jeg retter mig nu efter kk's råd om indskrækning