DF integration ved tvang
Fra : E.Dalgas

Dato : 14-08-11 13:56

DF skriver :

Danmark er ikke et indvandrerland og har aldrig været det. Vi vil derfor
ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af landet

Danmark er danskernes land, og borgerne skal have mulighed for at leve i et
trygt retssamfund, der udvikler sig i overensstemmelse med dansk kultur.

Udlændinge skal kunne optages i det danske samfund, men kun under
forudsætning af, at dette ikke sætter tryghed og folkestyre på spil.

Udenlandske statsborgere skal i begrænset omfang, efter særlige regler og i
overensstemmelse med Grundlovens bestemmelser, kunne opnå dansk indfødsret.

http://www.danskfolkeparti.dk/Principprogram.asp

DF skriver :

En vellykket integrationslovgivning skal have til formål, at indvandrere
indgår i samfundslivet på linie med danske statsborgere. Det betyder, at
indvandrere skal deltage i uddannelse og inddrages på arbejdsmarkedet, i
erhvervslivet og i fritids- og kulturaktiviteter på lige fod med danskere.
Det er væsentligt, at pågældende indvandrere lever op til de samfundsnormer
og spilleregler, der gælder i det danske samfund, og selv yder en aktiv
indsats for at blive nyttige samfundsborgere.

Enhver form for særbehandling af indvandrere afskaffes. Det være sig
offentlig betaling i forbindelse med forplejning, bolig,
hospitalsbehandling, modersmålsundervisning m.v.

Krav om halal-slagtet kød, særlige bade- og omklædningsrum, bederum, fri på
muslimske helligdage mv. skal ikke imødekommes. Under muslimernes ramadan
skal vi ikke tolerere, at skolebørn ikke må spise, da det ødelægger
koncentrationen.

http://www.danskfolkeparti.dk/Udl%C3%A6ndinge-_og_asylpolitik.asp

Komentar :

Hvis man læser DF`s hensigts erklæring i spørgsmålet om integration er der
flere ting der umiddelbart virker som fornuftige tiltag, men hvis
grundlaget for hele dette program er et *tvangsbegreb* som ikke efterlader
noget rum for fremmede i Danmark er det meget vigtigt at der læses imellem
linierne i DF`s puplikationer.

Der er ingen tvivl om at DF ønsker at sætte hårdt imod hårdt og ændre
samfundets spilleregler i forhold til fremmede radikalt, det er også
tiltrængt med ændringer, men det bør overvejes om konfrontations strategi,
stramme kontrol og regulerings metoder samt en direkte afvisning af
fremmedes identitet og kultur baggrund ikke blot vil føre til en modsat
effekt og øge de fremmedes vanskeligheder iforhold til at bidrage positivt
til integrationen.

Når man tvivger mennesker til noget som de egentlig ikke kan acceptere
skaber man samtidig et modtryk på de tvangsmetoder som anvendes. Derfor er
DF ude i et farligt projekt som vel taler positivt til flertallet af
befolkningen i Danmark lige nu, men som kan vise sig at være en vej til et
samfund som ingen ønsker sig når det kommer til stykket.

--

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 14-08-11 14:31

AUnder muslimernes ramadan
>skal vi ikke tolerere, at skolebørn ikke må spise, da det ødelægger
>koncentrationen.

De blir dumme af social arv fra forældres lydighed mod Koran som
forbyder selvstænig tænkning

HVIS søvn var vigtig ville jeg lade dem blive dumme og dumpe og skulle
rejse til sinkeskole næste år

Fra : E.Dalgas

Dato : 14-08-11 20:56

On Sun, 14 Aug 2011 15:30:50 +0200, Bo Warming wrote:

> AUnder muslimernes ramadan
>
> De blir dumme af social arv fra forældres lydighed mod Koran som
> forbyder selvstænig tænkning

Har du tænkt på om det som forhindre selvstændig tænkning ikke kunne være
"big brother forbudet". Det dumme kunne sagtens vise sig at være det
modsatte af din pointe.

Det er jo bare et spørgsmål om de rigtige rammer og det er ganske
afslørende hvis dumhed ikke kan levere rammerne for en selvstændighed som
divergere udenfor normalen

> HVIS søvn var vigtig ville jeg lade dem blive dumme og dumpe og skulle
> rejse til sinkeskole næste år

Vi må ikke håbe at det er den nye udvikling i dansk kultur, som du her
giver udtryk for.

--

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 15-08-11 01:29

On Sun, 14 Aug 2011 21:55:56 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]
>divergere udenfor normalen

>Vi må ikke håbe at det er den nye udvikling i dansk kultur, som du her

Læs i Koranen og sammenlgn med Ny Testamente og indse at en så negativ
hadbibel skaber ikke mod på klogskab

Hvis vi kan finde alibi for at se dem som handicappede og sende dem
til handicapskole så er det et gode

Lad de enkelte lokale forældrestyrede råd afgøre mest muligt

Da har selv afgjort at de VIL være handicappede ved ikke at tale dansk
med deres børn og holde afstand

Fra : E.Dalgas

Dato : 15-08-11 11:38

On Mon, 15 Aug 2011 02:29:24 +0200, Bo Warming wrote:

> Læs i Koranen og sammenlgn med Ny Testamente og indse at en så negativ
> hadbibel skaber ikke mod på klogskab

Du har travlt Warming, for travlt. Der findes moderate muslimer i massevis
også i Danmark. Deres forhold til religionen kan du sammenligne med vores
eget begreb kultur kristendom. Koranens betydning er ikke tilstede hos
disse muslimer, ligesom bibelens betydning ikke er tilstede hos kultur
kristne.

> Hvis vi kan finde alibi for at se dem som handicappede og sende dem
> til handicapskole så er det et gode

En tankegang som ikke burde præge fremtiden.

> Lad de enkelte lokale forældrestyrede råd afgøre mest muligt

Forældrerådene skal ikke styre noget som helst. De skal blot repræsentere
forældrene i et udvalg som ser på initiativer og beslutninger indenfor
skolens lovlige rammer.

Det er skolens lovlige rammer som behøver en reformering.

> Da har selv afgjort at de VIL være handicappede ved ikke at tale dansk
> med deres børn og holde afstand

Et samfunds opbygning kan påvirke negativt eller positivt.

Skal de fremmede tvinges til være som os, eller skal de blot lære at leve
iblandt os ?

DF ønsker det første og det gør du vel, *i bedste fald* også Warming.

--

E.D

Fra : @

Dato : 15-08-11 11:52

On Mon, 15 Aug 2011 12:37:37 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

>Du har travlt Warming, for travlt. Der findes moderate muslimer i massevis
>også i Danmark.

hvad får dig til at mene at efter mere end 1300 års fisakoer -

så skulle det pludeslig lykkes at leve fredeligt side om side med
muhamedanere i Danmark?

Fra : E.Dalgas

Dato : 15-08-11 12:44

On Mon, 15 Aug 2011 12:52:09 +0200, @ wrote:

> hvad får dig til at mene at efter mere end 1300 års fisakoer -
>
> så skulle det pludeslig lykkes at leve fredeligt side om side med
> muhamedanere i Danmark?

Der findes masser af muslimer som lever fredeligt side om side med
danskerne hver dag og hele året rundt.

Problemet er islam fundamentalister og deres udnyttelse af samfundets
demokratiske grundlag samt de voksende sociale problemer. Islams politiske
ideologi kan forbydes, fundamentalismen kan defineres og de sociale
problemer kan løses så langt at de ikke længere udgør noget nævneværdigt
problem i Danmark.

Danmark vælger selv vejen og udfaldet.

--

E.D

Fra : @

Dato : 15-08-11 15:50

On Mon, 15 Aug 2011 13:44:12 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

>Der findes masser af muslimer som lever fredeligt side om side med
>danskerne hver dag og hele året rundt.

ja endnu -

men 1300 års historie har klart og helt utvetydigt vist at en sådan
tilstand ikke varer ved, en muhamedansk befolkningsandel på 10%
og det går galt

Fra : Vidal

Dato : 15-08-11 19:21

Den 15-08-2011 16:49, @ skrev:

> ja endnu -

Måske indtil du får gjort livet surt nok for dem?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 16:25

On Mon, 15 Aug 2011 20:21:14 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Måske indtil du får gjort livet surt nok for dem?

Vær ikke så paranoid , Vidal, vi er civiliserede ikkevoldelige
pragteksemplarer på dk.politik og INGEN gør live surt for nogen muslim

Engang stod der muslimkritik på mit plankeværk men de har afbrændt og
hærværket så jeg ikke tør - vold er deres enese sprog og jeg er
gammel og alene så jeg adlyder - er dhimmie

Fra : Vidal

Dato : 16-08-11 21:57

Det gælder dog ikke @.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 23:53

On Tue, 16 Aug 2011 22:57:19 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det gælder dog ikke @.

Udvis Vidal. Han tilsværter @ uden beviser - han opdigter
rottteformering hos sine modstandere - hallucination

Fra : Vidal

Dato : 17-08-11 11:38

Den 17-08-2011 00:52, Bo Warming skrev:

> Udvis Vidal. Han tilsværter @ uden beviser - han opdigter
> rottteformering hos sine modstandere - hallucination

Tak, min ven. Her har du et lille udpluk af, hvad @
faktisk har skrevet og aldrig taget afstand fra:

------------
muhammedanere kan måske med meget god vilje og det ene øje lukket
kaldes mennesker

jeg ser faktisk hellere at de alle til hobe forlader Europa, men
alternativet må være at aflive dem hvis de ikke kan finde ud af at
forsvinde

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/c46b9aeb48421812?hl=da&dmode=source

>Godt så.. men nu er de unge mennesker altså så ikke blevet
>"ordentligt" opdraget, måske fordi alle har været så forhippet på at
>arbejde hele tiden... ? og nu er nogle af dem endda blevet ældre end
>18.. Og hvad vil du så have at der skal gøres ved dem?

den slags har Libyens leder svaret på, uanset om man kan li Gadaffi
eller ej så har han ret

der er kun en ting at gøre med gale køtere
og det er at skyde dem ned
-----------------

Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 17-08-11 12:51

On Wed, 17 Aug 2011 12:38:24 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>eller ej så har han ret
>
>der er kun en ting at gøre med gale køtere
Jeg synes hans muslimudfald er milde og RENT VERBALE dvs intet lægger
op til vold
Husk på følgende Brainstormnings grundlov siger:
"Sig hvad du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig
imorgen hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det
modsiger hvad du sagde idag. Ralph W Emerson, Amerikansk filosof
1803-1882
Vær musikalsk og husk at usenet er extremisternes tumleplads -
harmløst
Ring gerne 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-11 23:54

> [...]
>eller ej så har han ret
>
>der er kun en ting at gøre med gale køtere
Her i vor vennesæle ng bør du regne med evt muslimske læsere vil tænke
"Bedre at blive angrebet end blive overset" Det er jo kun ord

Fra : E.Dalgas

Dato : 15-08-11 21:40

On Mon, 15 Aug 2011 16:49:55 +0200, @ wrote:

> ja endnu -
>
> men 1300 års historie har klart og helt utvetydigt vist at en sådan
> tilstand ikke varer ved, en muhamedansk befolkningsandel på 10%
> og det går galt

Hvis Danmark ikke, *ved lov* får adskilt islams politiske ideologi fra den
rent religiøse del af muslimsk religions kultur og ligeså vigtigt, får løst
den sociale nedtur for de svageste i samfundet, har du ret i at det sikkert
vil udvikle sig som alle andre steder.

Det vil forhindre islamistisk organisering generelt og forhindre at svage
grupper i den muslimske del af befolkningen kan søge tilflugt og finde
alibi for samfundsfjendtlig aktivitet i religiøs ekstremisme.

--

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 16:19

On Mon, 15 Aug 2011 22:40:04 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]
>grupper i den muslimske del af befolkningen kan søge tilflugt og finde
>alibi for samfundsfjendtlig aktivitet i religiøs ekstremisme.

Kun en tåbe frygter ikke Islam

Alt bør gøres for at de ikke bliver flere og dyrere og magtfuldere

Om det går os så galt som Libanon eller vi får lang frist som kopterne
er ikke det vigtige at afgøre vi skal blot BREMSE OP

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 16:38

De holder lav profil for at narre os - læs om taquia

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 16:10

> [...]
>iblandt os ?
>
>DF ønsker det første og det gør du vel, *i bedste fald* også Warming.

Lige nu har muslimerne svindlet åbenlyst om at når de holder ramadan
reception - som man ikke blir mæt af, så er det identisk med den
ramadan MIDDAG de først søgteom

Ramadan er om TOTALfaste så kun middag ikke kims og drinksreception
giver mening som afslutning

De er grove løgnere og vil hverken asimilation elleer integration

De skal leve iblandt os uden vold og socialbedrageri OG DET KAN DE
IKKE

De skal ikke være som os for de er jo kun gæster og skal ud ved
passende lejlighed