Peter´s ofre!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 12:58

Det drejer sig ikke om dem paa Haiti, Fukushima, New Orleans
Som jeg elsker at slaa ihjel, paa et tidspunkt troede jeg endda at jeg kom lidt i mine bukser
(Fuk us him A)

Jeg kan virkelig godt li det, at kvase dem der goer levende doede med Tetrado Toxin!
Og heller ikke de skeloejede jeg har har gjort paa diverse tv-stationer!

Men de fuldstaendig muligvis uskyldige mennesker, som
"goer det der er bedst for Karsten Bjoenholt"
og
"Du skal vaere et dumt svin i folks oejne"

Og en del andre, som der af en eller anden grund har ramt nok af de der grunde/triggere
(lyder saa dumt at bruge det ord, jeg sad og taenkte paa scripting i LUA, der er ramt en trigger!)

De overstaaende er ikke nok!

Det er hoejst sandsynligt tilsvining af Profod eller Kristus!
"Goer noget for folks religion"

Det bedste loesning er at Karsten Bjoernholt faar nogle bank hver gang!

Paa en eller anden maade har det dumm svin gjort saadan at jeg ikke gaar ned og koeber en
vegetar sandwich til middagsmad!(der var en middel aldrende kvindelig ansat med sort haar, der blev ramt, for et stykke tid siden)

Jeg er blevet saa fuldstaendigt et dumt svin, at jeg er ligeglad, udover at det oedelaegger mig socialt,
og nu har jeg ikke nogen vegetar sandwich!
(foer i tiden, der ville jeg vaere helt shockeret, jeg er ret sikker paa at jeg selv i 1985-1997, ville proeve paa at myrde mig!)

Den med medfoelelse er flyttet fuldstaendig over paa fiktive personer i film og boeger!
Jeg bliver noed til at flytte den tilbage ,jeg har ikke saerligt meget lyst, det bliver grimt!

Det har gjort det nemmere at virkeligheden er blevet surreal for en del af min hjerne,
naar Quantum Entangelment er involveret, og fiktions film er blevet mere virkelige, altsaa bortset fra
sci-fi/fantasy, men der er ogsaa medfoelelse for de fiktive personer der!

Skeloejede mennesker,jordskaelv, regnvejr og andre ting!

Egentlig burde de muligvis uskyldige mennesker kunne faa en erstatning fra Karsten Bjoernholts arbejds plads!
Og "Goer dt der er bedst for Karsten Bjoernholt" vil ikke vaere med hvis at jeg/min underbevidsthed programmering
ved med sikkerhed at han faar bank hver gang der er en skeloejet!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 13:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47b892$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Og en del andre grunde, som der af en eller anden grund har ramt nok af de der grunde/triggere
[...]

Og jeg ryger og drikker(Ginseng Tonikum 18%, en gang imellem) , og misbruge piller
(c-vitaminer fra efi i folie og Hemojern, knitre knitre det kan vi li) og det overstaaende Perverseri
med at aflive Vodooer en gang imellem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 13:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47bb46$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg ved ikke om jeg kan reddes?

Maske hvis en sytten aarig Asiatisk kvinde nok bedst med en Japaner, bruger munden mens jeg ser paa
video klip fra Fukushima?

Nej, det er saa ikke noedvendigt!
(jeg er heller ikke medlem af det politiske parti DF! Hvis medlemmer aldrig har vaeret udsat for noget grimt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 13:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47be60$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Selvom det egentlig lyder fint nok med den syttenaarige, jeg ved ikke med filmen, det er nok mere hende,
der vil det hvis det er!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 14:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47bfdc$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, ja!(Kvante Koersel)

Har faaet ram paa tre saet, tre af de kvinder og deres afkom som min hjerne, er blevet torteret
og programmeret ,til at styre til andre maend mod min vilje og lade de andre maned goere dem gravide!
(Det er vigitgt for folks religion at jeg ikke finder mig i det! Desuden er det lidt grimt for mig!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 14:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47cd24$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den eneste modstand er mig selv i 2002, som er sat til at beskytte affaldet!
"Quantum Entangelment via en Singularitet!"

Men jeg er begyndt at plukke ting ud af det programmering dengang!
(Egentlig vildt nok at skrive om det her emne uden at, i ved)

(Naa, jeg maa undvaere groent te med ginseng i, idag! lukket i SuperBrugsen!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-08-11 14:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e47d1c1$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og programmeret ,til at styre til andre maend mod min vilje og lade de andre maend goere dem gravide!
[...]

Stavefejl indsat pga. emdr/hypnose/programmering!

Sane Peter