Problemer med program til at sende informa~
Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 12-08-01 11:28

Tjek det her:
http://www.sellnumbers.com/sms/

Det skulle kunne sende dig informationer om din computers temperatur, ledig
hukommelse og lidt mere. Problemet er at jeg ik kan få det til at virke!
Jeg tror problemet er at den bruger udenlandske sms-centre til at sende fra,
f.eks http://www.immk.net og http://www.crazysms.com. Er der nogen som
kender en dansk sms-center server ting som man kan taste ind i programmet?

Eller er der måske endda nogen som har fået programmet til at virke?

mvh Jimmy

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 13-08-01 03:31

Jeg prøvede for sjov at hente sms sender programmet.

jeg brugte World smsnederland.nl

der gik nogle minutter, og jeg modtog en sms, så det ser ud til den virker.

måske det har noget at gøre med hvilket selvskab du er kunde hos.
jeg er hos sonofon

Hygsom
Leo

Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 13-08-01 08:22

Hvilket nummer skrev du foran dit telefonnummer?
Jeg bruger Orange, kan det være derfor jeg ik modtager noget?