amd k6 350- 500
Fra : Thomas

Dato : 12-08-01 10:32

Hej alle

Jeg har før posted et spørgsmål vedrørende Amd's k6 mobile processorer, og
har indset at det ikke vil virke på min hardware version af Asus P5A-b , så
derfor:

Er der nogen som har opgraderet fra en k6-2 350 ----> alm. k6-2 500 på et
tidspunkt (måske i tidernes morgen!! ) og har oplevet en forbedring der var
"besværet værd" ??

Mvh

Thomas

Asus P5a-b
350 mhz k6-2
TNT2 m64
192 mb ram

PS, selvom det er velmendende , så behøver I ikke at poste at I hellere
ville købe et helt nyt Thunderbird, eller P4 system hvis I var mig Ja,
jeg ved at det sikkert er en anelse bedre en min gamle svinger og nej, jeg
har ingen penge til det!!!!!!!!!

Fra : raven

Dato : 12-08-01 15:36

On Sun, 12 Aug 2001 11:32:26 +0200, "Thomas" <bambanos@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har før posted et spørgsmål vedrørende Amd's k6 mobile processorer, og
>har indset at det ikke vil virke på min hardware version af Asus P5A-b , så
>derfor:

Det kan jeg da ikke lige forstå. Er du sikker på det, at k6-2+ 500
ikke kan boote. Jeg ville da tro, at en bios fra

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_7/ALI_Chipset/ALI_V/P5A-B/

skulle kunne dette. Jeg har nemlig en k6-2+ 500 kørende med P5A med
1011.004 bios, der er en beta til disse cpu'er.

1011 bios'er findes jo også til P5A-B m/u lyd.

>Er der nogen som har opgraderet fra en k6-2 350 ----> alm. k6-2 500 på et
>tidspunkt (måske i tidernes morgen!! ) og har oplevet en forbedring der var
>"besværet værd" ??

Med en af førnævnte bios er du sikker på, at den poster korrekt.

Ja, jeg mener det kan svare sig, og mærkes. En del !

hilsen

John

Fra : Thomas

Dato : 12-08-01 15:56

Hej igen og tak for dine tidligere indlæg (mener det var dig )

Jeg fandt et par steder på nettet hvor det blev nævnt at det kun virker på
Asus P5A-b rev 1,04 og før. Min er seføli rev. 1, 05

Det blev beskrevet at den i bedste fald, hvis den ville boote, kørte med en
performance som en k6200 mhz!!! Og det var i forbindelse med den beta bios,
1011, du nævner. Jeg er derfor næsten sikker på at dit MB er revision 1,04
(står mellem 2 pci porte) , men i modsat fald, vil jeg da meget gerne høre
om det. Men jeg stødte ikke på en eneste side på nettet hvor der havde været
succes med rev 1.05, desværre

Men endnu engang tak

mvh

Thomas

PS, jeg fik da "heldigvis" ikke købt CPU'en!!

raven <johnknuhtsen@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ap4dntcc10teuc4i7372hm7ehr3b9nvni9@4ax.com...