De økonomiske kommentatorer i TV2News
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 06-08-11 13:51

....er veludstyrede med hvide skjorter og slips. Også Berlingskes
kommentarer bliver referet helt, helt ukritisk.

Hvid skjorte + slips er en "breitviks-uniform" tilhørende de mest
ekstreme højreorienterede spekulanter.

Hold øje med den hvide skjorte +slipset. så ved du hvor du har manden.
Yderst til højre.

Disse kommentatorer kan i samlet flok fortælle:
USA's krise vil ramme Danmark!
USA har underskud på finanserne "mumle, mumle" Danmark vil også bløde.
Danmark ER INDE i EURO'en fordi vi har valg at følge €-kursen.
Så det bliver dyrt at rette op på Italien, Spanien, Portugal og
Grækenland, fordi vi "mumle, mumle" skal se at de bliver økonomisk
kompenseret.

Det vigtigste for de hvide skjorter er at holde fast på at Danmark er
inde i Euroen.
At Danmark skønt sit økonomiske overskud på betalingsbalancen skal ses
som om vi havde underskud på betalingsbalancen.
At vise frem til at vi skal fuldt med i Euroen.

Pas på de hvide skjorter! De har Gøbbels som personlig træner!
MvH
Jens

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 15:29

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d38ba$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> At vise frem til at vi skal fuldt med i Euroen.
>
> Pas på de hvide skjorter! De har Gøbbels som personlig træner!

Jeg kan godt goere ham skeloejet for dig hvis det er, jeg syntes jeg har paavirket to af dem foer
(de mandlige finansreportere),
Jeg er stadigvaek ved at "goere mig selv til et dumt svin i folks oejne", jeg tror jeg har en kvota!

Men jeg gider sku ikke!

Selvom din beskrivelse af "Nazisten", goer det mere attraktivt!
Men jeg tror bare jeg vil laegge mig til at sove og fantasere om at have et liv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 16:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d4fe3$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Selvom din beskrivelse af "Nazisten", goer det mere attraktivt!
Men jeg tror bare jeg vil laegge mig til at sove og fantasere om at have et liv!

Bryllup i forsamlingshuset i naerheden, var lige ude paa terassen, ret sigende at min foerste tanke var,
gad vide hvor meget han har givet for hende, og om hun er gjort ordentligt!

Adlyde,aere,respektere ejeren mere end all andre inklusiv hende selv?
Ikke goere biologisk, fysisk,social skade paa ejeren?
Stole paa, foele mere tillid til og respektere ejeren mere end hun respektere alle andre?
Aldrig kommunikere til andre hvor meget ejeren ejer hende?
Aldrig kommunikere hvad der foregaar inde for hjemmets fire vaegge eller lignende?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 16:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d61b5$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Aldrig kommunikere til andre hvor meget ejeren ejer hende?
Aldrig kommunikere hvad der foregaar inde for hjemmets fire vaegge eller lignende?
Aldrig goere sig ulaekker med vilje?
Altid vaer glad og u-deprimeret?

Det kraever ikke saerligt meget at drive det ind med tortur,
Og bliver gjort overalt!

ligesaa snart hun er tortur drevet stormer hun rundt som medlem af loebeklubben husker
c-vitaminerne og e-vitaminer over det hele!

Smiler og er vellidt overalt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 16:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d633c$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

ligesaa snart hun er tortur drevet stormer hun rundt som medlem af loebeklubben husker
c-vitaminerne og e-vitaminer over det hele!

Hendes bevisthed ved det selvfolgelig ikke,
Den bliver saenket i hukommelsen!

Den der nye underbevidsthe/programmering der manipulere og styre bevidstheden og
holder den i et jerngreb saa det grimme ikke sker, som den hoejst sandsynligt doer af!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 16:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d649a$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

holder den i et jerngreb saa det grimme ikke sker, som den hoejst sandsynligt doer af!

Hvis det er lokale saa er det hoejst sandsynligt Emdr Forbund/Bjornholt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 17:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d64ee$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Smiler og er vellidt overalt!

Sane Peter

Hendes bevisthed ved det selvfolgelig ikke,

Den der nye underbevidsthed/programmering der manipulere og styre bevidstheden og

Igen en lille stavefejl indsat af emdr

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 17:22

> [...]

Sane Peter

Hvis det er lokale saa er det hoejst sandsynligt Emdr Forbund/Bjornholt!

Overvejede et kort oejeblik at slaa dem allesammen ihjel,
Goer noget for folks religion, det er den slags det gjort af!

Det er noget med at faa hele livet oedelagt, det er ligesaa nemt som at goer folk
skeloejede!(tortur goer underligr ting ved folk)

Men det er ikke deres skyld!
Bare ganske almindelige mennesker til et ganske almindelgt bryllup!
Sikkert nogle flinke og rare mennesker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 17:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d6a70$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Men det er ikke deres skyld!
Bare ganske almindelige mennesker til et ganske almindelgt bryllup!

Ihvertfald nemmere end at goere jordskaelv paa Haiti,
det er bare at oedelaegge kranspulsaaren paa en 30-40 mennesker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 17:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d6aff$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Ihvertfald nemmere end at goere jordskaelv paa Haiti,
det er bare at oedelaegge kranspulsaaren paa en 30-40 mennesker!

Programmering der skriver/taler "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 18:05

> [...]

Ihvertfald nemmere end at goere jordskaelv paa Haiti,
det er bare at oedelaegge kranspulsaaren paa en 30-40 mennesker!

Den hoerer ikke til i min personlighed, den der, den er tilfoejet i 1998-1999!
Og det er ikke kun "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Den er timet, hvis det ikke havde vaeret det her emne saa havde det vaeret et andet!
Det er kombineret med en modbydelig fysisk foelelse, jeg har faaet besked paa at foele
i hovedet, fra albue og finger, sat sammen og fingeren klemt saadan den ikke kan rettes ud!

Jeg synte ogsaa at der er nogen der siger, det den her der bliver betalt for, den gang!

Den fysiske foelelse er sendt fra hukommelsen til brainstem og limbic system,
Det er for at goere det nemmere for mig at komme med et u-karakteristisk vredesudbrud,
Og fremstille mig selv som, jeg ved sku ikke helt hvad!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 18:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d7475$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det er for at goere det nemmere for mig at komme med et u-karakteristisk vredesudbrud,
Og fremstille mig selv som, jeg ved sku ikke helt hvad!

Jeg toer naesten vaedde paa at det er naesten paa klokkeslet, en gang hver anden aar eller saadan
i den retning, hvor jeg skriver et eller andet der oedelaegger mig selv socialt, og den bedste
selvkontrol i menneskeheden nogensinde(en af de ting der er noedvendige for at kunne paavirke via quantum entangelment)
bliver forsoegt oedelagt af noget af Bjoernholts og DJ Aevls lort!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 18:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d75eb$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

bliver forsoegt oedelagt af noget af Bjoernholts og DJ Aevls lort!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den stoerste Tyr i universet, med sine horn snurret rundt om sig selv!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!
(og stadigvaek de eneste frontallobes staerke nok til at holde styr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 19:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d76ca$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet)

25-04-1973(Tyrens Stjernetegn)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 18:21

> [...]

bliver forsoegt oedelagt af noget af Bjoernholts og DJ Aevls lort!

Kors, det hjaelp faktisk!
Jeg tror det er en beloenning for at fremstille mig selv som en vanvittig!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-11 21:24

On Sat, 06 Aug 2011 14:51:05 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>ekstreme højreorienterede spekulanter.
>
>Hold øje med den hvide skjorte +slipset. så ved du hvor du har manden.

Ja folk der er snavsede og flerfarvede er langt interessantere

> [...]
>At vise frem til at vi skal fuldt med i Euroen.
>
>Pas på de hvide skjorter! De har Gøbbels som personlig træner!

Ja min far sagde at man skal kun tegne forsikring mod risiko for
kæmpe tab fx brand

For ved småting betaler man især præmie til andres forsikringssvig

Mon ikke Eu-lande som de sydeuropæiske er uærlige og påfører os tab
pr forsikringssvig?