Ålefiskeri i Øresund
Fra : Mogens Arberg

Dato : 12-08-01 09:47

Er der nogen der har erfaringer med at fange ål langs kysten af Øresund.?
Jeg er lidt i tvivl om man skal bruge kompostorm/ sandorm eller små fiskagn.
Er der nogen steder der er bedre end andre,eller er det jævnt dårligt langs
hele kysten?

Det vil være rart med et par tips?

MVH
Mogens Arberg

Fra : news.tele.dk

Dato : 12-08-01 02:04

"Mogens Arberg" <marberg@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
fiskagn.
> Er der nogen steder der er bedre end andre,eller er det jævnt dårligt

Min erfaring er at regnorm er bedst til ål uanset om det er fersk eller
saltvand. men ellers kan næsten alt bruges rejer, sandorm, fiskestykker,
lever, maddiker, osv

Fra : sbj

Dato : 17-11-01 23:15

Jeg har engang fanget ål på et almidelig fladfiske forfang, med sandorm helt
inde i havnen ved Dragør.

MVH stefan