Rytterlicens !!!
Fra : Jens Harvest

Dato : 12-08-01 09:46

Nu har jeg forsøgt at finde en " naturlig " forklaring på denne kommende
"ekstra" udgift .....Dog uden at finde fornuften i dette tiltag ? Så hvis
der sidder nogen derude bag skærmen, med en større viden om dette....Så lad
os dog høre ???

Med Venlig Hilsen

Jens Harvest

Fra : Lene

Dato : 12-08-01 12:13

Hej Jens,

Jeg ved faktisk ikke hvad pengene fra rytterlicensen går til - lønninger
velsagtens ?? Og nu vi er ved det så kan jeg ikke se fornuften i de nye
hestepas, - mine er aldrig blevet åbnet endnu når jeg har været til stævne,
og på de oplysninger som der er i dem, der kan jeg slet ikke få øje på at de
skal kunne fungere som " garanti " for at det vitterlig er den beskrevne
hest som det drejer sig om, med mindre det selvfølgelig er en hest der er
enten brand, fryse eller datomærket.
Min påstand er : Lav et hestepas på en eller anden hest uden markante aftegn
eller mærkninger og brug det til alle de heste du orker.

Jeg føler helt klart at hestepasset mest drejer sig om at flå os hesteejere
for nogle flere penge

Hilsen Lene

Er du imod dyremishandling ?
Besøg www.katteelsker.ninja.dk
en side om affaldskatte.

Fra : Jens Harvest

Dato : 12-08-01 17:50

Hej Lene...

Jeg er da glad for at det ikke er mig, der sidder med den samme "mærkelige"
smag i munden !!!
Hvor er det at Dansk Rideforbund vil hen ???
Jeg syntes ærlig talt at der er ved at gå lidt for meget "Hørsholm" i
ridningen ( Ønsker ikke at fornærme nogen, blot et lokalt nick...)
Det eneste DRF får ud af det her , er at der blilver endnu færre
tilmeldelser til div. distrikt stævner - I de "smalle" områder, såsom
terræn-springninger !!!
Mon ikke der skullle være nogen der sidder med samme holdning.....eller er
det blot mig ????

Jens

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 13-08-01 02:58

Hej

Pengene går vel primært til registrering af dine resultater, hvilket sikrer
at du f.eks. kan starte heste uden point i klasser, der ellers kræver point.
Desuden modtager du Ridehesten samt Ridekalenderen...

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk