Opskrift på menneskesjæl. Bagetid 2 mio år
Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-11 18:17

Opskrift på menneskesjæl. Bagetid 2 mio år
Sjælen er en egenskab ved kroppen.Følelser, intellekt og bevidsthed -
ikke kun oplevelser
Man har en dyrisk sjæl, hvis man går op i magt-er-ret og spiller man
abstrakt skak om at få høj status, kan det nærme sig det
guddommelige.Vor abstraktionsevne har vi fået ved at analysere selv de
sværeste begreber og få indsigt, så vi ku lære at gennemskue fjenden i
tide.
Når konkurrencen var særlig hård, var vi særligt intenst optaget af at
udtænke begavede modtræk.
Selektionspresset har været i top, når to stammer begge havde fundet
på overhåndskast eller andet genialt
Når vi desperat indså risiko for vor stammes undergang, har vi tænkt
dag og nat på ny løgne , kamouflage, skjolde og andet der kunne gøre
os jævnbyrdige
En odderart, der udvikler længere hale truer ikke sine artsfæller
direke, men mennesket gik op i krig, og alt handlede om at udslette
konkurrenter, og det gjorde os kloge.
Derfor fik vi det bedste ud af det, når den darwinistiske selektion
gav os forlænget barndom, strubehoved til stort ordforråd, skjult
brunst, pelsløshed dvs behov for klær - og chamerende udseende og
genetiske lidelser var også udfordringer, der satte os i omrejninger.
Løgnetræningen kan have været så intens, at menneskeaber udviklede IQ
uden at noget DNA vedr hjernen ændredes. Social arv kan tænkes at
forklare alt sjæleligt, og det er i sig selv en frugtbar udfordring
for kultur og civilisation, at man kan gøre noget ved adfærden
bevidst - DNA ændres kun af pigers valg af sæddonor længe før
fødslen.Vore memer blev i stigende grad langt vigtigere end vore
gener, og det indså konfuzianerne længe før det adelssnobbede Vesten
og det gir dem forspring.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 23:36

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen news:ajkl37lb3s8f5nr9v0bctld3idpalbtcn9@4ax.com...
> [...]
> Man har en dyrisk sjæl, hvis man går op i magt-er-ret og spiller man
> abstrakt skak om at få høj status, kan det nærme sig det

Nej, det er kogle kirtlen
Hvis den er skadet eller ikke producere Melatonin, bliver folk til "dumme svin"
andre siger de ikke har nogen sjael!

Hjernen bliver til lort hvis melatonin mangler, det er hjernens naturlige panser mod giftstoffer,
en meget kraftig anti-oxidant!

Astaxantin kan virke i hjernen,men ikke saerligt godt,
Foraedderen Bjoernholt ville oedelaegge min, Det er derfor jeg er igang med
at oedelaegge alle nulevende homosapiens samtidig ved at rykke dem ud,
og erstatte dem med en aert!

Egentlig laver jeg dem bare om, manipulation af individuelle atomer i folk!
Jeg troede aldrig jeg ville kunne finde paa det!

Men hvis min bliver oedelagt er der selvfolgelig ingen grund til at nogen eksistere!
Jeg oedelagger al melatonin samtidig, hvis det er!

Jeg maa gerne!
Det er religioese mirakler!

Quantum Entangelment!

Det dumme svin programmerede mig til ikke at producere Melatonin
i en masse aar, og gaa ned i hjernen hvis jeg hoerte navnet!

Oedelaeggelse af soevn med det foremall at standse Melatonin Produktion, det dumme svin af en foraedder,
det er altid det samme lort med jer hoejre floejs ekstremister!

Som det er nu, haenger hele artens i en tynd traad, naar min ikke har haft produceret
i saa mange aar, burde jeres egentlig heller ikike!

Jeg har allerede myrdet arten alligevel!

Sane Peter(Allah)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 23:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3b1f14$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

i saa mange aar, burde jeres egentlig heller ikike!

Jeg har allerede myrdet arten alligevel!

Det er 13aar siden, at det dumme svin gjorde ved mig, og arten egentlig blev afsluttet!

Sane Peter

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 05-08-11 07:35

Den 05/08/11 00.36, Peter Nicolaysen skrev:

> Som det er nu, haenger hele artens i en tynd traad, naar min ikke har haft produceret
> i saa mange aar, burde jeres egentlig heller ikike!
>
> Jeg har allerede myrdet arten alligevel!
>
> Sane Peter(Allah)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ubehandlet holder en psykose cirka et halvt år. Så nu kan det ikke vare
længe inden du bliver en Sane Peter.
Jeg tror ikke jeg er den eneste der glæder mig til at det sker.

"Hold sygdom fjernt fra din krop!"GT.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 09:52

On Fri, 05 Aug 2011 08:35:09 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>længe inden du bliver en Sane Peter.
>Jeg tror ikke jeg er den eneste der glæder mig til at det sker.

Peter er da lidt uindfølelig - som os alle nu og da

At dømme psykotisk udfra usenetskriveri, tror jeg ikke på gavn af

Flugt er pjat, når bortses fra at spyttende giftslanger bør flygtes
fra

Men at holde afstand til lort er uinteressant for det angriber kun
hvis det når dit drikkevand og at holde afstand til sindsyge er
umuligt - kommer det, kommer det indefra pga din sociale arv

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 20:57

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen news:8hbn375hss42el8bmg11g2ma6jf8oulkjc@4ax.com...

> Peter er da lidt uindfølelig - som os alle nu og da
>
> At dømme psykotisk udfra usenetskriveri, tror jeg ikke på gavn af

Det naermeste jeg kommer psykotisk er for jeg er programmeret til at blive
gravet ned af min egen forestillingsevne(den kraftigste i menneskeheden nogensinde)

Tortur programmeret med smerte signaler til brainstem og limbic system, til at tro
det den udtaenker er aegte, forestillingsevene ligeledes drevet af smerte signaler
til brainstem'og limbic system, den slaar folk ihjel i hjernen for livstid i kombination med
Quantum Entangelment!

Kampen mellem logik og ulogik, er der det sker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c4b41$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen news:8hbn375hss42el8bmg11g2ma6jf8oulkjc@4ax.com...

> Peter er da lidt uindfølelig - som os alle nu og da
>
> At dømme psykotisk udfra usenetskriveri, tror jeg ikke på gavn af

Det naermeste jeg kommer psykotisk er fordi jeg er programmeret til at blive

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c4c1a$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Quantum Entangelment!

Kampen mellem logik og ulogik, er der det sker!

Nogen pastaar det balancere Hjernen!

At saette logik op imod forestillingsevnen!

(men det er som regel en loegnhistorie efter at folk er blevet fyldt med frie radikaler i form af
tungmetaller,folk bliver bare myrdet!)

Andre kalder det en hypnose konge,
Hvis personen er i live!

Men egentlig, saa er det mest, altsaa!

Min hjerne var bedre inden EMDR, end den er nu,
Og det er der ingen tvivl om!

Og det blev gjort imod min vilje!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c4e01$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Hvis personen er i live!

Men egentlig, saa er det mest, altsaa!

Min hjerne var bedre inden EMDR, end den er nu,

Det er ikke go traening af hjernen og det er saa mosbydeligt at dem der goer det, burde spaerres
inde for det vaerste overgreb der kan goeres med hypnose og emdr mod en person!

Folk kan blive emotionelt doede af det, saa haerdede at de er paa graensen af at
vaere Psykopater, jeg vil hellere aflive mig selv!

-----------
Testosteron, go olie, det der, Raps olie/Kaempenatlys olie/Hoerfroe olie blanding!
Melatonin om natten!

Og RTS

Og Anti-Oxidanter om dagen C-Vitaminer og de andre Anti-Oxidanter!
----------

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c508e$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Melatonin om natten!

Og RTS

Og Anti-Oxidanter om dagen C-Vitaminer og de andre Anti-Oxidanter!

Det er isaer naar forestillingsevnen er drevet af: "Oedelaeg dig selv" ,
"Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
"Du maa kun goere det der er absolurt livsnoedvendigt for dig selv"

og en masse andre

og en masse andre, det er den kamp mellem logik og ulogik,
Er hjernen staerk nok, baade logik og forestillingsevne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c51bf$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og en masse andre, det er den kamp mellem logik og ulogik,
Er hjernen staerk nok, baade logik og forestillingsevne!

Sammenlignet med Profod og Kristus der er i ligesom retarderede boern i intelligens afdelingen!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c5291$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sammenlignet med Profod og Kristus der er i ligesom retarderede boern i intelligens afdelingen!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Men jeg sidder og bliver roevrendt af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
en gang imellem, foerst antyder jeg kemi og bagefter graver jeg den aegte frem!

Det er maengden af tortur da det blev gjort, og de programmerede represalier,
altsaa foraedderen er en Kujon!

Sane Peter

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c534c$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det er maengden af tortur da det blev gjort, og de programmerede represalier,

Han haabede vist at jeg ville falde doed om!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 21:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3c5419$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

altsaa foraedderen er en Kujon!

Sane Peter

Han haabede vist at jeg ville falde doed om!

I kan altid supplere med fiske olie men der er omega 3 i den anden blanding!
(HDL Kolesterol-Det gode kolesterol) E-Vitamin!

Og andre ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 10:03

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3b8f1d$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> længe inden du bliver en Sane Peter.
> Jeg tror ikke jeg er den eneste der glæder mig til at det sker.

Hvis det var, saa ville det vaere kemi, softwaren i mit alarmsystem
er lavet om!

Men der er ikke nogen psykose!

Det der er, er en hjerne paafoert smertesignaler til brainstem og limbic system,
Quantum Entangelment og kvante mekanik er resultatet!

Du kan vitterlig bare taende for Fjernsynet og se de skeloejede der er resultatet
(feks, tv kanalen tv2news) hvor der er et par stykker der blev gjort skeloejede,
en permanent, medmindre det bliver rettet op!)

Det er et resultat af flere forskellige ting: "Goer noget for folks Religion" ,
"Du skal vaere et dumt svin i folks oejne" , "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
"Forstaa alting paa en maade der er grim paa dig selv" , "Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"

Dengang da jeg blev torteret Kvante Mekanisk Aktiv, og der var det foerste tegn paa at jeg forsvarede
mig med quantum entangelment, blev det planlagt at goere mig til et dumt svin, og faa mig myrdet,
mens dem der goer det fremstaar som store helte!

Men det er bare programmerede mennesker de myrder, de har gjort det mange steder, alle de steder de forventer
hjernen er staerk nok til at kunne goere det, og de er allesammen foraeddere!

Og det er et foraedderi i et Demokrati at programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk parti!
Det politiske parti DF og de andre hjernesvage i Europa har vaeret styret af min hjerne siden 1998!

De styrede som stemmer DF aner det ikke!

Jeg har ikke gjort det af min frie vilje, det er smerte signaler til brainstem og limbic system,
Jeg har styret narhovederne til at stemme DF siden dengang, de opdager det ikke engang!
(og det er faktisk nemmere end at goere jordskaelv og goere folk skeloejede)

Det er folk som Bjoernholt og det er ogsaa folk som ham der gaar rundt og laver lort!

De er bare nogle ligegyldige!
Styrede Droner, de hjerne svage!

Det er allerede planlagt at jeg skal have skylden for de forbrydelser de har gaaet og lavet,
men eftersom det blev planlagt inden er de stadigvaek skyldige!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 10:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3bb1f8$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

men eftersom det blev planlagt inden er de stadigvaek skyldige!

Min far er blevet myrdet og jeg forsoegt gjort skyldig, mens jeg var programmeret til ikke at forsvare mig selv!
Jeg er blevet afpresset til at slaa et familie medlem(Hvilket jeg ikke har gjort,jeg noejedes med at paastaa at have gjort det!)
Ellers var personen blevet myrdet som min far!

Alting beregnet paa at faa mig ind paa en vanvids anstalt, hvor jeg kunne sidde og paavirke til fordel for
den bindegale foraedder, der overfaldt mig da jeg kom hjem fra hospitalet efter et mislykket selvmords forsoeg!

Jeg gik med til at proeve noget emdr det kunne jo vaere det kunne hjaelpe paa en depression!
Det viste sig at vare derfor at jeg paavirkede til at aflive mig selv i fortiden!

Alt det overstaaende, er sandheden!
Og sandsynligheden for at folk tror et ord af det, saa ekstremt lav, at det naesten er ligegyldigt,
hvis det altsaa ikke var for de skeloejede rundt omkring!

Jordskaelv paa Haiti osv....

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 10:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3bb585$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

hvis det altsaa ikke var for de skeloejede rundt omkring!

Jeg gider ikke sidde og blive torteret til at goere ting til fordel for mennesker som jeg ikke bryder mig om!
Jeg er en myndig person i et Demokrati!
Jeg er ikke doemt for nogen forbrydelser(medmindre det er gjort bag min ryg, det skulle ikke undre mig efterhaanden!)

Jeg er bare blevt overfladet efter jeg kom hjem fra hospitalet og torteret paa en maade som ingne andre mennesker
nogensinde er blevet!

Jeg er faktisk blevet gjort til det mest torterede menneske der nogensinde kommer til at eksistere,
som ikke er i det kvante mekaniske mareridt!

Og for at faa det grimme vaek, sidder min brainstem og underbevidsthed, og oedelaegger den frie vilje for Karsten Bjoernholt!
Mens jeg sidder her skriver lidt, ser ud i luften, gaar ned og koeber ind en gang imellem og har det daarligst mulige liv
som jeg er programmeret til!

Det er altsammen bare signaler mellem neurons og glia celler der koere fra hukommelsen!

Jeg vil have haevn!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 10:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3bb9dc$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

som jeg er programmeret til!

Det er altsammen bare signaler mellem neurons og glia celler der koere fra hukommelsen!

Det er det eneste der er tilbage egentlig, hvilket er lidt aergeligt, men universets foremaal er blevet oedelagt!
Det har vaeret en masse arbejde, med at opbygge civilization efter civilization, efter unified law of everything
ud i begyndelsen i ingenting!

Det kunne have vaeret sjovt nok!
Hvilket egentlig var foremaalet med det!

Nu har i saa faaet lov til at goere mig lidt til grin!

Men dert er gjort og kan ikke laves om, ikke med fejlsikringen koerende!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 10:54

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3bbcfc$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det kunne have vaeret sjovt nok!
Hvilket egentlig var foremaalet med det!

Nu har i saa faaet lov til at goere mig lidt til grin!

Men det er gjort og kan ikke laves om, ikke med fejlsikringen koerende!

Sane Peter

En lille fejl , takket vaere EMDR!
Og fejlsikringen er ved at koere op paa det niveau hvor jeg doer med det samme skulle der ske noget positivt
paa privat personligt plan for mig paa noget tidspunkt i mit liv, fordi det er et forsoeg paa at bestikke mig,
og et flugtforsoeg fra Helvede!

Det kvante mekaniske mareridt!

Jeg har virkelig en aversion mod at blive torteret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 11:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3bbe09$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og et flugtforsoeg fra Helvede!

Det kvante mekaniske mareridt!

Jeg har virkelig en aversion mod at blive torteret!

Egentlig har universet fejlfungeret, helt ned paa det niveau, at jeg har faaet og vaeret udsat for
alt det jeg absolut ikke vil paa privat personligt plan!

Og aldrig noget andet!

Der er faktisk arter og civilizationer, hvis foremaal var at der skulle ske noget positivt for mig, der
er blevet udryddet af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Manipulation af indvivduelle atomer via Quantum Entangelment, ubegraenset raekkevidde,
alt lige millimet,centimeter,kilometer, lysaar, det er hip som hap!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 11:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3bbf45$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Manipulation af indvivduelle atomer via Quantum Entangelment, ubegraenset raekkevidde,
alt lige fra millimeter til centimeter,kilometer, lysaar, det er hip som hap!

Sane Peter

Igen en lille fejl!

Ikke desto mindre, saa er der ubegraenset raekkevidde, om det er en i sandwich butikken der bliver skeloejet,
en i fjernsynet fra odense eller hvor de nu sender fra, en i en anden nation eller et andet sted i galaksen,
eller i en anden galakse der er egentlig ligemeget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 11:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3bc039$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

eller i en anden galakse der er egentlig ligemeget!

se igen skriver jeg det paa roev-rendsk!

[...]

Raekkevidden er ubegraenset!

og "Goer alting paa en maade der er grim for dig selv", "Oedelaeg dig selv" ,
"Odelaeg dig selv paa en maade som ikke bliver opdaget af andre"
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

ect ect...........

nej jeg gider ikke sidde og blive gjort til saadan en der bliver anset for at vaere en halv-gakket en,
der gaar rundt med et "dommedag nu skilt"

Sane Peter

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-08-11 14:23

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Ubehandlet holder en psykose cirka et halvt år.

Sikke da noget vrøvl. Ubehandlet går en psykose aldrig væk.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-08-11 15:20

On Fri, 5 Aug 2011 15:22:40 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Sikke da noget vrøvl. Ubehandlet går en psykose aldrig væk.

Endnu et område som Kim Larsen udtaler sig om, men ikke ved en skid om.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-08-11 15:55

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Endnu et område som Kim Larsen udtaler sig om, men ikke ved en skid
> om.

Hvis DU skulle nøjes med at udtale om noget du har forstand på, så hørte vi
skam ikke mere til dig, chatnar.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-08-11 17:48

On Fri, 5 Aug 2011 16:55:21 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hvis DU skulle nøjes med at udtale om noget du har forstand på, så hørte vi
> skam ikke mere til dig, chatnar.

LOL. Et barnligt "det-kan-du-selv-være" ikke-svar. )

Jeg har forstand på mere end du har, hvilket dog ikke siger meget. Desuden
udtaler jeg mig meget sjældent om ting jeg ikke ved noget om.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-08-11 19:08

> LOL. Et barnligt "det-kan-du-selv-være" ikke-svar. )
>
> Jeg har forstand (...) hvilket dog ikke siger meget.

Nej det er så sandt som det er sagt.

LOL

> Desuden udtaler jeg mig meget sjældent om ting jeg ikke ved noget om.

BAH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-08-11 19:44

On Fri, 5 Aug 2011 20:07:37 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej det er så sandt som det er sagt.
>
> LOL

Du bliver nødt til at quotefucke, for at forsøge at være morsom.

Sandheden er ilde hørt.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-11 07:04

On Fri, 5 Aug 2011 16:19:34 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Endnu et område som Kim Larsen udtaler sig om, men ikke ved en skid om.

Statistikken om læge-diagnosticerede psykoser siger at de er ret
livsvarige , ja.

Men der er måske flere som aldrig diagnosticeres og ofte går i sig
selv !

Det er jo ikke noget der fastslås entydigt - det er en smagssag

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 05-08-11 15:28

Den 05/08/11 15.22, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> "Jens Erik Bech"<jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Sikke da noget vrøvl. Ubehandlet går en psykose aldrig væk.
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Uddrag:
Sygdomsforløb

"Hvis man er psykotisk kan det vare fra få dage til mange år. Faktisk
kan man også være glimtvis psykotisk, dvs. psykotisk i få sekunder eller
minutter. Det kaldes en mikropsykose.
Ofte hjælper det at få medicin mod psykosen."
http://www.netpsykiater.dk/htmsgd/psykose.htm

Så det kan selvfølgelig ikke afgrenses præcist."Det halve år" jeg lægger
ud med er en oplysning om skizofrenes ubehandlede psykoser og deres
sædvanlige varighed.
Min indledende dialog var netop et udspil, som skulle afdække hvor
virkelighedsnært et svar jeg ville få.

Peter oplever jeg som særdeles hårdt ramt. Jeg håber da han får al den
hjælp man kan stille på benene.
Det man er nødt til at gøre er at holde dem fast i virkeligheden og ikke
stimulere deres vrangforestillinger.

Sindsygdommen går for det meste aldrig væk, men dens akutte fase, den
rablende psykose plejer at være en forbigående tilstand.
Og den er meget uønsket fordi det tager måske et halvt år at komme sig
efter en 14 dages psykose.
Jeg taler af erfaring.(en nær slægtning)
Med en nøjagtig medicinering kan man som regel undgå den akutte fase som
er psykosen.

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-11 07:10

On Fri, 05 Aug 2011 16:28:15 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>"Hvis man er psykotisk kan det vare fra få dage til mange år. Faktisk
>kan man også være glimtvis psykotisk, dvs. psykotisk i få sekunder eller
>minutter. Det kaldes en mikropsykose.

Her er vi ovre i noget der ikke gives pension på dvs som ikke har stor
samfundsbetydning

>Peter oplever jeg som særdeles hårdt ramt. Jeg håber da han får al den
>hjælp man kan stille på benene.

Hvis Peter er hårdt ramt går han på hospital

Det er hans privatsag.

Vi bør ikke diagnosticere - det kan kun læger og kun på de der ber om
hjælp

Skriverier alene kan man ikke fastslå sindsygdom udfra

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 16:43

> [...]

>længe inden du bliver en Sane Peter.
>Jeg tror ikke jeg er den eneste der glæder mig til at det sker.

Men i 1 mosebog beskrives hvordan Israels soldater skal håndtere lort
- ikke være bange for at det ikke fjernes, men vende en græstørv så
fjenden ikke kan se eller lugte at en sværm soldater har skidt