En hund efter?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 17:47

Min underbevidsthed er ved at goere hund i 2000 menneskers neurale netvaerk,
Jeg ved ikke helt hvorfor!

Jeg tror det er en del af straffen for at tortere mig til at sidde og sige foran et kamera:
"At jeg vil kneppe kvinder med en hund"
Og derefter faa det fremvist i sjove hjemmevideoer, mens jeg er uvaagen/emdr/programmering:

Fordi at hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti saavil jeg aabenbart have kvinder kneppet af
Muslimske hunde, ifoelge DF´s sociopater!

Og efter det, da DF´s Sociopater og Psykopater indser at det ikke er en god ide at proeve
at skraemme folk til at lade vaere med at skrive og sige negative ting om DF!

Saa lave en loegnhistorie der antyder at jeg er en perverser og at "daek historien" var noedvendig
for at redde mit liv!

Det er den bedste form for Character Assination, svin en person til med noget der er loegn,
og bagefter forsoeg at skjule loegnhistorien daarligt, saadan alle tror den er sand!

Og sjove hjemmevideoer er forholdsvis "daarligt skjult"

Jeg mener den blev lavet inden min far blev myrdet, og jeg forsoegt haengt op paa mordet
af Karsten Bjoernholt, men den optagelse Bjoernholt har hvor jeg sidder og forklare hvordan jeg
gjorde mordet, der er det, det forkerte rum!
Koekkenet istedet for stuen hvor han blev skudt, jeg fik det indtryk fra Frederikssund politi,
at det havde foregaaet i koekkenet, jeg kunne ihvertfald huske at der blev sagt noget om koekkenet!

Det var i 1999!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 17:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3acd29$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg syntes jeg sidder og skriver det lidt paa roev-rendsk!
Han blev skudt i stuen, paa baandet siger jeg koekkenet,
idag bliver det kaldt selvmord!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 17:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3acf34$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bjoernholt har vel bare faaet besked paa at "det er blevet gjort" fra DJ Aevl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 18:38

[...]

Jeg syntes egentlig jeg burde have en erstatning, jeg er jo ikke en hoejre floejser, der sender penge
til Muslimske Ekstremister for at goere Muslim had i Europa, hver gang der doer en Europaer i uniform!

Jeg godt nok gjort AlQueda, for at faa jer allesammen gjort Al Ked

Ja, det er mig der er A!

Muslimer ved godt de ikke faar penge af mig!

Sane Peter(Allah, Alle alfa males med horn sat sammen til et navn, for der har altid kun vaeret en mig!
En med frontal lobes staerke nok, til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem, og samtidig
grave sig igennem en singularitet!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 18:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3ad926$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa ja, og saa har jeg slaaet arten ihjel!
Den er for sindsyg til at den maa leve!

Egentlig er det fordi at jeg er blevet progrsammeret til at have et daarligt liv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 19:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3addb8$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden er jeg blevet noed til at accelerere det lidt, da jeg ikke er helt saa vaagen som jeg burde vaere
og jeg gider simpelthen ikke vaere her, hvilket betyder at jeg hoejst sandsynligt om et kort stykke tid er lysvaagen og
fyldt med livsglaede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 19:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3ae570$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det kan ikke laves om, jeg har en aversion mod at give nogen den mindste grund til at tortere mig eller
at forsoege at tortere mig!

Desuden saa ville jeg jo heller ikke "hoejst sandsynligt" vaagne helt op, og blive fyldt med livsglaede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 20:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3ae6e5$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa men efter 13aar med alt hvad jeg absolut ikke vil paa personligt/privat plan, saa
er det begyndt at se ud til at der maaske en forandring paa vej!

Sane Peter