Min og andres lort-fobi
Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-11 16:51

Min og andres lort-fobi
Som alle forældre var mine glade for tidlig pottetræning.
Min videnskabelige far belærte mig om at én bakterie var nok til at
gøre syg, så på pissoir trak jeg vejret gennem næsen - men lærte
snart, at kun lort smitter og kun andres og kun, hvis de har kolera,
salmonella osv
Så jeg indså at regler er overhysteriske og satte mig som mål at
erfare HVOR OVERHYSTERISKE og har næsten ikke haft en sygedag siden.
Min søn har fra sin mor fået hysterisk frygt for nøgenhed .Heldigvis
har han er videnskabeligt afslappet forhold til nærhed ved hvad
skylles ud i kloakken.
Og lugt er ingen blevet syg af - vær bevidst om tingene