Lorthobby,penisforklæe, sofalortning o a b~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-11 16:27

Lorthobby,penisforklæde, sofalortning o a billedtekster
Bo MM har udbedt sig billedtekster til hans foto, så en hjemmeside kan
komme op at stå

Her en start
Lorthobby . En pensionseret kemilærer mangler laboratorie og
kemikalier og får science ud af egne lorte der i en skål iblandes
hvedemel indtil lugtløshed. Mel suger vand og lugtdannende bakterier
behøver vand

Sofalortning viser at toiletsædet er unødvendig. Når man foran sin
komputer skal have lettet endetarmen for en fyldig pølse så lægger man
vægten på den ene røvballe så man kan stikke en skål ind og opsamle
lorten
En plastpose om skålen betyder at toilet"papir" er parat og som pr
hundepose krænges posen omkring lorten der smides ud af havedøren
indtil en favnvuld bæres til affaldskontainer dagen før den tømmes.
Nul lugt for jeg har spist meget løg denne uge, ellers ku et drys mel
har klaret det.

Penisforklæde er en s½nor om halsenog i den en halvgennemsigtig
tyl-bløndel deroftest vil usynliggøre penis

Avislæsning på offentlig areal signalerer ikke sex, men alligevel har
jeg penisforklædet på for at vise min gode vilje til ikke at være
blotter

Er bar røv noget ufint. Ikke efter politivedtægten. Den kræver uterlig
adfærd før der er noget at komme efter. Det er borgerpligt at flytte
grænser mod frigjorthed