Fremskrits soen angrer sine hadefulde ord
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-08-11 13:47

http://politiken.dk/udland/ECE1350935/norsk-fremskridtsparti-angrer-sprogbrug/

Højrefløjen begynder først nu at tage ansvar, nu er det bare forsent.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-08-11 14:05

On Tue, 2 Aug 2011 14:46:34 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://politiken.dk/udland/ECE1350935/norsk-fremskridtsparti-angrer-sprogbrug/
>
> Højrefløjen begynder først nu at tage ansvar, nu er det bare forsent.

Sobert sprog evner du ikke og læse kan du heller ikke.

Hvorfor skulle "højrefløjen" tage ansvar for noget de ikke har gjort.?

Fra : /john

Dato : 02-08-11 22:45

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Sobert sprog evner du ikke

Det er da helt normal kommunist-retorik

> og læse kan du heller ikke

Stave ka' han heller ikke.. nå, men det er vel heller ikke forventeligt
blandt lavtuddannede rødfjolser..

/john

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-08-11 22:54

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er da helt normal kommunist-retorik

> Stave ka' han heller ikke.. nå, men det er vel heller ikke forventeligt

Jeg er ikke lavt uddannet, jeg har gennemført og bestået en mellemlang
uddannelse.

Fra : wilstrup

Dato : 03-08-11 07:56

"/john" <nn@ok> skrev i meddelelsen

> Det er da helt normal kommunist-retorik

> Stave ka' han heller ikke.. nå, men det er vel heller ikke
> forventeligt blandt lavtuddannede rødfjolser..

Interessant er det imidlertid at du af alle trækker stavekortet,
noget som du og dine åndsfæller ellers er imod når vi andre
"rødfjolser" gør det. På den anden side har I jo heller ikke
andet at byde på, hvorimod vi "rødfjolser" både kan byde ind med
stavekort og med indholdskort og så simpel logik - disse evner
har hverken du eller de øvrige højrefjolser at byde ind med.

--
Arne - højtuddannet rødfjols

Fra : kk

Dato : 03-08-11 09:06

wilstrup kom med følgende:
> [...]
> både kan byde ind med stavekort og med indholdskort og så simpel logik -
> disse evner har hverken du eller de øvrige højrefjolser at byde ind med.

Overordentlig frugtbar dialog!
Hvor det eneste man kan blive enige om er, gensidigt at beskylde
hinanden for at være dumme, (...)fjolser og lignende, mens man selv er
en højtuddannet, logisk tænkende,og begavet debatør.
Gomåren tosse, her bor de åndssvage.
mvh
kk
højrefjols, (Hvis nogen skulle være i tvivl!)
l-)

Fra : wilstrup

Dato : 03-08-11 19:15

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mvh
> kk
> højrefjols, (Hvis nogen skulle være i tvivl!)

Den sved rigtig slemt, hva´'? følte du dig så ramt? Herligt!

Fra : kk

Dato : 03-08-11 22:18

Efter mange tanker skrev wilstrup:

> Den sved rigtig slemt, hva´'? følte du dig så ramt? Herligt!

Nej, men jeg kan se, at du, din røde aberøv, slet ikke fik fat i den!
kk