Nogens "Pia" er nu ude ...
Fra : ab©

Dato : 02-08-11 12:58

.... i pressen med erklæringer om, at hun "sandelig da ikke agter at ændre på
noget" ...

- Godt at vi ved, hvor vi har den side henne - nok heller ikke nogen, der
havde kunnet forstille sig, at hun ville gribe i egen barm

ab©

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-08-11 13:40

On Tue, 2 Aug 2011 13:57:58 +0200, ab© wrote:

> ... i pressen med erklæringer om, at hun "sandelig da ikke agter at ændre på
> noget" ...

Hvorfor skulle hun også det.?

> - Godt at vi ved, hvor vi har den side henne - nok heller ikke nogen, der
> havde kunnet forstille sig, at hun ville gribe i egen barm

Hvorfor.? Hun har da ikke gjort noget forkert.

Er du også en af de tosser, der skyder skylden for terroren i Norge over på
"tonen" i debatten.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-08-11 13:49

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor.? Hun har da ikke gjort noget forkert.
>
> Er du også en af de tosser, der skyder skylden for terroren i Norge over
> på
> "tonen" i debatten.?

Svjks er den eneste tosse her dig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-08-11 14:07

On Tue, 2 Aug 2011 14:48:40 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Svjks er den eneste tosse her dig.

Dit nummer blev ikke ringet op, så bare klap kaje, når du ikke har noget
relevant at byde ind med.

Fra : hanzen

Dato : 03-08-11 11:58

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" wrote in message

> [...]
>
> Hvorfor.? Hun har da ikke gjort noget forkert.
>
> Er du også en af de tosser, der skyder skylden for terroren i Norge over

Der tager du fuldstændig fejl.
Kik i spejlet.

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-08-11 12:08

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" wrote in message
>

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Svjks er den eneste tosse her dig.
>

> Der tager du fuldstændig fejl.
> Kik i spejlet.
-- --
> hilzen
> Hanzen

Jamen der er jo også dig Hanzen, så du skulle have stået tosserne i stedet
for tosse.

Fra : hanzen

Dato : 03-08-11 12:10

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" wrote in message news:j1ba5i$a2$1@speranza.aioe.org...

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
-- --
> hilzen
> Hanzen

Jamen der er jo også dig Hanzen, så du skulle have stået tosserne i stedet
for tosse.

Det er ikke mig der er tossen der kigger ud af dit spejl.

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-08-11 14:48

> [...]
> for tosse.
>
> Det er ikke mig der er tossen der kigger ud af dit spejl.

Jo du er tossen her helt klart Hanzen.

Fra : /john

Dato : 02-08-11 16:01

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er du også en af de tosser, der skyder skylden for terroren i Norge over
> på
> "tonen" i debatten.?

Jeg ka' én der er langt "sjovere":

Det er jødernes skyld altsammen:

"Iran military head: 'Zionists' are behind Norway terror attacks":

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/iran-military-head-zionists-are-behind-norway-terror-attacks-1.376058

Og når iranerne si'r så'n, så skal det jo nok passe :)

/john

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-08-11 01:10

"/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>
> Og når iranerne si'r så'n, så skal det jo nok passe :)

Det kommer sig nok af, at jøderne mener at den norske ferielejr var en
palistinænsisk terroristlejr. Jøderne er lige så langt ude i hampen som Tea
Party-bevægelsen og Taleban ...

--
Kurt Lund

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-11 04:43

On Wed, 3 Aug 2011 02:09:31 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>Det kommer sig nok af, at jøderne mener at den norske ferielejr var en
>palistinænsisk terroristlejr. Jøderne er lige så langt ude i hampen som Tea
>Party-bevægelsen og Taleban ...

Ikke 20% af isralere med kendskab til Oslo, mener at deres S er stærkt
pro-palæ

Teaparty er sagligt, ultra-liberalistisk. og lovligt

Taleban er pro-terror

Zionnister er ikke organisation med program om at slå fjenders
teenagebørn ihjel, så dæmp dig

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-08-11 09:42

On 03/08/11 02:09, Kurt Lund wrote:

> Det kommer sig nok af, at jøderne mener at den norske ferielejr var en
> palistinænsisk terroristlejr. Jøderne er lige så langt ude i hampen som Tea
> Party-bevægelsen og Taleban ...

Hvis Hedegaard dømmes for racisme, må du givetvis også en tur i
retsmaskine for hadefuld generalisering.

Det der iøvrigt blev sagt af en tilfældig klummeskriver Barry Rubin var at:

Many Europeans will accept terrorism against Israelis or even Americans;
very few will applaud terrorism against fellow Europeans.

One of the most sensitive aspects of the murderous terrorist attack in
Norway by a right-wing gunman is this irony: The youth camp he attacked
was engaged in what was essentially (though the campers didn’t see it
that way, no doubt) a pro-terrorist program.

The camp, run by Norway’s left-wing party, was lobbying for breaking the
blockade of the terrorist Hamas regime in the Gaza Strip, and for
immediate recognition of a Palestinian state, without that entity
needing to do anything that would prevent it from being used as a
terrorist base against Israel. They were justifying forces that had
committed terrorism against Israelis, killing thousands of people like
themselves.

Even to mention this irony is dangerous, since it might be taken to
imply that the victims “had it coming.” The victims never deserve to be
murdered by terrorists, even victims who think other victims “had it
coming.” This is in no way a justification of that horrendous terrorist
act. It’s the exact opposite: a vital but forgotten lesson arising from
it that can and should save lives.

Call it the Oslo Syndrome.