De teknologi kiksede mennesker!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 03:32

I kender dem sikkert, snakker med dem!
EFter et stykke tid finder de ud af, at i virkelig ved
hvad i taler om, og vil vide hvad er det bedste produkt
at koebe i en given situation, it hardware, mobiltelefon
ect..... Og i anbefaler noget i ved er skide godt!

15 dage senere gaar de teknologi kiksede og sviner jer
til overalt, fordi de ikke kan finde ud af at bruge teknologi,
som er skide godt!

Den tilsvining og oedelaeggelse er en af de stoerste
selvmordsgrunde blandt de teknologi ukiksede!

Tilsviningen's primaere grund er at de kiksede ikke
vil fremsta som nogen der ikke kan finde ud af at
bruge teknologi!

De syntes det er pinligt at deres ting ikke virker!
Det er nemmere at kalde en eller anden der har anbefalet
noget for en idiot, hver eneste gang de er ved at goere dem
selv til grin!

Jeg har haft saboteret mig selv i et par aar,
via quantum entangelment, pga:

"Goer det der er bedst for Karsten BJoernholt"

Saa jeg kender begge synspunkter, det gjorde jeg selvfolgelig
ogsaa foer, men for et aars tid siden, var det saa ekstremt
at noget saa simpelt som at afinstallere et program eller
lave en ny firewall regel, var som at planlaegge en ekspedition
til Mt Everest!

Jeg er begyndt at aflive de teknologi kiksede ved at oege
sandsynligheden for at de doer i haendelige uheld!

Ikke fordi de er teknologi kiksede!

Men fordi de myrder folk
(faar folk til at aflive sig selv, som forsoeger at hjaelp dem, paa
en maade hvor det er tydeligt at dem som hjaelper ikke forsoeger
at nedgoere, latterliggoere eller oedelagge selvtillid i dem som de
hjaelper! Noget de teknologi kiksede goer ved naesten enhver
lejlighed)

OnTopic: I ved sikkert hvorfor!

Sane Peter

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 11:06

On Sat, 30 Jul 2011 02:32:12 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> at nedgoere, latterliggoere eller oedelagge selvtillid i dem som de
> hjaelper! Noget de teknologi kiksede goer ved naesten enhver

Jeg er faktisk gaaet fra at sidde og rode med en compiler,
skrive smaa ting, rumstere rundt med min hexeditor
(som der selvfolgelig bliver set en del ned paa)

Til at vaere en fuldstaendig idiot til praktisk taget
alting!

Og tilsidst bare sidde og se paa min computer,
planlaegge at stikke OS i en rom kombinere det
med et flash drev, det hele optimeret til det hardware
det koere paa, maskinkode, ikke noget compiler
pjat eller noget!

Med en Alpha processor elle lignende!

For at undgaa det onde teknologiske mareridt med driver
opdateringer hele tide!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 11:30

On Sat, 30 Jul 2011 12:06:17 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> pjat eller noget!

> Med en Alpha processor elle lignende!

> For at undgaa det onde teknologiske mareridt med driver

Der ligger en del programmering:
(EMDR/smertesignaler til brainstem og limbic system)

"Du skal vaere som folk vil have du skal vaere"
"Du skal goere som folk vil have du skal goere,
medmindre det er i modstrid med, du skal goere

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-07-11 11:33

On Sat, 30 Jul 2011 12:29:44 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> "Du skal goere som folk vil have du skal goere,
> medmindre det er i modstrid med, du skal goere
> det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

"Du skal tro paa det folk siger, fordi de ved bedre end dig"
"Du maa ikke tro grimme ting om andre"

Sane Peter