Det er ikke kun Vidal der er blevet skrupk~
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-11 12:14

Velmenermediernes forsøg på at lægge "ABB-skylden" på blogosfærens
islamkritikere med den halvkriminelle stalker, Shansen og
rødekstremister som sandhedsvidner, kan vist kun ses som tegn på at
samfundet er ved at køre op i en spids. Dem man forventede skulle være
besindige er bindegale, tangerende det kriminelle.
http://www.uriasposten.net/archives/27264

Og igen er dette tegn på noget meget større, nemlig apatisk blindhed i
forhold til EU-projektets udemokratiske grundlag og multi-kultiens fallit.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 29-07-11 12:34

Den 29-07-2011 13:13, Martin Larsen skrev:

> Og igen er dette tegn på noget meget større, nemlig apatisk blindhed i forhold
> til EU-projektets udemokratiske grundlag og multi-kultiens fallit.

I denne gruppe er det normale helt skørt.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : kk

Dato : 29-07-11 12:56

Martin Larsen sendte dette med sin computer:
> [...]
>
> Og igen er dette tegn på noget meget større, nemlig apatisk blindhed i
> forhold til EU-projektets udemokratiske grundlag og multi-kultiens fallit.

Kan du ikke udtrykke dig på almindeligt DANSK - i stedet for den
blærede smøre af studentikose vendinger?
mvh
kk :-@

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-11 13:23

On 29/07/11 13:55, kk wrote:
> Martin Larsen sendte dette med sin computer:

> Kan du ikke udtrykke dig på almindeligt DANSK - i stedet for den blærede
> smøre af studentikose vendinger?

Det er mit sprog. Din mindreværdsfølelse kunne udtrykkes mere
konstruktivt ved at du forklarede hvad du fandt uklart

Fra : kk

Dato : 29-07-11 13:47

Martin Larsen sendte dette med sin computer:

> Det er mit sprog. Din mindreværdsfølelse kunne udtrykkes mere konstruktivt
> ved at du forklarede hvad du fandt uklart

Ja, jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er du vil meddele, sorry.
Mindreværdsfølelse? uha, jeg beskyldes ofte for det modsatte - måske
med rette.
mvh
kk

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-11 13:51

On 29/07/11 14:47, kk wrote:
> Martin Larsen sendte dette med sin computer:

> Ja, jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er du vil meddele, sorry.

Er det stadig helt uklart for dig, når du følger det angivne link?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 16:12

On Fri, 29 Jul 2011 14:47:05 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Martin Larsen sendte dette med sin computer:

>Ja, jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er du vil meddele, sorry.
>Mindreværdsfølelse? uha, jeg beskyldes ofte for det modsatte - måske
>med rette.
Bold ej and betyder af selvtillid og selvhad er sagen uvedkommende

Men skriv enkelt og folkeligt så mange får lyst at være med i tråden,
også de ustudentkose

Jeg finder bl.a. ordet "blogosfære" uklart

Fra : kk

Dato : 29-07-11 16:28

Den 7/29/2011, skrev Bo Warming:

> Bold ej and betyder af selvtillid og selvhad er sagen uvedkommende
>
> Men skriv enkelt og folkeligt så mange får lyst at være med i tråden,
> også de ustudentkose
>
> Jeg finder bl.a. ordet "blogosfære" uklart

Tak for hjælpen BW!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 19:34

On Fri, 29 Jul 2011 17:27:33 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Tak for hjælpen BW!
'

Jeg har udtrykt samme irritation som din i årevis

Ingen udtrykker påskønnelse af det arrogante Marin Larsen blær

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-11 16:45

On 29/07/11 17:11, Bo Warming wrote:

> Bold ej and betyder af selvtillid og selvhad er sagen uvedkommende

kk, som ikke kan klikke et link er åbenbart lidt i slægt med BW.
For at tale om ænder og bolde, må man kunne dansk. Måske kan kk bruge
babelfish eller lignende uden at få et ben i halsen?

Fra : kk

Dato : 29-07-11 19:13

Martin Larsen har bragt dette til os:

> kk, som ikke kan klikke et link er åbenbart lidt i slægt med BW.
> For at tale om ænder og bolde, må man kunne dansk. Måske kan kk bruge
> babelfish eller lignende uden at få et ben i halsen?

Du har dit sprog, og det forstår jeg ikke. <<<men vi klarer os nok
begge to. God bedring.
mvh
kk

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-11 19:26

On 29/07/11 20:12, kk wrote:
> Martin Larsen har bragt dette til os:

> Du har dit sprog, og det forstår jeg ikke. <<<men vi klarer os nok begge
> to. God bedring.

Det var ikke til dig Du er opgivet - godnat

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 19:46

On Fri, 29 Jul 2011 20:12:46 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Martin Larsen har bragt dette til os:

>Du har dit sprog, og det forstår jeg ikke. <<<men vi klarer os nok
>begge to. God bedring.

Det er ærgerligt når en intelligent debatør er uindfølelig og besat af
mudder

Men b edring lover man syge og kvæfulantforrykthed har aldrig været
en sygdom men et skældsord

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-11 02:46

n Fri, 29 Jul 2011 20:12:46 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Martin Larsen har bragt dette til os:

>Du har dit sprog, og det forstår jeg ikke. <<<men vi klarer os nok
>begge to. God bedring.

Vort usenet samvær blir bedre hvis vi alle trækker vort sprog hen mod
en midte hvor andre forstår os
At skrive blæret for at affyre flabet snobberi med stolthed, skader os
alle

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 19:43

On Fri, 29 Jul 2011 17:45:27 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>kk, som ikke kan klikke et link er åbenbart lidt i slægt med BW.
>For at tale om ænder og bolde, må man kunne dansk. Måske kan kk bruge
>babelfish eller lignende uden at få et ben i halsen?

Gad vide hvad fornøjelse det kan give at udspy uforsåelige
værtshus-skældsord?

Intet berører emnet og tråden- 100% off topic

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-11 19:58

On 29/07/11 20:42, Bo Warming wrote:

> Intet berører emnet og tråden- 100% off topic

Du mener at jeg ønsker afsporing af min egen seriøse tråd?

Pas du hellere din forskning og kom ikke tilbage her, før du har
Sundhedsstyrelsens proof of concept.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 21:27

On Fri, 29 Jul 2011 20:57:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du mener at jeg ønsker afsporing af min egen seriøse tråd?

JA.Det gør du hver dag du med irrelevante fremmedord svarer i dine
egne tråde

Tal aldrig om en seriøs tråd, når du i emnelinie pisser på vor fundats
og personangriber Vidal som superkulret hvad han aldrig er

>Pas du hellere din forskning og kom ikke tilbage her, før du har
>Sundhedsstyrelsens proof of concept.

Sundhedsstyrelsen udsteder ikke noget sådant - forklar på DANSK
hvilket papirbevis du har i tankerne

Hvis du kan se ontopic i hvad du skrev så forklar DET

Huak at personangreb gør dig mere lortet end Gro Harlem Brundtland.og
Helle. ALTID

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-11 02:51

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du mener at jeg ønsker afsporing af min egen seriøse tråd?

Det er der ingen tvivl om

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 20:01