De kinesiske nyheder!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 08:36

http://news.xinhuanet.com

Proev at se nummer 1 og 3 i deres "Top China News"

-----------------Quote-----------------

1.China issues yellow alert for tropical storm Nock-Ten

2.Chinese, Sierra Leonean presidents exchange congratulatory messages on 40th anniversary of bilateral ties

3.Serious drought hits Guizhou

4.Military experts say China deserves aircraft carrier for national security

5.China expresses opposition to U.S. arms sales to Taiwan

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 08:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e326324$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Er det nok ti?

ja, der bliver nok lide sus dernede!

lad mig se,lad mig se

alle mine nick names, alle Peter´s Nicknames,
Peter Nicolaysen - PNIC

Far AO
Enhjoerringen
GUD
Sane Peter
Satan
Den Usynlige Poseidon
Brama
Visnu
Shiva
Zeus
Budda Shayek

Sat sammen til et for at undgaa forvirring

ALLAH(Alle Alfa Males med Horn, for der har altid kun vaeret en mig!
En med Frontal lobes staerke nok til at kontrollere en kvante mekanisk aktiv brainstem(min egen)
og samtidig grave sig igennem en singularitet)

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur,
den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste Tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!

25 April 1973 Min Foedsels dato (Tyrens Stjernetegn)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 09:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32654b$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg syntes ellers det var god vand jeg skrev igaar, i dk.forbruger og
dk.helbred, aaben kilde og det hele!

(det er godt nok indpakningen, koden er i teksten)

Jeg er sikker paa at der er et stort marked i Asien

Allah(Kun en mig)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e326eb6$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Man skulle naesten tro at jeg har et lille roedt maerke paa venstre kind,
efter jeg blev gruppe voldtaget af baade maend og kvinder under torturen og programmeringen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e327991$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der staar en lille historie om det paa New York Times, medmindre den er blevet skjult igen,
i ved selv hvor pinligt det kan vaere, maand er jo ikke designet til det fra naturens side, som kvinder!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e327b35$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ja, det er NYT, selvom det mest er for patientforsikringen hvis de laaser med og goer deres arbejde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e327ba4$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jo den staar et sted paa www.nyt.com !
"The plight of male rape victims" eller noget i den retning!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e327dbc$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

http://www.nytimes.com/2011/07/29/health/research/29psych.html?ref=us

Ja, man forventer ikke at blive roevpulet paa den maade naar man er deprimeret,
og forventer hjaelp, i burde egentlig vaere kede af det!

Er i Al Ked?

Det er A der vil vide det!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e327f13$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ja den er go med jer , i paastaar allesammen i er uskyldige og ikke har gjort det!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e327fd0$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jo, i fantasere allesammen om det, at roevpule GUD!
I er allesammen skyldige og skal have nogle bank!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e328092$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

http://english.aljazeera.net/programmes/insidestory/2011/07/2011728101626315380.html

Naa, men saa er den her paa all Jazz istedet for!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 10:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3282f9$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er ellers en udemaerket nyhedskilde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 11:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e328400$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ingen vid i A?

Det kan godt vaere, da de nok falder lidt i pris!
Deres Foundry melder faldende omsaetning!
http://eetimes.com/electronics-news/4218318/TSMC-forecasts-falling-sales

Det kan godt vaere, der kommer noget fra Nvidia i A´s maskine!

Der er altid masser a vid i A selv, og det er ikke vandvid!

Hvis det er Vand Vid saa er det God Vand!
Og de steder det skal vaere,i og uden for A!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 11:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3286d2$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og jeg syntes egentlig der burde vaere plads til et 8-32GB microSD
man kan saette ind bagerst ved skaermkortet, naar det alligevel
koere over pci-e, det er ligesom en lille SolidStateDrive
Alt den baand bredde over Pci-E og hvis Maskinen alligevel bare skal hente
operartiv system ind(hurtigere end harddisk)
ind!

Der koster hvad 164,00 for 8GB og 900,00Kr for 32GB

http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=microsd&sp=all&cpath=1-3-14&qt=All&nf=specifictaxonomy%3a%5eTilbeh%c3%b8r%7c3%2fHukommelseskort%7c14%24

Politik fordi, dem paa oen og dem paa fastlandet, et eller andet!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 12:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e328cb1$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/PCI-E

Proev lige at se PCI-E V3.0 x16 "v3.0 16 GB/s (128 Gbit/s)" begge veje!

Et indstikskort til 8-16 MicroSD kort med en raid controller, koert i Raid 0,
Saa kan man selv skifte de der MicroSD kort ud, naar de falder i pris og bliver stoerre!

Det bliver en god SD!

Den bliver da paent hurtig med en ordentlig raid controller, og hvis det er 8
af de smaa MicroSD kort, saa er den alligevel ikke lille!

Krydspost: til dk.edb.hardware,dk.politik

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 12:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e329ae2$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej det kan nok ikke betale sig, naar de almindelige ssd er saa lavpris!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 12:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e329b9f$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden skal der 16 eller 32 til, hastigheden paa dem individuelt er for lav,
Baade laase og skrive hastighed, det med at skrive en bit til det ene og naeste bit til det andet
osv.... laese/skrive hastigheden paa dem er kun 16/8 MBs

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 13:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e329d42$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den sidder der endnu, "Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
og "Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"

var nede og koebe ind, paa vejen hjem gik det de plastik vandflaskerne er pakke ind i
istykker, men jeg klarede den hele vejen hjem, en der spurgte om vej til fuglemosevej,
og jeg svarede "aner det faktisk ikke maa jeg nok indroemme", selvom det burde ligge i hukommelsen!

Der ligger et eller andet emdr, om noget med korttids shukommelsen som jeg har faaet ryddet,
desuden er der selvfoelgelig sat haardt ind med alle midler mod min hukommelse saa jeg ik,ke fortaeller
om folk der syntes de maa programmere vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Men det er efterhaanden ryddet, jeg kan allerede maerke jeg vaagner mere op!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 13:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32aaeb$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har lagt maerke til at jeg nok har vandflasker for 1500kr staaende de fleste i kaelderen,
saa nu faar jeg dem da slaebt ned i kaelderen, det er helt rart at koebe ind og gaa med
vare og flere penge end da jeg gik ind i forretningen!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 14:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32ac19$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

http://www.wunderground.com/tropical/tracking/wp201110.html

Ja, det kunne godt se ud som om at Nock Ten er paa vej til Laos (lade OS)
som traaden ogsaa saa smaat drejede mod som et lyn(flash)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 14:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32b100$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men den skal ligesom lige rettes op Brainstem og underbevidsthed
og Vietnam er forrest (Vi et Nam/Vi et Navn)

Allah

naar underbevidstheden og bevidstheden er faerdig med at koble ud, og den lig bliver sat i gear!
Kom nyt olie paa igaar , og skilte mig af med noget idag!
Jeg er ellers ikke til biler!

11 tallet tre paa binaer!
alle mine nicknames, sat sammen til et!
(men jeg er ved at skifte den usynlige poseidon ud med, Qupid/Qubits/Armor online!)
Den virker lidt mere pansret!

Jeg saa engang et skilt hos en mekaniker, vi goer det umulige hver dag, mirakler tager lidt laengere!

Jeg goer baade det umulige og mirakler hver dag!
(og jeg gider ikke blive torteret af smerte signaler til brainstem og limbicsystem af
folk der syntes jeg skal goere ting for dem, hvis jeg havde taenkt mig at goere det saa
havde jeg allerede gjort det!)

Det kvante mekaniske mareridt er aegte!

Og der er med 99.9999999 procents sikkerhed nogen der fortjener min hjaelp mere end jer,
der syntes i skal komme rendende for at faa mig til at goere ting for jer personligt!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 14:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32b42a$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

naar underbevidstheden og bevidstheden er faerdig med at koble ud, og den lige bliver sat i gear!
Kom nyt olie paa igaar , og skilte mig af med noget idag!
Jeg er ellers ikke til biler!

11 tallet tre paa binaer!
Brainstem,Underbevidsthed og Bevidsthed!

Saa lykkede det vist!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 15:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32b63c$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, hvor langt kom jeg med mine planer med, at faa BW stjaalet af Nordkorea,
og faa nogen af deres kvindelige parkeringsvagter i bytte?

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 15:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32c4d2$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/2c2bdfb870520f72?dmode=source

Kors, det er et helt aar snart!
Det er ogsaa mest et lille sideprojekt!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 15:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32c9e7$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er ogsaa mere, det kommer an paa hvad for en tidsskala jeg bruger

Allah