DADK en spændende debattør
Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 28-07-11 17:45

for en tid siden skrev jeg en sjælden gang i dk.politik

http://preview.alturl.com/tztmh

det var noget med en masse forbud fra den røde blok og nu har jeg det
sådan ja ..jeg stemmer ikke på den blå men fandt det alt taget i
betragtning foruroligende - DADK hoppede på vi korresponderede frem og
tilbage en 3 gange , hvad var i det store hele uproblematisk MEN SÅ
FANDT HAN UD AF JEG VAR DEN GAMLE CHOKMAH og på forunderlig vis kunne
han hverken læse eller forstå det jeg skrev og der var rigtigt mange
ting i vejen - som ellers havde fungeret fint for ham i, inden denne
erkendelse så dagens lys ..

DADK ;

skrev :
"Er du virkelig den gamle chokmah? Utroligt. Well, det første jeg ville
anbefale er et stavekursus. Jeg ved faktisk slet ikke om sådan noget
findes - det plejer at være et led i en provokation når man skriver
sådan noget. Hmm - hvis du kører windows og MS Office er der
stavekontrol. ..."

det er da en spænende tanke at hvad man kan læse det ene øjeblik
gnidningsløst men et bliver et uoverskueligt problem det næste når
man udvikler en holding til skribenten ?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 28-07-11 19:38

"Bo Morch Mogensen" <jsFddl@s.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> han hverken læse eller forstå det jeg skrev og der var rigtigt mange
> ting i vejen - som ellers havde fungeret fint for ham i, inden denne

Jeg tror snarere at det var hunden han ikke kunne med, han ville bare ikke
stå ved det.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-07-11 20:59

Den 28/07/11 20.38, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:

> Jeg tror snarere at det var hunden han ikke kunne med, han ville bare ikke
> stå ved det.

Kan du ikke venligst lade være med at lave ban-evade hele tiden? Hold nu
det samme navn så du kan blive i killfilteret, hvor du så retteligt
hører hjemme.

/Kim

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 28-07-11 22:36

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det samme navn så du kan blive i killfilteret, hvor du så retteligt hører

Samme navn?? er du idiot?

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 28-07-11 22:08

Den 28-07-2011 20:38, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:

> Jeg tror snarere at det var hunden han ikke kunne med, han ville bare ikke
> stå ved det.

De store spørgsmål er gratis for dem stiller vi selv - hvad er det du
mener ?

Fra : DADK

Dato : 28-07-11 23:36

On 28-07-2011 18:45, Bo Morch Mogensen wrote:

> det er da en spænende tanke at hvad man kan læse det ene øjeblik
> gnidningsløst men et bliver et uoverskueligt problem det næste når
> man udvikler en holding til skribenten ?

Jeg tror jeg var pissestiv, hvis jeg skal være helt ærlig.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 00:06

On Fri, 29 Jul 2011 00:36:12 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Jeg tror jeg var pissestiv, hvis jeg skal være helt ærlig.

Har det et politisk budskab?

Det har det når du kommer til Bjelkes Alle 46 som aftalt og
fotografi-dokumenterer menneskehedens fremskridt mht lovliggørelse af
hvad dumt politi kalder "blufærdighedskrænkelse".

Bo Warming, 35861000

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 29-07-11 01:33

Den 29-07-2011 00:36, DADK skrev:

> Jeg tror jeg var pissestiv, hvis jeg skal være helt ærlig.

ja hvis det var tilfældet så alt forladt ...been there done that

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 06:59

On Fri, 29 Jul 2011 02:33:29 +0200, Bo Morch Mogensen <jsFddl@s.dk>
wrote:

>ja hvis det var tilfældet så alt forladt ...been there done that

Gør mig en stor tjeneste , ring 35861000 eller mail om din komme

Fra : DADK

Dato : 09-08-11 13:20

On 29-07-2011 02:33, Bo Morch Mogensen wrote:

> ja hvis det var tilfældet så alt forladt ...been there done that

Jeg prøver at forbedre mig. Er f.eks begyndt at tage lykkepiller, og det
tager helt klart toppen af de dårlige udskejelser. Undskyld alligevel.

Fra : Nicky

Dato : 09-08-11 15:16

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg prøver at forbedre mig. Er f.eks begyndt at tage lykkepiller, og det
> tager helt klart toppen af de dårlige udskejelser. Undskyld alligevel.

Pas på vægten.

Med uvenlig hilsen
"The jew"

Fra : DADK

Dato : 09-08-11 15:37

On 09-08-2011 16:15, Nicky wrote:
> "DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Pas på vægten.

Jeg tager ikke antipsykotisk medicin, der kan give vægtproblemer, men
kun "almindelige" "lykkepiller". Hvis jeg skal være helt konkret går det
under navnet Citalopram, et produkt udviklet i Danmark i øvrigt.

> Med uvenlig hilsen
> "The jew"

Tillykke med den selvudnævnte titel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-11 01:54

Den 09-08-2011 16:15, Nicky skrev:
> "DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Pas på vægten.
>
> Med uvenlig hilsen
> "The jew"

den sker der sgu ikke noget med på lykke piller der skal du over i det
mere moderen som f.eks cyprix o.lign der helt fjerner fornemelsen af at
være mæt

lykkepillerne gjode noget med genoptagelsen af ceotein
hvor de nye dem der feder laver om på signal stoferne i hjernen , det
fleste er noget lort men sequel prolong f.eks synes jeg er skide gode

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : DADK

Dato : 19-08-11 11:36

On 19-08-2011 02:53, Bo M Mogensen wrote:

> den sker der sgu ikke noget med på lykke piller der skal du over i det
> mere moderen som f.eks cyprix o.lign der helt fjerner fornemelsen af at
> være mæt

Ja, eller folk der er maniodepressive som får Lithium osv. Man kan altid
se det, tag f.eks Pernille Rosenkrantz-Theil. Hun har både taget på og
er gået over til S. Talk about bivirkninger

> lykkepillerne gjode noget med genoptagelsen af ceotein

Serotonin

> hvor de nye dem der feder laver om på signal stoferne i hjernen , det
> fleste er noget lort men sequel prolong f.eks synes jeg er skide gode

Jeg kan sige, at jeg ikke har oplevet nogen bivirkninger og at pillerne
virker. Jeg har været mere end skeptisk, og det tog mig 11 måneder at
indløse recepten og 1 måned at begynde og tage pillerne. Men jeg er
positivt overrasket over virkningen. Burde have begyndt på den slags for
25 år siden.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-11 01:51

Den 09-08-2011 14:19, DADK skrev:

> Jeg prøver at forbedre mig. Er f.eks begyndt at tage lykkepiller, og det
> tager helt klart toppen af de dårlige udskejelser. Undskyld alligevel.

fuck det hvis du skrev det i en brandert så er alt forladt - lige i den
situation har jeg INGEN at lade noget at høre :)

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : DADK

Dato : 19-08-11 11:37

On 19-08-2011 02:51, Bo M Mogensen wrote:

> fuck det hvis du skrev det i en brandert så er alt forladt - lige i den
> situation har jeg INGEN at lade noget at høre :)

Ved det, og jeg er ikke et hak bedre end dig. Men jeg prøver at forbedre
mig.

Dato : 29-07-11 10:18

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror jeg var pissestiv, hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg ville sandelig føle mig meget beæret hvis nogen overhældte mig med
sådanne komplimenter.

"WTO= world toilet organisation"