Hvorfor ophidser sig alle over Anders Behr~
Fra : TBC

Dato : 27-07-11 21:53

<https://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/
efdc3cb982f77757?hl=da#>

On 27 Jul., 12:14, "Michael Laudahn eOpposition"
<nuke.islamis...@your.earliest.conv> wrote:
> [...]

> andre er endnu ikke engang kommet så langt, mens der fortsat ankommer nye
> muhammedanere her, lader følge deres familer og så formerer sig exponentielt
> hos os.
>
> Et massivt bombeanslag i regeringskvarteret og i et muhammdaner-ghetto,
> ledsaget ved stormgevær-ild, kunne skabe forudsætningen for den trængende
> nødvendige ændring af politikken: køns-adskilt internering af muhammedanere
> og andre tredjeverdens-indtrængere, så repatriering. Og husk: 'nürnberger
> processer' mod de hovedansvarlige for denne politik, 'afnacificering' mod de

Du lyder sku i mine ører stadig mere og mere som en hemmelig Breikvik
wanna-be eller i det mindste hemmelig Breikvik beundrer. Subjekt er i
hvert fald helt i tråd med og i overenstemmelse med hans manifest!

Du fremstår fortsat fuldstændigt lige så fanatisk og fikseret i dine
hadefulde radikale og ekstreme politiske højrenationalistiske
standpunkter som altid, ganske lige som en anden muslmisk hellig
kriger er fikseret og fanatisk i hans hadefulde forskruede
overbevisninger og verdenssyn.

"'nürnberger processer' mod de hovedansvarlige for denne politik" og
"Violations of this provision through actions by judiciary and other
government criminals will be prosecuted as soon as conditions
permit." [citat slut] ...hvordan skal det så forståes? Er det når du
kommer til penge, eller er det når dit nirvana med almægtig ufortyndet
streng nationalkonservatisme kommer til agt og magt og forfølgelsen af
anderledes indstillede og tænkende så kan begynde? I så fald ligner du
også der Breikvik som da også har et program for den slags i
tankerne. ...Er det den slags du ser frem til?

Normale mennesker afskyr både ekstremistiske Breikvik's og
ekstremistiske muslimske voldsmænd, efter som de praktisk er slået ud
af samme invalide kvalme form, og udgør samme slags af menneskeligt
afskum. Begge parter dømmer i praksis sig selv til at kendes som
umenneskelige ondskabens håndlangere, i kraft af deres hadefulde
indstillinger og gerninger. Og DERFOR "ophidser sig alle med rette
over Anders Behring Breivik" lige som alle også med rette ophidsede
sig efter 9/11, Lisabon og London og til lige fordømmer dette. Den er
ikke længere. Hvordan kan man overhovedet have behov for at spørge om
"hvorfor" og sætte et spørgsmåls tegn bag hvorfor folk hidser sig op
over Breikvik? ...Stort suk!

Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-11 08:13

>Du lyder sku i mine ører stadig mere og mere som en hemmelig Breikvik
>wanna-be eller i det mindste hemmelig Breikvik beundrer.

Man kan godt TEORETISERE om gavn af den debat om samfundets splittelse
som Breivik skabte uden at sympatisere med hans metoder

Og muslimimporten har jo flere liv på samvittigheden end de 68 som
Breivik dræbte, så af to onder.....

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 28-07-11 08:42

Den 28/07/11 05.53, TBC skrev:
> [...]
> ikke længere. Hvordan kan man overhovedet have behov for at spørge om
> "hvorfor" og sætte et spørgsmåls tegn bag hvorfor folk hidser sig op
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg er bange for at de lider af samme sygdom. At det er grunden til
deres ensartethed.

"Laudanum" som diktator i "Gøgeredeland" hvor politiske modstandere
henrettes eller placeres i "lejre" efter tysk tradition!

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-11 10:01

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Jeg er bange for at de lider af samme sygdom. At det er grunden til
>deres ensartethed.

Laudahn er muslimskeptiker og det er ingen sygdom

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-07-11 10:34

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Laudanum" som diktator i "Gøgeredeland" hvor politiske modstandere
> henrettes eller placeres i "lejre" efter tysk tradition!

Det gode ved det er at den slags elementer som Laudahn o.a. i dag ikke
bliver betragtet som andet end nogle tosser, og det sker der jo ikke så
meget ved så længe de ikke render rundt og springer bomber og skyder folk
ihjel.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com