Helle gik i fælde
Fra : /john

Dato : 27-07-11 12:12

Det er ikke så tit der er noget at grine ad i de daglige nyheder, men her er
et af de sjældne tilfælde.

"Socialdemokraternes statsministerkandidat, Helle Thorning-Schmidt, gik for
nylig i en fælde og dumpede i nationaløkonomi.

Fadæsen skete ved et læsermøde på Fyens Stiftstidende 1. juni, hvor en af de
tilstedeværende, Per Mysing, med vilje stillede cand. scient. pol. Helle
Thorning-Schmidt to trickspørgsmål":

http://www.bt.dk/politik/thorning-gik-i-faelden-paa-laesermoede

Danmarks svar på Sarah Palin? :)

/john

Fra : Hedningen

Dato : 27-07-11 12:34

/john wrote:
> [...]
> en af de tilstedeværende, Per Mysing, med vilje stillede cand.
> scient. pol. Helle Thorning-Schmidt to trickspørgsmål":

Helle Thorning aner ikke en snus om nogetsomhelst, og det er heller ikke
meningen. Tværtimod så tjener det hendes bagmænd allerbedst, at de har en
komplet tåbe, der er fuldkommen afhængig af dem. Det er hvad representativt
automatisk degenerer til. Der er altfor meget magt koncentreret et sted, og
resten af dem med ambitioner og stærke holdninger vil ikke bare sidde og
trille tommelfingre. De slår sig sammen og finder en, de kan styre, og får
sat vedkommende på taburetten.

Eneste løsning er direkte demokrati, hvor det er emnerne og ikke personerne,
man stemmer om. Hvor det er bolden og ikke manden/damen man stemmer om.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-07-11 17:39

Du godeste - der skal ikke meget til at gå i selvsving i denne
gruppe - når man tænker på hvad Søren Vissenpind har bedrevet og
hvad Lars Uløkke Rasmussen kommer for skade at foretage sig, eller
hvad Bertel Bims gør når han stilles over for kritiske spørgsmål,
så er det fantastisk at en tåbelig person i en formentlig seriøs
debat kan finde på at lukke ud. En politiker kan ikke og skal
naturligvis ikke kunne svare på alle mulige detailspørgsmål om
økonomiske emner - det har man sgu folk til i statsministeriet, så
våset med at hun så ikke skulle egne sig til jobbet er en gang
pølsesnak.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-07-11 17:48

On Wed, 27 Jul 2011 18:39:15 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> hvad Bertel Bims gør når han stilles over for kritiske spørgsmål,
> så er det fantastisk at en tåbelig person i en formentlig seriøs

Så er Wilstrup barnlig IGEN.

Det er et tydeligt tegn på manglende argumenter, at bruge øgenavne om
politikere man ikke er enige med.

> [...]
> økonomiske emner - det har man sgu folk til i statsministeriet, så
> våset med at hun så ikke skulle egne sig til jobbet er en gang

Er overskud/underskud på handelsbalancen et "detailspørgsmål".???

Der er åbenbart ikke noget som røde politikere dummer sig med, som Wilstrup
ikke forsøger "bortforklare".

Fra : /john

Dato : 27-07-11 21:40

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

> En politiker kan ikke og skal naturligvis ikke kunne svare på alle mulige
> detailspørgsmål om økonomiske emner

Nå - hvad er mon så formålet med overhovedet at stille op til et sådant
møde..?

> våset med at hun så ikke skulle egne sig til jobbet er en gang pølsesnak.

Pølser? Helle som statsminister? Herren del Almægtige se i nåde til Danmark!

Du bør ikke engang spøge med dén slags! Gys og gru!

/john

Fra : DADK

Dato : 27-07-11 22:19

On 27-07-2011 22:39, /john wrote:

> Pølser? Helle som statsminister? Herren del Almægtige se i nåde til
> Danmark!
>
> Du bør ikke engang spøge med dén slags! Gys og gru!

Man kan trøst sig med at en evt S-SF regering ikke vil holde særlig
længe alligwevel.

Fra : @

Dato : 27-07-11 23:04

On Wed, 27 Jul 2011 23:18:45 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Man kan trøst sig med at en evt S-SF regering ikke vil holde særlig
>længe alligwevel.

jeg er helt overbeivst om at de venstresnoede røde abekatte slet ikke
ønsker at danne regering så lang tid der er noget der hedder økonomisk
krise -

hvor vil de stjæle alle de penge de vil dele ud som gaver -

Fra : DADK

Dato : 28-07-11 05:28

On 28-07-2011 00:04, @ wrote:

> jeg er helt overbeivst om at de venstresnoede røde abekatte slet ikke
> ønsker at danne regering så lang tid der er noget der hedder økonomisk
> krise -

Der er ellers mere end villige til at skifte enhver politik ud der står
som "hindring" for stemmeflertallet.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-11 15:40

> [...]
> til Danmark!
>
> Du bør ikke engang spøge med dén slags! Gys og gru!

Det bliver ikke desto mindre aktuelt - når en Lars Uløkke
Rasmussen og Anders Fjogh kunne blive statsministre på trods af
deres helt klare tåbeligheder, så kan HTS naturligvis også - det
kan kun blive bedre.

Fra : DADK

Dato : 28-07-11 16:27

On 28-07-2011 16:39, wilstrup wrote:

> [...]
> Anders Fjogh kunne blive statsministre på trods af deres helt klare
> tåbeligheder, så kan HTS naturligvis også - det kan kun blive bedre.

Ja, endnu mere tåbeligt.

Fra : DADK

Dato : 27-07-11 22:18

On 27-07-2011 18:39, Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> debat kan finde på at lukke ud. En politiker kan ikke og skal
> naturligvis ikke kunne svare på alle mulige detailspørgsmål om

Nej, men problemet er jo at hun svarer SOM OM hun ved noget om det, og
fabuluerer ud i det blå. Hun giver tilmed regeringen skylden for det hun
selv finder på.

Normalt bliver det jo bare affejet som spin og høreorienteret propaganda
når man påpeger indlysende fejl i S-SF og Thornings retorik, her kan det
simpelthen ikke bortforklares.

Hvor tit mon Thorning og co bare plaprer løs? Det er jo helt gratis, de
står ikke til ansvar, deres sludder gør ikke skade så længe de bare
sidder i opposition.

Fair Løsning 2020 mv er smækfuld af frit opfundne tal, analyser og
påstande - også som det som lægmand er nemt at pille fra hinanden, eller
gennemskue bare ikke holder vand.

Fra : /john

Dato : 29-07-11 07:28

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

> En politiker kan ikke og skal naturligvis ikke kunne svare på alle mulige
> detailspørgsmål om økonomiske emner

"Hvis man stiller op som statsministerkandidat, bør man have styr på
generelle termer. Ingen forventer, at man har styr på alle tekniske
detaljer, men om der er overskud eller underskud på betalingsbalancen er
ikke en detalje":

http://www.bt.dk/politik/flere-politikere-pinligt-og-skraemmende-thorning

/john

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-11 23:21

> [...]
> alle tekniske detaljer, men om der er overskud eller underskud
> på betalingsbalancen er ikke en detalje":

Selvfølgelig er det da det - når man stiller et spørgsmål om hvad
man vil gøre med underskuddet på betalingsbalancen, turde det
være indlysende at det også kan forstås som et spørgsmål til hvad
man vil gøre i tilfældet af en sådan situation opstår. Desuden
hænger arbejdsløshed og underskud på betalingsbalancen sammen på
forskellig vis, men det der blot er tåbeligt er at man forsøger
at sætte en fælde for en kandidat der svarer på forskellige
spørgsmål i en sal og naturligvis har ret til at forvente blandt
alle dem der stiller spørgsmål, at de spørger seriøst.
Når det er sagt, så burde HTS måske have tænkt sig om en ekstra
gang - for naturligvis ved hun hvordan det ser ud i Danmark -hun
havde bare ikke ventet spørgsmålet var useriøst og valgte derfor
at svare på det hypotetiske (p.t.)om hvad man ville gøre hvis der
kom et underskud på betalingsbalancen. Det var en fodfejl, men
siger altså intet om HTS kvaliteter som kommende statsminister.
Anders Fjogh var skatteminister og burde have indset at den med
regnskabsrodet ikke kunne bortforklares, og alligevel endte han
som statsminister. Lars Uløkke Rasmussen blev statsminister på
trods af at han havde synderligt rod i regnskaberne - så lad nu
være med at spille hellig her.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-07-11 23:35

On Sat, 30 Jul 2011 00:20:59 +0200, wilstrup wrote:

> [...]
> være indlysende at det også kan forstås som et spørgsmål til hvad
> man vil gøre i tilfældet af en sådan situation opstår.

LOL. Wilstrup spræller videre i nettet og nægter konsekvent at erkende at
han dummede sig. )))))

> Desuden
> hænger arbejdsløshed og underskud på betalingsbalancen sammen på
> forskellig vis,

Øhhhhhhhhh.....?????

> [...]
> spørgsmål i en sal og naturligvis har ret til at forvente blandt
> alle dem der stiller spørgsmål, at de spørger seriøst.

Det er IKKE tåbeligt at afsløre en statsministerkandidat, der absolut INTET
begreb har om hvordan virkeligheden ser ud.

> [...]
> havde bare ikke ventet spørgsmålet var useriøst og valgte derfor
> at svare på det hypotetiske (p.t.)om hvad man ville gøre hvis der

LOL. Nu VED Wilstrup også hvad HTS tænker. ))))))))

> Det var en fodfejl, men
> siger altså intet om HTS kvaliteter som kommende statsminister.

Jo, det er et eksempel på HIS's totale uduelighed. Hun aner overhovedet
ikke hvordan virkeligheden ser ud, men kører 100% på autopilot.

> [...]
> som statsminister. Lars Uløkke Rasmussen blev statsminister på
> trods af at han havde synderligt rod i regnskaberne - så lad nu

Som sædvanlig skal ALLE rød stues fejl, forsøges bortforklaret med, at det
er de andres skyld, eller at det har andre også gjort. ))))))

At nogen har hugget en pakke tændstikker ved købmanden, er IKKE en
undskyldning for at hugge en oksesteg.

HTS er en katastrofe som politiker, kun overgået af Sass Larsen og Bødskov.

Fra : Tom L

Dato : 30-07-11 05:29

"wilstrup" <noone> wrote:

> [...]
> hvad man ville gøre hvis der kom et underskud på betalingsbalancen.

Søg dog professionel hjælp for den karakterbrist, Arne, der gør det
fuldstændig umuligt for dig at indrømme selv den mindste fejltagelse.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-07-11 12:54

"Tom L" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Søg dog professionel hjælp for den karakterbrist, Arne, der gør
> det
> fuldstændig umuligt for dig at indrømme selv den mindste
> fejltagelse.

Hva' så -Taxi-Tom - er du igen ude med dit piberi fordi du ikke kan
fatte og forstå hvad folk skriver? Du burde se at tage dig en
rigtig uddannelse og så lade taxi være taxi, men på den anden side,
så er det kun ulykker i trafikken du kan føre dig frem med, så det
går nok - USA kan snart ikke betale sin gæld længere og det betyder
at dem der bliver indlagt på sygehusene som følge af dine trafikale
handlinger ikke kan få hjælp, fordi riget fattes penge. Dit
liberalistiske ævl og tea-party-indspark er en ynk at høre på,
endsige at læse.

HTS må selv håndtere sine fejltagelser, men at disse fejl skulle
gøre hende umulig som statsminister er fuldkommen hen i vejret. De
gravalvorlige fejl hos Lars Uløkkke Rasmussen og Anders Fjogh har
jo ikke hindret dem i at blive statsministre og for AFRs
vedkommende endog at blive generalsekretær i NATO, så måske du
hellere skulle beskæftige dig med USAs bankerotsituation fremfor at
kloge dig på hvad der sker i Danmark - det er jo ikke dit fædreland
længere, vel?

Fra : Tom L

Dato : 30-07-11 16:41

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> wrote:
> "Tom L" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Hva' så -Taxi-Tom - er du igen ude med dit piberi fordi du ikke kan
> fatte og forstå hvad folk skriver?

Gang på gang, når man tror, at nu kan Arne ikke blive dummere, så overgår
du dig selv idioti. Ja, selvfølgelig, Arne, hun forholdte sig til en
hypotetisk situation, da hun talte om betalingsbalanceunderskud. Helt
logisk vidste hun også hvorfor og hvem, der havde skylden for underskuddet.
Vorherrebevares, er der ingen grænser for, hvor idiotiske historier, du vil
opfinde for at undgå at indrømme en fejltagelse?

> Du burde se at tage dig en
> rigtig uddannelse og så lade taxi være taxi,

Det går dig stadig på, at mine akademiske bedrifter overgår dine; så er der
mindst en i gruppen du ikke kan forsøge at vinde over med henvisning til
alle dine diplomer fra aftenskoleuniversitetet. Her er der vist også brug
for professionel hjælp, så du kan arbejde med det mindreværdskompleks.

Og du har, som du selv har berettet, været taxi-chauffør. Den eneste of os
to, der har måttet bag rattet på en hyrevogn for at sætte mad på bordet.

> Dit
> liberalistiske ævl og tea-party-indspark er en ynk at høre på,
> endsige at læse.

Det er tea-party-indspark at tale om dine personlighedsbrister og
-problemer?

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-11 00:08

> Gang på gang, når man tror, at nu kan Arne ikke blive dummere,
> så overgår
> du dig selv idioti.

Det er utroligt så mange megalomane forestillinger du gør dig i
denne gruppe. Nu tror du minsandten at du er psykiater og kan
vurdere andres sindstilstand. Ak, ja -men sådan er det jo med jer
taxichauffører: I har tillært jer en del lommefilosofi som
desværre ikke holder en meter i det virkelige liv.

> [...]
> Vorherrebevares, er der ingen grænser for, hvor idiotiske
> historier, du vil
> opfinde for at undgå at indrømme en fejltagelse?

Hvilken fejltagelse? Jeg har ikke noget at indrømme her. Jeg har
kommet med en vurdering - du har en anden, længere er den ikke.

> Det går dig stadig på, at mine akademiske bedrifter overgår
> dine;

Hvordan ser du det?`En læreruddannelse og to akademiske grader
rangerer så vidt jeg kan se noget højere end dit taxi-job. Hvis
du overhovedet har en eneste akademisk grad, så er det jo let at
købe sig til en sådan titel hos et eller andet inferiørt bureau i
Guds eget land - De såkaldte "universiteter" er blot et
kontorlokale med et skilt skrevet i pap hvorpå der står :
"university". Her kan alt købes for en billig penge: en ph.d.
grad, en doktorgrad etc., for de naive amerikanere har ikke styr
på noget som helst - mange af dem aner ikke engang hvor Danmark
ligger, eller de tror at København er hovedstaden i Sverige, så
hold du dig bare til din taxi -det ved du da hvad er, skulle man
formode.

> [...]
> også brug
> for professionel hjælp, så du kan arbejde med det

Det er interessant at netop du taler om et
mindreværdskompleks -det er dig der gang på gang forsøger at gøre
dig til ved at hævde noget om dine akademiske bedrifter.
Hvis det er en akademiske bedrift at køre taxi, så bøjer jeg mig
i støvet for dig. Det må du - om nogen - vide noget om.
Og hvad angår "aftenskoleuniversitetet", så er det en
ikke-eksisterende uddannelse. At gå på aftenskole derimod, er
normalt ikke kompetencegivende som i USA,hvor man kan købe sig
til alt, inklusive sine titler.

I Danmark har vi noget der hedder "Ã…bent Universitet" hvor man
kan tage nogle universitetsfag og søge ind på lige fod med andre
på en bestemt uddannelse derefter.
Her varetages undervisningen af universitetslærere og man betaler
for undervisningen, ligesom man går til eksamen på lige fod med
de ordinære studerende.

På overbygningen kan man derimod ikke fortsætte på noget
aftenhold, men skal lade sig indskrive på samme måde som alle
andre, hvis der er plads på det pågældende studium - og det er
der ikke altid. Se, det er forbrugeroplysninger. Men jeg misunder
dig ikke at du har måttet købe dig til dine påståede akademiske
grader - som sagt er det jo enhver forundt at gøre noget sådant i
forbrydernationen par excellence, USA.

> Og du har, som du selv har berettet, været taxi-chauffør. Den
> eneste of os
> to, der har måttet bag rattet på en hyrevogn for at sætte mad
> på bordet.

Du har helt ret: Den eneste af os to der har måttet arbejde for
føden er mig. I modsætning til dig, så er jeg ikke født med en
guldske i munden og fået alting foræret, men på trods af dette
har jeg nu tre uddannelser bag mig, hvoraf de alle er sket i min
fritid efter at have varetaget mit almindelige arbejde - før som
taxichauffør, senere som lærer. Men i modsætning til dig, er jeg
holdt op med at køre hyrevogn - det job har du til gengæld måttet
finde dig i at varetage da ingen ved sine fulde fem kunne drømme
om at ansætte dig med dine mildest talt værdiløse papirer.
Og bemærk: Jeg har taget mine akademiske uddannelser con amore
uden tanke for om de KUNNE føre til job. Hvis de skulle føre til
et andet job, så kan det da være at jeg siger ja-tak, men
sandsynligheden er ringe på grund af min høje alder. Men det skal
ikke forhindre mig i at blive dygtigere -også uden at forvente en
gevinst for det udover glæden ved at lære noget mere. -

> Det er tea-party-indspark at tale om dine personlighedsbrister
> og
> -problemer?

Som sagt: du er ikke psykiater og kan derfor ikke udtale dig om
mine eventuelle personlighedsbrister - men jeg kan betro dig at
jeg ikke har nogen.

Fra : J. Nielsen

Dato : 31-07-11 06:58

On Sun, 31 Jul 2011 01:07:37 +0200, "wilstrup" <noone> wrote:

>Som sagt: du er ikke psykiater og kan derfor ikke udtale dig om
>mine eventuelle personlighedsbrister - men jeg kan betro dig at
>jeg ikke har nogen.

http://da.wikipedia.org/wiki/Megalomani

"Megalomani, en psykisk tilstand hvor man har vrangforestillinger om at
man er mere betydningsfuld og har større evner, end man i virkeligheden
har. "
--

-JN-

Fra : wilstrup

Dato : 31-07-11 15:05

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> "Megalomani, en psykisk tilstand hvor man har
> vrangforestillinger om at
> man er mere betydningsfuld og har større evner, end man i

Det lyder som en beskrivelse af taxi-Tom. Og du har måske også en
rem af huden?

Fra : Tom L

Dato : 31-07-11 08:18

"wilstrup" <noone> wrote:
> "Tom L" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Det er utroligt så mange megalomane forestillinger du gør dig i denne gruppe.

Slet ikke. Der er såmænd bare tale om soleklare konklusioner baseret på
dine egne indlæg.

> Hvordan ser du det?`En læreruddannelse og to akademiske grader rangerer så
> vidt jeg kan se noget højere end dit taxi-job.

Gør det virkelig så ondt, at du fremdeles må fremture med opdigtede
historier, du selv ved ikke har hold i virkeligheden.

>Hvis du overhovedet har en eneste akademisk grad,

Jeg har skam tre.

> [...]
> skrevet i pap hvorpå der står : "university". Her kan alt købes for en billig penge:

Så kører fantasien og selvbedraget igen. Utroligt, hvad du kan finde på for
at beskytte dit eget svage ego.

> Det er interessant at netop du taler om et mindreværdskompleks -det er dig der
> gang på gang forsøger at gøre dig til ved at hævde noget om dine akademiske
> bedrifter.

Det er kun overfor dig, at jeg overhovedet nævner det, og da kun fordi jeg
ved, at det generer dig voldsomt.

> Hvis det er en akademiske bedrift at køre taxi, så bøjer jeg mig i støvet for dig.

Igen må jeg påpege, at du er den eneste af os, der har været bag rattet på
en taxi. Og det ved du jo godt, uanset al din bragesnak om det modsatte.

> Og hvad angår "aftenskoleuniversitetet", så er det en ikke-eksisterende
> uddannelse. At gå på aftenskole derimod, er normalt ikke kompetencegivende
> som i USA,hvor man kan købe sig til alt, inklusive sine titler.

Du har tilsyneladende ikke hørt om akkrediteringssystemet i USA, der
frasorterer underlødige "universiteter".

> [...]
> Her varetages undervisningen af universitetslærere og man betaler for
> undervisningen, ligesom man går til eksamen på lige fod med de ordinære

Det er her, du har erhvervet dig dine to bachelorgrader?

> Men jeg misunder dig ikke at du har måttet købe dig til dine påståede
> akademiske grader -

Hvad siger du, Arne, fortæl om dine akademiske bedrifter? Hvor meget har du
f.eks. publiceret i anerkendte akademiske publikationer?

> Du har helt ret: Den eneste af os to der har måttet arbejde for føden er mig.

Læse og forstå har du også svært ved.

> I modsætning til dig, så er jeg ikke født med en guldske i munden og fået alting
> foræret,

Igen løber fantasien af med dig, og du opfinder historier om ting du ikke
ved noget om. Ynkeligt og pinligt.

> men på trods af dette har jeg nu tre uddannelser bag mig,

Nu tæller du vel ikke de forsøg med, hvor du måtte droppe ud af
uddannelser?

> [...]
> da ingen ved sine fulde fem kunne drømme om at ansætte dig med dine mildest

Man behøver ikke den store psykologiske indsigt for at gennemskue dine
primitive forsvarsmekanismer. Bliver du aldrig træt af at digte
fantasihistorier om andre?
Endnu mere latterligt bliver det af, at jeg tidligere ved flere lejligheder
har skrevet ganske åbent om både udannelsesmæssig baggrund og nuværende
beskæftigelse.

> [...]
> være at jeg siger ja-tak, men sandsynligheden er ringe på grund af min høje

Ja, den fremskredne alder forklarer en del. Kan du stadig fungere hjemme på
trods af seniliteten, eller er du snart på vej til en beskyttet bolig?

Fra : wilstrup

Dato : 31-07-11 15:04

> Slet ikke. Der er såmænd bare tale om soleklare konklusioner
> baseret på
> dine egne indlæg.

Hvis det er "soleklare konklusioner" indlæg, så er du dumpet med
et brag.

;

> Gør det virkelig så ondt, at du fremdeles må fremture med
> opdigtede
> historier, du selv ved ikke har hold i virkeligheden.

Hvori består mine opdigtede historier? er jeg uddannet lærer? ja,
har jeg to akademiske grader i hhv. pædagogik og engelsk? ja. Så
igen: vis hvor jeg opdigter noget eller erkend dine fejl,sådan
som du har travlt med at skose andre for ikke at ville gøre det
samme.

> Jeg har skam tre.

ja, taxi-1, taxi-2 og taxi-3 = cand.taxi.

> Så kører fantasien og selvbedraget igen. Utroligt, hvad du
> kan finde på for
> at beskytte dit eget svage ego.

Jeg har ikke noget svagt ego og har derfor ingen grund til at
"beskytte" det -men du har nogle komplekser, taxi-Tom - erkend
dog at du blot kører taxi, så er den ikke længere- jeg skal nok
lade være med at håne dig ret meget for det.

> Det er kun overfor dig, at jeg overhovedet nævner det, og da
> kun fordi jeg
> ved, at det generer dig voldsomt.

Næ, egentlig ikke - der er naturligvis ting der kan genere mig -
men dine opfundne akademiske titler er ikke en af dem.

> Igen må jeg påpege, at du er den eneste af os, der har været
> bag rattet på
> en taxi. Og det ved du jo godt, uanset al din bragesnak om det
> modsatte.

Du glemmer dig selv, Taxi-Tom -jeg kan se at det generer dig
voldsomt at blive forlenet med at være taxi-chauffør, men sådan
er livet - du skulle aldrig have ladet det slippe ud - nu må du
lide under at vi har opdaget sandheden om dit job.

> Du har tilsyneladende ikke hørt om akkrediteringssystemet i
> USA, der
> frasorterer underlødige "universiteter".

Jovist, det er derfor at du blev sorteret fra og må fristen
tilværelsen som taxichauffør. Surt for dig at de opdagede det.

> Det er her, du har erhvervet dig dine to bachelorgrader?

næ, jeg har erhveret to kandidatgrader på sædvanlig vis, nemlig
på to universiteter i København.

> Hvad siger du, Arne, fortæl om dine akademiske bedrifter? Hvor
> meget har du
> f.eks. publiceret i anerkendte akademiske publikationer?

Ingen, for det har ikke min interesse -jeg har andet at lave end
at skrive meningsløse artikler som ingen læser - og jeg har ikke
nogen intentioner om at skulle forske. TaxiTom- bliv ved din
læst og bliv nu en god taxichauffør.

> Læse og forstå har du også svært ved.

Tværtimod -jeg både læser og forstår glimrende - og jeg taler
oven i købet dansk! Det kniber for dig, kan jeg se.

> Igen løber fantasien af med dig, og du opfinder historier om
> ting du ikke
> ved noget om. Ynkeligt og pinligt.

Ja, det er ynkeligt og pinligt - for dig!

> Nu tæller du vel ikke de forsøg med, hvor du måtte droppe ud
> af
> uddannelser?

Næ. Jeg tæller kun dem med som jeg har gennemført - at jeg har
rodet lidt rundt i mine unge dage i stedet for at gå den lige
vej, er der såmænd en hel del unge der har prøvet -det bliver de
sgu ikke ringere mennesker af - måske endda lidt bedre, da de
erhverver sig et bredere erfaringsgrundlag. Der er såmænd ingen
grund til at være arrogant her - du er jo blevet opdaget med dine
fup-titler,så derfor kører du taxi.

> [...]
> gennemskue dine
> primitive forsvarsmekanismer. Bliver du aldrig træt af at

Primitive forsvarsmekanismer? Den store taxi-psykolog har talt.
Og jeg kan se at det generer dig voldsomt at blive kaldt for
taxi-chauffør, for det er mere end dine mindreværdskomplekser kan
klare - godt!

> [...]
> lejligheder
> har skrevet ganske åbent om både udannelsesmæssig baggrund

Ja, digte kan du.

> Ja, den fremskredne alder forklarer en del. Kan du stadig
> fungere hjemme på
> trods af seniliteten, eller er du snart på vej til en
> beskyttet bolig?

- jeg ser at jeg har ramt et ømt punkt hos dig, taxi-tom - at
jeg er ældre og klogere end dig, ser man straks - og dine
komplekser står jo i lys lue- samtidig med at du forsøger dig
med en gang projektion. Sådan går det desværre ofte når folk som
dig bliver grebet i løgne om deres egne fortræffeligheder som
enhver kan se ikke holder vand.

Nå, jeg har ikke tid til at lege med dig - du må lege med dig
selv eller komme ud for at køre taxi- du skal jo have brød i
skabet hver dag, ikke sandt?

Fra : @

Dato : 30-07-11 19:49

On Sat, 30 Jul 2011 00:20:59 +0200, "wilstrup" <noone> wrote:

> [...]
>være indlysende at det også kan forstås som et spørgsmål til hvad
>man vil gøre i tilfældet af en sådan situation opstår.

og så kører Wilstrup ud af en tåbelig tangent

<<<<
Flere mødedeltagere har forklaret, hvordan Helle Thorning-Schmidt blev
spurgt om, hvad hun ville gøre ved underskuddet på betalingsbalancen
og den voksende udlandsgæld
<<<

Hvis HTS vidste blot en smule om virkeligheden burde hendes svar jo
have været et modspørgsmål a'la:

"Hvilket underskud og hvilken gæld"

Fra : Ivannof

Dato : 29-07-11 02:52

On 27 Jul., 18:39, "Arne H. Wilstrup" <ni...@bixen.invalid> wrote:
> [...]
> økonomiske emner - det har man sgu folk til i statsministeriet, så
> våset med at hun så ikke skulle egne sig til jobbet er en gang

Kære Arne

Overblikket! Det skal hun have. Detaljerne har hun folk til. Hvis hun
ikke véd om der er over eller underskud på betalingsbalancen - så har
hun ikke overblik. Og - kære Arne - dét er altså IKKE en detalje! Hvis
du mener det, så har DU mistet overblikket!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 29-07-11 16:01

On Fri, 29 Jul 2011 01:51:41 -0700 (PDT), Ivannof
<ivannof@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hun ikke overblik. Og - kære Arne - dét er altså IKKE en detalje! Hvis
>du mener det, så har DU mistet overblikket!

så så

Wilstrup har store vanskeligheder med at skelne mellem ind og ud -
så han har rigeligt at slås med

Fra : DADK

Dato : 27-07-11 21:52

On 27-07-2011 13:11, /john wrote:
> [...]
> af de tilstedeværende, Per Mysing, med vilje stillede cand. scient. pol.
> Helle Thorning-Schmidt to trickspørgsmål":

Det er dybt pinligt, men ikke overraskende. Det er det jeg mener, med at
man måske ikke kan elske VKO, men om ikke andet har vi et par dygtige
administratorer på hårde områder som økonomi, der jo er ret
altafgørende. Man gyser ved tanken om Søvndal og de øvrige S-SF
"toppolitikere" som ministre. Hvis S-SF da så bare havde et seriøst
alternativ på de vigtige områder, så kunne de for min skyld udpege
samtlige 30-årige følende kvindelige SF-folketingskandidater til
minister for et eller andet. Godhedsminister, overforbrugsminister,
mobbeminister osv - bare de seriøse poster er på plads.

Det der bare undrer mest er, at BT først bringer historien nu. Jeg har
kendt til den i to snart måneder, den er disktueret flittigt på
180grader.dk osv - troede faktisk jeg det var noget de fleste vidste,
Mon BT bringer historien nu

1) fordi de først nu er blevet bekendt med den?
2) fordi det er agurketid?
3) fordi de bevidst ventede til højsommeren for at skåne Thorning?
4) udnytter lejligheden til at hun ikke er i landet?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-11 20:36

On Wed, 27 Jul 2011 13:11:50 +0200, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>tilstedeværende, Per Mysing, med vilje stillede cand. scient. pol. Helle

Begge er skuespillere

Nationaløkonomi har man folk til

I DK SKRIVER INGEN MEDIER om Helles Striptease
Poliiken idag som ellers sætter en ære i at å hele vejen rundt: IKKE
ET ORD

Avisen vejer et par kilogram Der er plads nok

Hellers hoffolk er loyale ALLE

Fra : W

Dato : 16-08-11 16:10

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2515896.ece