Nynazister hylder massemorder
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-07-11 17:25

http://ekstrabladet.dk/112/article1591198.ece

"Nynazister fra Danmarks Nationale Front hylder Oslo-bomberens
terrorhandlinger, hvor 93 mennesker mistede livet"

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-11 17:33

On Sun, 24 Jul 2011 18:25:08 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1591198.ece
>
> "Nynazister fra Danmarks Nationale Front hylder Oslo-bomberens
> terrorhandlinger, hvor 93 mennesker mistede livet"

At nynazister har knald i låget, er ikke noget nyt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-07-11 18:12

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> At nynazister har knald i låget, er ikke noget nyt.

Det er der fandme også nogle stykker på højrefløjen i dette her forum som
har.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-11 18:34

On Sun, 24 Jul 2011 19:12:06 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er der fandme også nogle stykker på højrefløjen i dette her forum som
> har.

Det er der OGSÅ nogle stykker på venstrefløjen i dette forum som har.

Fra : Lars Hansen

Dato : 24-07-11 13:09

On 24 Jul., 19:34, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Det er der OGSÅ nogle stykker på venstrefløjen i dette forum som har.

Knald i låget eller ej....nu gav denne nordmænd faktisk nogle tegn fra
sig offentligt på bl.a. youtube, facebook og twitter som hvis de var
fanget op måske kunne have afstedkommet at den norske
efterretningstjeneste kunne have stoppet galningens foretagende. Håber
efterretningstjenesterne vil følge meget bedre med i fremtiden og at
vi alle bliver bedre til whistle blowing.....inkl. ift. hvad vi f.eks.
læser på usenet også!

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:39

Den 24-07-2011 21:09, Lars Hansen skrev:

> [...]
> efterretningstjenesterne vil følge meget bedre med i fremtiden og at
> vi alle bliver bedre til whistle blowing.....inkl. ift. hvad vi f.eks.

Hehe. Hvad er PETs mailadresse?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : @

Dato : 24-07-11 22:57

On Sun, 24 Jul 2011 22:38:36 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvad er PETs mailadresse?

skal du have hjælp til ALT?

http://www.pet.dk/Kontakt.aspx

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-11 21:57

On Sun, 24 Jul 2011 12:09:01 -0700 (PDT), Lars Hansen wrote:

> [...]
> efterretningstjenesterne vil følge meget bedre med i fremtiden og at
> vi alle bliver bedre til whistle blowing.....inkl. ift. hvad vi f.eks.

Ren Stasi.

Hvis alle "rapporterede" om alle idiotiske ting, så ville de reelle farer
drukne i fnidder.

PET har garanteret meget bedre forstand på hvem de bør overvåge, end både
du og jeg.

Indtil videre har de jo "fanget" hvad der bør fanges, men INGEN kan
garantere noget 100%.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-11 20:38

<la6@hotmail.com> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1591198.ece
>
>"Nynazister fra Danmarks Nationale Front hylder Oslo-bomberens
>terrorhandlinger, hvor 93 mennesker mistede livet"

Ifølge LOV ka du kalde det terror, men det var massemord og der er
intet uetisk i at hylde med ord noget FORTIDIGT

Der er ingen trussel og intet om fremtidig medvirken i vold frfa DNSB
så slap af. Det er tomme ufarlige ord - og det er klart for alle

DE hejlede ikke om Breivik og råbte ikke Fører vi følger dig , du
befaler - om 21 år når han slippes ud

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:37

Den 24-07-2011 18:25, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1591198.ece
>
> "Nynazister fra Danmarks Nationale Front hylder Oslo-bomberens
> terrorhandlinger, hvor 93 mennesker mistede livet"

Og nu har jeg lige fået at vide, at nazister er en slags
socialdemokrater? Weird.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-11 21:43

Den 24-07-2011 22:37, Vidal skrev:

> Og nu har jeg lige fået at vide, at nazister er en slags
> socialdemokrater? Weird.

Tjaee...med det billede, det der forsøges tegnet af nazister/nazismen af
højrefløjen her i gruppen, kunne man næsten tro ny-nazisterne selv havde
unge deltagere på lejren.

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 01:09

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1591198.ece
>
> "Nynazister fra Danmarks Nationale Front hylder Oslo-bomberens
> terrorhandlinger, hvor 93 mennesker mistede livet"

Ren 4chan.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-07-11 01:50

"Hedningen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ren 4chan.

Det er noget du bifalder ?

Det må jo være forklaringen på at du henviser til noget nonsens som samtidig
er en hjemmeside mit antivirus-program advarer imod. DU øhh, Henrik, er du
lige så rådden i låget som jeg mistænker dig for at være ? Altså på ingen
måde et rationelt intellektuelt menneske men derimod en pseudo-intellektuel
sociopat som ikke evner at forholde dig til et emne på nogen tænkelig sober
vis, slet ikke når det gælder dine små venner ude på højrefløjen ? Er vi
tæt på mål, Henrik, eller skal vi fortsætte ud af denne her tangent, du har
løsningen, Henrik, hvad bliver det til ? Kom frisk med et svar !

Fra : DADK

Dato : 25-07-11 06:44

On 25-07-2011 02:49, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> sociopat som ikke evner at forholde dig til et emne på nogen tænkelig sober

I modsætning til den altid sobre og saglige Kim, der på forbilledlig vis
altid evner at sætte sig ind i alle slags sager på et neutralt og
vidensfunderet grundlag

Tak Kim, ugen starter med et lille indeklemt fnis.

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 11:22

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Hedningen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det er noget du bifalder ?

Kan du se den bro derhenne?

> Det må jo være forklaringen på at du henviser til noget nonsens som
> samtidig er en hjemmeside mit antivirus-program advarer imod.

Du ved ikke, hvad 4chan er. De elsker din slags der. Du kan roligt gå ind på
siden. I sig selv er det blot et message board; meeen der skal nu nok være
nogen links derinde, du bør holde dig fra. ;)

> [...]
> skal vi fortsætte ud af denne her tangent, du har løsningen, Henrik,
> hvad bliver det til ? Kom frisk med et svar !

Hehe - du slugte maddingen krog lod og line selv om du havde fået et hint i
blinkende neon. :p

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-07-11 19:14

> Hehe - du slugte maddingen krog lod og line selv om du havde fået et
> hint i blinkende neon. :p

Jeg har et godt antivirusprogram som beskytter imod skadelige hjemmesider.
Intet under at du henviser til den slags, det er vel en generel
karakterbrist som du lider af.

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 20:06

> [...]
>
> Jeg har et godt antivirusprogram som beskytter imod skadelige
> hjemmesider. Intet under at du henviser til den slags, det er vel en

Du har et antivirusprogram der beskytter mod trolling? Haha, hvor sjovt. Det
må være den børnebeskyttelse, der er installeret på din PC, du forveksler
med antivirus. Du får skam ingen virus ved at besøge 4chan.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-11 23:26

<la6@hotmail.com> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1591198.ece
>
>"Nynazister fra Danmarks Nationale Front hylder Oslo-bomberens
>terrorhandlinger, hvor 93 mennesker mistede livet"

P.N. mener jeg nyder al omtale incl at blive slået i hartkorn med
extrem-højre

Jeg går efter bold ej mand og det er emnet og argumenterne der for mig
er det værdifulde ved usenet-debat, plankeværksdebat osv

Sandsynligvis er DNF glade for at de en enkelt dag i denne uge har
fået spalteplads i EB til deres meninger, og så har de accepteret at
EB skamvred historien som om DNF godtager vold, der ikke er i
selvforsvar
Det gør de ikke og det har de aldrig gjort

EB, men forhåbentlig ikke P.N har interesse i at polarisere debatten

Jeg var muligvis ubetænksom da jeg straks efter massemordet skrev at
måske en fjern eftertid vil bedømme de tabte liv som en bagatel
sammenlignet med hvis en afmuslimicering opnås

Lyrik fandt mig følelseskold. Men jeg er i rutine med at opstille
komplicerede afvejninger af hvad gir størst mulie lykke for flest
mulig mennesker. Idet lys er min formulering OK - men som vi ser med
Søren Pind p.t. - alt kan forvrænges