Sammenhængskraft muslim-eu’er altid falsk
Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 16:20

Sammenhængskraft muslim-eu'er altid falsk
Mange indser tidligt i deres karriere at der er fremtid i at simulere
venskab med muslimer.
Men det er kun bæredygtigt når ægte sympati bliver til stærkere
sympati
Den sammenhængskraft som gør kineserne stærke, er i vor dødsmærkede
kultur gjort særlig svag af mangel på homogenitet.
Hvem kender solstrålehistorier der modsiger min pessimisme?

Ved aktuel kriseterapi tror jeg at al sorgbearbejdning er pjat

Også vedr venskab mellem euborger og muslim tror jeg at det der gavner
er kun når man på det fri marked handler sammen

Floskler er skadelige
Besværgelser om demokrati er skadelige

Oslo-samarbejde Israel- palæer gjorde jo INGEN gavn, eller gjorde det?

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 16:22

Den 23-07-2011 17:19, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Floskler er skadelige
> Besværgelser om demokrati er skadelige
>
> Oslo-samarbejde Israel- palæer gjorde jo INGEN gavn, eller gjorde det?

Har du tisset forbi syltetøjsglasset her til morgen?
Hold da op...

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 18:35

On Sat, 23 Jul 2011 17:21:39 +0200, Michael Weber
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Har du tisset forbi syltetøjsglasset her til morgen?
>Hold da op...

Kan du erindre gavn af Oslo-deklaration vedr Israel og palæer?

Det er længe siden at min forskning i forbedringer for de
urininkontinente har omfattet marmeladeglas