Ha ha ha, DF er allerede ude med riven ige~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-07-11 15:28

En dreng på 13 år bliver i Sønderborg knivstukket ihjel af en anden 13 årig.
Straks er Dansk Fjolseparti ude med at forslag om at sænke den kriminelle
lav alder til 12. Det er komplet til grin. Hvad nu hvis denne nye grænse
bliver vedtaget og en 11 årig slår en anden person ihjel ? Skal den så
sænkes til 10 år ? Hvad med at sænke den til 5 år eller 3 år, nu vi er i
gang ? Man kunne vel indrette en børnehave i Vestre Fængsel til kriminelle
rollinger.

Jeg skrev det i går og jeg gentager det gerne i dag: Der er gået komplet
lort i hovederne på politikerne i øjeblikket.

Den ene efter den anden håbefulde folketingskandidat kommer tumpede forslag
fra snart sagt alle politiske partier. Måske man bare skal grine af deres
valg-desperate tåbeligheder... Dog skal det lige siges at DF jo kommer med
tåbeligheder året rundt uanset om der er valgkamp eller ej. Og deres 12 års
grænse er jo bare det sædvanlige gejl fra DF.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 21-07-11 15:45

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de):
> [...]
> tåbeligheder året rundt uanset om der er valgkamp eller ej. Og deres 12 års
> grænse er jo bare det sædvanlige gejl fra DF.

De er såmænd lige tovlige - allesammen, her op til et valg, drejer det
sig kun om: "Kan I nu se MIG, allesammen?"
Vi kan kun ønske dem god bedring, uanset partifarve!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-07-11 15:48

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de):

> De er såmænd lige tovlige - allesammen, her op til et valg, drejer det
> sig kun om: "Kan I nu se MIG, allesammen?"
> Vi kan kun ønske dem god bedring, uanset partifarve!

Ja det er så sandt som det er sagt, de er lige tovlige hele bundtet, og jeg
ønsker dem også god bedring herfra (uanset parti).

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-11 20:22

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Ja det er så sandt som det er sagt, de er lige tovlige hele
> bundtet, og jeg ønsker dem også god bedring herfra (uanset

Rent bortset fra det, så er det da et yderst usmageligt foreslag
DF er kommet med - jeg havde ikke ventet at de ville synke så
dybt, men jeg må konstatere at DF er et parti der ikke er
undertruffet af nogen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-07-11 00:02

"wilstrup" <noone> wrote

> Rent bortset fra det, så er det da et yderst usmageligt foreslag DF er
> kommet med - jeg havde ikke ventet at de ville synke så dybt, men jeg må
> konstatere at DF er et parti der ikke er undertruffet af nogen.

Det foreslog de allerede i 2007, så det er ikke nyt.

--
Kurt Lund

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-07-11 10:33

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen
> "wilstrup" <noone> wrote

> Det foreslog de allerede i 2007, så det er ikke nyt.

´Det er ikke det jeg sigter til, men at de benytter en tragisk
affære til endnu at puste liv i deres formørkede menneskesyn.

Fra : kk

Dato : 22-07-11 06:48

wilstrup kom med følgende:
> [...]
> med - jeg havde ikke ventet at de ville synke så dybt, men jeg må konstatere
> at DF er et parti der ikke er undertruffet af nogen.

Heri vil jeg erklære mig: Ikke uenig! (Hvis det ellers har nogen
betydning.
mvh
kk

Fra : @

Dato : 22-07-11 07:47

On Fri, 22 Jul 2011 07:48:10 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>wilstrup kom med følgende:

>Heri vil jeg erklære mig: Ikke uenig! (Hvis det ellers har nogen
>betydning.

problemet er jo som da man sænkde lavalderen sidste gang at viljen og
pengene ikke følger med -

KL fik ret i sin spådom og jeg var stort set ening med ham -

12-14 årige skal ikke i fængsel -

men et eller andet sted svigter det kommunale system -
ingen kan vel være ueninge i at børn der begår ulovligheder uanset
grovheder skal mærke at sådan opførsel ikke tolereres -

hvilke saktioner der skal være kan der være mage bud på -

stuearrest i xx måneder(udenfor skoletiden) kunne være et forslag,
og kan forældrene ikke håndhæve sådan sanktion må forældrene frakendes
forældreretten

Fra : kk

Dato : 22-07-11 09:08

@ kom med følgende:

> problemet er jo som da man sænkde lavalderen sidste gang at viljen og
> pengene ikke følger med -
>
> KL fik ret i sin spådom og jeg var stort set ening med ham -
>
> 12-14 årige skal ikke i fængsel -

Selvfølgelig ikke!
> men et eller andet sted svigter det kommunale system -
> ingen kan vel være ueninge i at børn der begår ulovligheder uanset
> grovheder skal mærke at sådan opførsel ikke tolereres -

Nok rigtigt, men i første omgang tror jeg, at det er forældrene der har
svigtet - men hvad kan man forvente, hvis begge forældre er på
arbejdsmarkedet, og børn er overladt til sig selv?.

> hvilke saktioner der skal være kan der være mage bud på -

??
> stuearrest i xx måneder(udenfor skoletiden) kunne være et forslag,
> og kan forældrene ikke håndhæve sådan sanktion må forældrene frakendes
> forældreretten

Tvivlsomt IMHO

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-11 18:25

On Thu, 21 Jul 2011 16:44:32 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de):

Så er det godt at DF har fået åbnet for indespærring dvs passivisering
af morderdyr uanset alder