Dj Aevl og Bjoernholts sviner for DF
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 20:19

Jeg lavede grin med frenologi,under torturen
(Nazi laeren om kranie form)

Min holdning har altid vaeret, det er antallet af
velfungerende Neurons og Glia Celler der goer
udslaget og hastigheden paa signalerne
(lidt ligesom transistor tal og frekvens paa en cpu)

And gates or gates norgates ect....

Men det er ikke det samme, men en fin analogi
Formen paa hjernen spiller selvfolgelig ind, og
Det er altid rart at have et paent kranie!

Spaendeband paa kraniet var resultatet, indtil der
kom et smaeld, senere hen fik Dj Aevl hende
Sadist nazisten der paastod hun var en joede og
muligvis ogsaa var det, til at saette sig paa mit hoved!

Og ogsaa nogen andre jeg ikke vil naevne!

Signalet bliver fodret ind fra hukommelsen
(den fysiske foelelse, signaler til neurons og glia celler)

Hvilket kan vaere livsfarligt, naar jeg er kvante mekanisk
aktiv, hvis min brainstem forsoeger at rette kraniet ud!

Egentlig er det vel ogsaa et mordforsoeg, gad vide om
det egentlig ikke er det foerste kvante mekaniske!

Ogsaa selvom jeg selv har paavirket i fortiden via en singularitet,
og slaaet folk ihjel rundt omkring!
(Quantum Entangelment via en singularitet)

Det er et retorisk spoergsmaal!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 13:29

On 19 Jul., 21:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> og slaaet folk ihjel rundt omkring!
> (Quantum Entangelment via en singularitet)

Jeg maa gerne, det er religioese mirakler!
Men Bjoernholt og Dj Aevl, maa ikke programmere
mig til at goere ting for dem!

(dvs sende signaler til min brainstem og limbic system,
Smerte signaler indtil jeg goer de vil!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 21:24

On Tue, 19 Jul 2011 12:28:34 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]

> mig til at goere ting for dem!

> (dvs sende signaler til min brainstem og limbic system,
> Smerte signaler indtil jeg goer de vil!)

Jamen, jeg maa gerne!
Jeg tror bare jeg slaar alle Bjoernholts Programmerede
Ihjel, jeg er mere livsfarlig end ham!

Enten adlyder de grundloven istedet for Bjoernholt
og andre som ham!

De virker faktisk som en go ide!

Faktisk, endnu bedre, bare saadan som de ville goere
hvis de ikke var programmerede, jeg kan se hvordan hjernen
koere alligevel!

Jeg kan godt finde paa det!

Jeg lyver ikke om det, jeg slaar jer bare ihjel hvis det
er!

Jeg er mere farlig og giftig end en blowfish,
faktisk paa verdensplan!

Fuk us him A

Ja gu er jeg saa!

Muslimerne maa ikke spise svinekoed og drikke alkohol!
Heller ikke tage stoffer, det gaelder ogsaa morfin,hash
ogsa videre......

Melatonin burde vaere rigeligt, psykofarmika er yt
hormoner produceret i kroppen fra naturens side
er iorden!

Anti-biotika ogsaa!

Vitaminer og mineraler er fint!
Dopamin er forbudt!

Alt dopamin manipulerende er yt!
(heroin,speed osv.....)

Hostesaft hvis en laege og imam siger det er noedvendigt,
egentlig er det en daarlig ide!

Kvinder maa ikke faa Testosteron!

Jeg er programmeret, og pisse livsfarlig
og har bevist det!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 13:47

> [...]
> og slaaet folk ihjel rundt omkring!
> (Quantum Entangelment via en singularitet)

Og her er noget politiet maaske er interesseret,
Proev at laegge maerke til Bjoernholts kuglepen,
ordbrug og haandbevaegelser!

Han sidder og skifter folk rundt i hjernen
(daarligt ordvalg)

Drivkraften bag det hans ofre siger kan vaere
en ud af feks. 10 "spor/emner" i hjernen!

Spor 1"dig der har gjort det"
2 "daekke over BJoernholt"
3 "oedelaeg dig selv"
4 ect ect..... Deres svar paa sporgsmaal, er baseret
paa de spor de er sat til at koere i!
Og deres bevidsthed ved det overhovedet ikke!

Hele bevidstheden er manipuleret/"undermineret"
fordi ofrenes brainstem og unnderbevidsthed
ikke vil udsattes for fysisk skade, som smerte signaler
indikere, hele bevidstheden er holdt i et jern-greb
af underbevidstheden! De er saa roevrendte i hjernen som
mennesker kan blive!

ogsaa selv om der ikke bliver brugt tetrado toxin
det er hele det vodoo lort!

Det dumme svin sidder og vifter medd kuglepennen,
Istedet for at stikke pigge fra en blowfish i en dukke!

I kan slet ikke forsta hvor meget han skal slaas ihjel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 08:14

On Tue, 19 Jul 2011 12:46:50 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
> [...]

> Istedet for at stikke pigge fra en blowfish i en dukke!

> I kan slet ikke forsta hvor meget han skal slaas ihjel!

Programmering forsoeger at saette navnet Hubbard
paa mig naar nu jeg skal goere noget for deres religion,
Men det navn hoere ikke til der hver blandt mit
Daglige navn Peter Nicolaysen eller blandt mine
Nicknames, Peter's Nicknames - PNIC!

Jeg overvejer at saette amor paa for alvor, det er trods alt
Mig der har gjort navnet til det som det er!

Lidt en ordleg, fra foer i tiden, lege med starcraft,
See noget porno fra nyhedsgrupperne eller gaa lidt
(gaa en lille tur)

Goliath online
Amor(armor) online
,lang historie!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 08:31

On Thu, 21 Jul 2011 09:13:57 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Amor(armor) online
> ,lang historie!

> Quantum Entangelment via en singularitet!

Amor/cupid - kopid - lille peter edder kop der traekker i
traadene(det kommer ihvertfald af traadene)

Naar det kommer til stykket saa er foremaalet
med forelskelse sex!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 08:40

On Thu, 21 Jul 2011 09:30:57 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> traadene(det kommer ihvertfald af traadene)

> Naar det kommer til stykket saa er foremaalet

Det er egentlig ogsaa mest for at begraense skaderne fra
Bjoernholt og Dj Aevl og Bjoernholts Kollegaer!

Der aabenbart er fast beslutte paa at avle menneskeheden
grim, men skaderne er saa store nu, i simpelthen blevet
saa grimme at biologer er blevet sindsyge, over at evolution
ikke har fungeret bedre!

Det ikke helt saadan endnu, men det er efterhaanden
Saadan at de kvinder de kommer i ugebladene pga
Deres udseende er dem der foer angrebt blev
Anset for at vaere en "grim" , nej det er saa ogsaa
lige i overkanten, men ihvertfald er der efterhaanden
langt mellem de testosteron fremmende kvinder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 14:48

On 19 Jul., 22:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg er programmeret, og pisse livsfarlig
> og har bevist det!
>
> Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Jeg kan huske frygten for et dopamin feedback loop,
og noedvendigheden af konstant at soerge for at jeg
ikke har et hoejre niveau paa noget tidspunkt
mellem 1999(Humlehaven 27 og saa resten af mit liv)
end da det var hoejest mens jeg boede pa Egholmvej 28!

Jeg tror faktisk jeg bliver noed til at gaa det efter,
fordi jeg er programmeret til at gore det der er bedst for
"Karsten Bjoernholt
Hvilket betyder riste mig i hjernen, indtil det er absolut
livsnoedvendigt at lade vaere!

Hvilket jeg ikke finder mig i!

Det betyder hvis forresten ogsaa at jeg er GUD
ifoelge laegestanden, hvis jeg er istand til at producere
dopamin i hjernen ved tankens kraft og ikke er en junkie!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 02:56

On 19 Jul., 22:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ifoelge laegestanden, hvis jeg er istand til at producere
> dopamin i hjernen ved tankens kraft og ikke er en junkie!

Besluttede mig for at holde op med at ryge,
var nede og koebe ind, undgik at koebe cigaretter!

Det gik fint nok, et stykke tid senere, bliver gjort sloev og
uvaagen af programmering da jeg staar ude i koekkenet!
Og hjernen lukker naesten ned! Vaagenhed oog klarhed
bliver reduceret, resultat, naa men saa er det jo ligemeget!
Kan ligesaa godt bare ryge fire pakker om dagen!
Saa jeg ryger en cigaret der laa i koekkenet, jeg lige havde smidt
i en skuffe!

Koeber cigaretter i fakta lidt senere!

Det er selvfolgelig programmering, bakket af det tungeste
tortur i verden, der er sat til at goere skade paa mig selv!

Uden emdr var jeg holdt op med at ryge senest som
Jeg har vaeret overbevist om at jeg kunne bruge
rygetrang til min fordel naar det kommer til at fjerne
programmering!

Men det koere bare efter "du skal oedelaegge dig selv"
Og "du skal oeddelaegge dig selv paa en maade som ikke
kan opdages af andre"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 03:05

On 20 Jul., 10:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> programmering!
>
> Men det koere bare efter "du skal oedelaegge dig selv"
> Og "du skal oeddelaegge dig selv paa en maade som ikke

Hvordan ville i selv have det hvis en stor del af regnekrafeten
i jeres hjerne intet andet foretager sig, end at regne ud
hvordan i bliver mest oedelagt og kun bliver stoppet af,
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt,for
dig selv"

Jeres egen viden om jer selv, jeres personlighed, indsigt i jeres
psyke, det er den maksimale oedelaeggelse et menneske kan udsaettes
for som ikke faar en til at aflive sig selv!

Og fejler hjernen, saa doer den, og ingen ved det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 04:02

On 20 Jul., 11:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> for som ikke faar en til at aflive sig selv!
>
> Og fejler hjernen, saa doer den, og ingen ved det!

Sex lyst rettede op i et sekund, hvorefter der blev indsat
et billede af en grim, og den forsvandt
(derefter forsoeg paa at lave min sex lyst om, saa jeg har lyst
grim)

Jeg goer selvfolgelig selvmord hvis det lykkes!
Det er ligesaa modbydeligtog forkert som at blive
gjort til en paedofil eller sadist!

De instinkter der er brugt millioner/milliarder af aar paa
at udvikle skal ikke oedelaegges!

Sindsyge er resultatet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 04:14

On 20 Jul., 12:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det er ligesaa modbydeligtog forkert som at blive
> gjort til en paedofil eller sadist!
>
> De instinkter der er brugt millioner/milliarder af aar paa

Det fjerner ogsaa ca. 2/5 af min IK fordi hjernen ikke koerer
rent!

Det er saadan jeg altid har vist det, sadister og paedofile
har en lav IK sammenlignet med rigtige maend!

Der er ikke nok testosteron til at goere en ordentlig hjerne!

Testosteron grunden til at maends hjerner i
vejer 200-300 gram mere end kvinder i gennemsnit!

Desuden kan et for lavt niveau foere til Osteoporose!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 05:03

On 20 Jul., 12:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> vejer 200-300 gram mere end kvinder i gennemsnit!
>
> Desuden kan et for lavt niveau foere til Osteoporose!

Og jeg ved udemaerket hvor ufoelsomt det kan virke,
men efter 13aar af smerte signaler til brainstem og limbic
system er jeg egentliig ligeglad!

Og sjovt nok den sektion af det menneskelige os(Operativ system)
er en af dem forsoegt oedelagt med emdr og hypnose
fordi det dumme svin Bjoernholt blev naesten vanvittig over
hvor simpel og gennemskuelig han er, 100 procent forudsigelig
ondskab, selv de ord han udtaler, kan jeg sidde og sige
samtidig med ham selv, og det var ren indsigt og regnekraft!
Ikke Quantum Entangelmen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 13:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:2879890f-8c49-4033-be6d-ad1f67f4c6d0@m18g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]
> ondskab, selv de ord han udtaler, kan jeg sidde og sige
> samtidig med ham selv, og det var ren indsigt og regnekraft!

Jo, han sidder og siger:han vil koble den del fra, han skal bruge den til noget!
Det er saa modbydeligt og tortur agtigt, at det er en af drivkrafterne til at paavirke
via Quantum Entangelment!

Men den primaere er smertesignaler til brainstem og limbic system!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

(og det er ikke lykkedes at goere mig til en nazist,perverser, alkoholiker og pillemisbruger)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 13:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e26c36c$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

(og det er ikke lykkedes at goere mig til en nazist,perverser, alkoholiker og pillemisbruger)

Der blev strittet imod overstaaende indlaeg!(kvante mekanisk, "goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 15:04

On Wed, 20 Jul 2011 14:02:26 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> "Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen =

> "Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen =

...=

> [...]

> alkoholiker og pillemisbruger)

> Sane Peter

> Der blev strittet imod overstaaende indlaeg!(kvante mekanisk, "goer

Jeg har sat lighedstegn mellem grimme kvinder, boern
under 5aar gamle,min biologiske mor og maend!

Naar det drejer sig om sex lyst!
Det burde virke, til at rette op paa diverse
sabotage forsoeg!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 15:08

On Wed, 20 Jul 2011 16:03:45 +0200, Peter Nicolaysen

Og lig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 15:14

On Wed, 20 Jul 2011 16:07:54 +0200, Peter Nicolaysen

Og hunde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 15:17

On Wed, 20 Jul 2011 16:14:03 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]

Det eneste der skal vaere lyst til er fysisk attraktive
kvinder mellem 17-32!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 15:32

On Wed, 20 Jul 2011 16:14:03 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

Ps. Fordi jeg ikke har haft sex og sjov mens jeg var mellem
25-38 og istedet har vaeret torteret paa en maade ingen mennesker
nogensinde har foer eller siden!

Saa har jeg slaaet arten homo sapiens ihjel!
(den ved det bare ikke endnu)

Det er trods alt foremaalet med dens eksistens,
at jeg har et godt liv!

Tror i jeg lyver?

Jordskaelv paa Haiti!
Fukushima(Fuk us him A)
Og gu er jeg det!
Skeloejede i Fjernsynet

Via Quantum Entangelment!

I er bare en sindsyge aber naar det kommer til stykket!

Og det kan ikke laves om!

Og naar i er doede, saa bliver i virkelig torteret for altid
i det kvante mekaniske mareridt Helvede!

Alt det i er, det er informationer/regnekraft og nogle
forbundne sensore!

Og nej jeg er ikke en Sadist!

I doer bare og er i Helvede, naar det er!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 15:55

On Wed, 20 Jul 2011 16:32:18 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> forbundne sensore!

> Og nej jeg er ikke en Sadist!

> I doer bare og er i Helvede, naar det er!

Det der er raddent i Danmark er det politiske parti DF,
Og alle dets medlemmer!

Og det Danske EMDR Forbund!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-11 16:23

> [...]

> forbundne sensore!

> Og nej jeg er ikke en Sadist!

> I doer bare og er i Helvede, naar det er!

Det er ikke engang en trussel laengere,
Det er bare faktum!

Jeg tror ogsaa at jeg smider min egen underbevidsthed
I helvede da den aabenbart er gjort ubrugelig,
Af Bjoernholts programmering:
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Saa kan den sku sidde der og blive torteret for altid
Sammen med jer andre som ikke er de rigtige til den straf!
"du maa ikke haevne dig paa de rigtige"

Og i slipper ikke fri fordi i er nogle sindsyge aber!

Sane Peter