Taleban massemyrder sikkerhedsfolk
Fra : /john

Dato : 19-07-11 13:30

Massemord efter bedste SS-traditioner.

http://www.reuters.com/video/2011/07/19/pakistan-taliban-releases-video-of-mass?videoId=217212878

Taleban: Lovgivende, dømmende og udøvende magt?

Jeg savner ord :(

John

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-07-11 13:44

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.reuters.com/video/2011/07/19/pakistan-taliban-releases-video-of-mass?videoId=217212878
>
> Taleban: Lovgivende, dømmende og udøvende magt?

Ja man kommer til at tænke på den danske film "Armadillo" hvor danske
soldater koldt og kynisk henretter sårede Talebanfolk, der nedskydes uden
pardon.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 14:33

On Tue, 19 Jul 2011 14:43:56 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> Ja man kommer til at tænke på den danske film "Armadillo" hvor danske
> soldater koldt og kynisk henretter sårede Talebanfolk, der nedskydes uden
> pardon.

Du kan ikke se forskel på bevæbnede modstandere og bagbundne, forsvarsløse
mennesker.?

Du er TOTALT syg i roen.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-07-11 15:41

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke se forskel på bevæbnede modstandere og bagbundne, forsvarsløse
> mennesker.?
>
> Du er TOTALT syg i roen.

Undskyld men lad være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om, det
er ærligt talt så pinligt. De 16 henrettede var i USAs sold, så til helvede
med dem. Hvad jeg bekymrer mere om er de 4-5 talibankrigere der blev ramt af
en dansk håndgranat, hvor efter de lå og vred sig indtil de danske soldater
kom løbende og råbte "svin svin" og de blev plaffet ned uden at få en
chance, se her er jeg rørt, se det er grusomhed.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 16:06

On Tue, 19 Jul 2011 16:40:55 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld men lad være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om, det
> er ærligt talt så pinligt.

At DU er syg i roen, er almen viden.

> De 16 henrettede var i USAs sold, så til helvede
> med dem.

Du mener altså at det er ok at myrde bagbundne, forsvarsløse mennesker,
bare fordi de evt. arbejdede for USA.

> [...]
> kom løbende og råbte "svin svin" og de blev plaffet ned uden at få en
> chance, se her er jeg rørt, se det er grusomhed.

Gu er det da ej, dit fjols. De talebanere som danskerne nakkede, fraskrev
deres "chance" da de startede med at beskyde danske soldater. I krig
nedkæmper du fjendens "krigere" med ALLE midler.

Du bør søge psykiatisk hjælp, for den er sgu helt gal med dig.

Fra : /john

Dato : 19-07-11 16:34

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du bør søge psykiatisk hjælp, for den er sgu helt gal med dig.

Ja, skrumpehjerne er en grim ting ...

/john

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-07-11 16:48

> Ja, skrumpehjerne er en grim ting ...
>
> /john

Ja for slet ikke at tale om skrumpelever

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-07-11 16:53

> [...]
> deres "chance" da de startede med at beskyde danske soldater. I krig
> nedkæmper du fjendens "krigere" med ALLE midler.

De forsvarede deres land Chatnar!, imod kristne krigere der har en kristen
præst med derned. Hvad laver kristne i et muslimsk land. Se der har de jo
slet ingenting at gøre.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 17:20

On Tue, 19 Jul 2011 17:52:51 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De forsvarede deres land Chatnar!

For det første var det ikke deres land og for det andet er det livsfarligt
at angribe bevæbnede soldater.

>, imod kristne krigere der har en kristen
> præst med derned.

Jeg tror sgu ikke at de danske soldater er specielt kristne.

> Hvad laver kristne i et muslimsk land. Se der har de jo
> slet ingenting at gøre.

Hvad laver en islamo-nazist som dig i det "kristne" Danmark.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-07-11 17:49

> For det første var det ikke deres land og for det andet er det livsfarligt
> at angribe bevæbnede soldater.

Du tænker på Al Qaeda, dette var Taleban.

> Jeg tror sgu ikke at de danske soldater er specielt kristne.

> Hvad laver en islamo-nazist som dig i det "kristne" Danmark.?

Danmarks muslimer blev inviteret i 1973 chatnar.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 19:03

On Tue, 19 Jul 2011 18:48:39 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Du tænker på Al Qaeda, dette var Taleban.

Nej, jeg tænker på taleban. Hvis jeg havde tænkt på AlQaeda, så havde jeg
skrevet det.

> Danmarks muslimer blev inviteret i 1973 chatnar.

Det bliver Danmark sgu da ikke mindre "kristent" af.

Danmark er i Afghanistan efter landets lovligt valgte regerings ønske.

Du lader jo til at være vildt utilfreds, så hvorfor flytter du ikke ned til
dine med-islamo-nazister i Hamas.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-07-11 19:09

> [...]

Hvem tror du der vil overtage magten den dag USA forlader Afghanistan??
Heltene fra Taleban vil regere igen!.

> Det bliver Danmark sgu da ikke mindre "kristent" af.

Chatnar du har for engangs skyld ret.

> Danmark er i Afghanistan efter landets lovligt valgte regerings ønske.

De er besættere af et fremmed land og derfor er det ikke mord at skyde
korsfarene.

> Du lader jo til at være vildt utilfreds, så hvorfor flytter du ikke ned
> til
> dine med-islamo-nazister i Hamas.?

Heltene fra Taleban klarer opgaven fint, de har ikke brug for hjælp.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 19:32

On Tue, 19 Jul 2011 20:08:43 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Hvem tror du der vil overtage magten den dag USA forlader Afghanistan??

Det vil nok blive et "sammenrend" af klaner.

> Heltene fra Taleban vil regere igen!.

Du mener vel KUJONERNE fra taleban.

> De er besættere af et fremmed land og derfor er det ikke mord at skyde
> korsfarene.

De er IKKE besættere, da de er der efter landets lovligt valgte regerings
ønske. Desuden er de godt på vej til at rejse hjem.

> Heltene fra Taleban klarer opgaven fint, de har ikke brug for hjælp.

Hvad har kujonerne i taleban med islamo-nazisterne i Hamas at gøre.???

PS: Jeg tænkte mere på da danskere, der ville blive fri for dig.

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-07-11 19:51

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message

skrev igen en masse idiotisk.

P.N.: Du er et fejt svin, der ikke tør stå ved dine tåbelige udgydelser.

--
Kurt Lund

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-07-11 20:09

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> skrev igen en masse idiotisk.
>
> P.N.: Du er et fejt svin, der ikke tør stå ved dine tåbelige udgydelser.

Nej og især ikke overfor en flok bevæbnede psykotiske ringvrag.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 09:13

On 19 Jul., 16:40, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> kom løbende og råbte "svin svin" og de blev plaffet ned uden at få en
> chance, se her er jeg rørt, se det er grusomhed.

Ja det er naesten Danske tilstande dernede,
Naar talebannerne (DF og BJoernholt osv.)
Vil Anti-DF tale ban!

Softwaren i mit alarmsystem er lavet om og
der sattar en oedelagt pikstatue udeforan!
Desuden er jeg blevet programmeret til at fremstille
mig selv som en vanvittig,
Og til ikke at forsvare mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 09:21

On 19 Jul., 17:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Softwaren i mit alarmsystem er lavet om og
> der sattar en oedelagt pikstatue udeforan!
> Desuden er jeg blevet programmeret til at fremstille

Jeg ved ikke hvad de brokker sig over, det er bare saadan et
ferie sted i udlandet aabenbart hvor folk sidder og roevkeder
sig og opdigter loegnhistorier om hvor store helte de er!

Hvis de havde vaeret udsat for noget grimt saa var
folk blevet skeloejede og der ville vaere jordskaelv
rundt omkring!

De har aldrig proevet noget grimt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 09:35

On 19 Jul., 17:20, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hvis de havde vaeret udsat for noget grimt saa var
> folk blevet skeloejede og der ville vaere jordskaelv

DF og Bjoernholt har proevet at lukke munden paa mig
siden 1998, og goere mig sindsyg!

Det er lykkedes dem at faa mig til at skrive fire indlaeg
der egentlig er ulovlige ifoelge landets lovgivning!

Men det er ogsaa det eneste!

Derned er Talebannerne i det mindste ikke sindsyge i hovedet,
men bare blodtoerstige, fordi der er krig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-11 09:51

On 19 Jul., 17:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men det er ogsaa det eneste!
>
> Derned er Talebannerne i det mindste ikke sindsyge i hovedet,
> men bare blodtoerstige, fordi der er krig!

Ja, trampet flad fyldt med huller og ingen kugler i Kalaha
spillet i statuens fundament!

Sane Peter