Handel med nyfødte og sæd er fjernt fra sl~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 09:19

Handel med nyfødte og sæd er fjernt fra slavehandel
Idet jeg søgte en partner efter at være hjemkommet fra 4 års
ulandsarbejde og to skilsmisser, annoncerede jeg SÆLG DIT BARN, DYRT
EVT og foreslog adoption istf abort og skønt nogle aviser tog det
positivt, fik jeg dom for brud på adoptionslov og sad bødehefte af i
Sdr Omme.
Der gav reklame for min privatiserede sæddonorformidling
"Sædhjælpsfondet fra 1979 der hjalp nogle hundrede barnløse at få børn
med familiefædre med sunde børn, især pr opførsel af pessar i skeden
med sæd på indersiden. Non profit og effektivere end
hospitalsinseminationen , der havde 3 års ventetid og forlangte
urimelige forundersøgelser.
Det gav positiv debat i både Ugeskrift for Læger og Ugens Rapport og
især Ekstrabladet, og først efter 15 år trappede vi ned, fordi lægerne
havde oppet sig pga den hede ånde i nakken fra et privatiseret
initiativ.
Men vi blev ikke ulovliggjort, hvilket Norge og Sverige ønskede, men
en V-minister slog på liberalisme på Nordisk Råds møde 1983
Selvfølgelig bør staten kontrollere, hvis børn der er knyttet til
forældre pr social arv kunne sælges mod deres ønske.
Men nyfødte har ingen social arv og sæd slet ikke
Op i høj alder som fx Brønderslev-misrøgt-familien , dømt 2011, kunne
løsningen have været, at nogen der kunne magte børnene afgav penge til
bioforældre så de motiveres til at afgive. Alt gik jo i stå, fordi
børneprofessionelle er million-dyre som pleje-forældre og så lad
markedet få priser ned, så børn hurtigt havner, hvor de er elsket . Og
betaler man en stor sum, er det tegn på at man bliver elsket
Vi bør også være åbne for at ulandes fatige kan gavne os og selv
gavnes af, at sælge nyfødte og organer