[TIP] Kodefri DVD...
Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 12-08-01 01:40

Hej Hej..

Lige et lille tip..
DVD Region killer fra Elaborate Bytes (www.elby.de) slår ALT
regionssnask ud...
(Både Hardware og Software regionsbeskyttelse)

- ja det er også dem der laver CloneCD :)

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-08-01 02:25

"Rasmus Klitgaard-Nielsen" <pinky@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Hej..
>
> Lige et lille tip..
> DVD Region killer fra Elaborate Bytes (www.elby.de) slår ALT
> regionssnask ud...
> (Både Hardware og Software regionsbeskyttelse)

Tak for tippet!

Men i følge hjemmesiden er det kun softwaredelen programmet kan klare.
Man er nødt til at have en kodefri afspiller:

Requirements:
You will need a region free DVD-ROM drive. Region protected (RPC-2)
DVD-ROMs will not work, sorry. DVD Region Killer requires Windows 95,
Windows 98 or Windows ME to run. Windows 2000 is currently not
supported.

Se evt.:
http://elby.org/RegionKiller/english/index.htm

Men det ser ud til at være bedre en DVD-Genie. Så det skal selvfølgelig
lige testes!

FUT: dk.edb.hardware.drev.dvd

Mvh.

JJ

Fra : Santa Xcaze

Dato : 12-08-01 11:15

Ehm jeg tror ikke på det kan gå ind og fjerne en hardware regions kode fra
et dvd drev!!

Fra : A. Anonym

Dato : 12-08-01 11:50

> Lige et lille tip..
> DVD Region killer fra Elaborate Bytes (www.elby.de) slår ALT
> regionssnask ud...
> (Både Hardware og Software regionsbeskyttelse)

Der er også noget der hedder DVD Genie. Hvad kan programmet gøre med
hardwaren? Det er nok bare software.