Utroligt at ingen af racisterne i gruppen ~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 13:21

Utroligt at ingen af racisterne her i gruppen har kommenteret denne her
video endnu.

Det skulle da ellers lige være guf for Martinsebassen, Slum-doggen inde på
Hvidovrevej, snabel-a´et, frøken Ørsted og flere andre.

http://www.bt.dk/danmark/kender-du-denne-mand

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-07-11 14:25

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:hyVUp.50174$fl.26545@newsfe23.ams2...
> [...]
>
> Det skulle da ellers lige være guf for Martinsebassen, Slum-doggen inde på
> Hvidovrevej, snabel-a´et, frøken Ørsted og flere andre.

Det er da en søde og rare unge mand der kommer med en masse berigelse, til
det danske samfund og dets tumpede befolkning.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 18-07-11 14:28

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da en søde og rare unge mand der kommer med en masse berigelse, til
> det danske samfund og dets tumpede befolkning.

Okay så det er en af de danske racisters syn på danskerne.

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 05:31

On Mon, 18 Jul 2011 15:24:48 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
>i en meddelelse news:hyVUp.50174$fl.26545@newsfe23.ams2...

>Det er da en søde og rare unge mand der kommer med en masse berigelse

Emnet er for alvorligt til at sarkasme er en god ide

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 14:57

On Mon, 18 Jul 2011 14:20:30 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
>
> Det skulle da ellers lige være guf for Martinsebassen, Slum-doggen inde på
> Hvidovrevej, snabel-a´et, frøken Ørsted og flere andre.

Du var åbenbart den første racist der kommenterede den.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 15:06

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du var åbenbart den første racist der kommenterede den.

Jeg har slet ikke kommenteret noget som helst. Men jeg afventer i spænding
racisternes reaktioner. Nu fik de lige mulighed for lidt forargelse serveret
på et sølvfad foran snuden på dem.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-07-11 15:13

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:B5XUp.12888$_r1.6098@newsfe06.ams2...
> [...]
> racisternes reaktioner. Nu fik de lige mulighed for lidt forargelse
> serveret på et sølvfad foran snuden på dem.

Hvad er det du gerne vil have kommenteret, er det vad klippet viser, eller
er det en drøm du vil have belyst som du ikke selv tør at beskrive.

Fra : @

Dato : 18-07-11 15:11

On Mon, 18 Jul 2011 15:56:34 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Du var åbenbart den første racist der kommenterede den.

KL's påstande om at andre skribenter skulle være racister har han så
endnu ikke bevist

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 15:19

On Mon, 18 Jul 2011 16:10:38 +0200, @ wrote:

> KL's påstande om at andre skribenter skulle være racister har han så
> endnu ikke bevist

Præcis. Han bruger det bare som et skældsord, uden at vide hvad det
betyder.

Fra : @

Dato : 18-07-11 15:10

eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det skulle da ellers lige være guf for Martinsebassen, Slum-doggen inde på
>Hvidovrevej, snabel-a´et, frøken Ørsted og flere andre.

du har da så kommenteret den

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 15:21

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> du har da så kommenteret den

Nej jeg kommenterede dig, lille snabel-a, og du gik lige baljen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 15:30

On Mon, 18 Jul 2011 16:21:25 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> Nej jeg kommenterede dig, lille snabel-a, og du gik lige baljen.

LOL. Du lavede et selvmål, men tror du fører 1-0.

Fra : @

Dato : 18-07-11 15:52

On Mon, 18 Jul 2011 16:21:25 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

>Nej

jo

og du efterlyste racister -

it takes on to know on KL -

der er tidligere blever efterlyst belæg for dine påstande om at andre
er racister - de er ikke kommet endnu -

men tydeligvis gennem mange indlæg har du vist at du har noget mod
danskere -

så indtil videre er du den eneste dokumenterede racist her i
dk.politik

jeg kommenterede dig, lille snabel-a, og du gik lige baljen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 16:01

On Mon, 18 Jul 2011 16:51:52 +0200, @ wrote:

> [...]
> danskere -
>
> så indtil videre er du den eneste dokumenterede racist her i

Forkert. BW har en dom for det, så Kim er ikke den eneste.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 17:03

> jo
>
> og du efterlyste racister -
>
> it takes on to know on KL -

Hvis det er engelsk du prøver at gøre dig bemærket på, kan du så ikke lige
lære at stave først ?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 17:20

On Mon, 18 Jul 2011 18:03:12 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hvis det er engelsk du prøver at gøre dig bemærket på, kan du så ikke lige
> lære at stave først ?

LOL. Når du ikke kan kritisere indholdet, spiller du bare stave-kortet.

Fra : @

Dato : 18-07-11 17:45

On Mon, 18 Jul 2011 18:19:55 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>LOL. Når du ikke kan kritisere indholdet, spiller du bare stave-kortet.

han må hellere få det han øhhhhh kom til at klippe væk igen:

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 18:56

> [...]
> er racister - de er ikke kommet endnu -
>
> men tydeligvis gennem mange indlæg har du vist at du har noget mod

Nej jeg har ikke noget imod danskere men jeg har helt generelt noget imod
små snotaber som dig.

Fra : Patruljen

Dato : 19-07-11 08:36

On 19 Jul., 16:22, "@" <Sna...@snabel.net> wrote:

> hvor ser du jeg foreslår noget?

Du foreslår - ingenting. Det er rigtigt. Du ridser det op, som du
øjensynligt opfatter som en løsning. Men du foreslår ikke at den
implementeres.

Du kan også sagtens have ret i, at det ikke er had, der motiverer. Den
del kan du kun selv vide -

Fra : @

Dato : 19-07-11 16:02

On Tue, 19 Jul 2011 07:35:37 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du foreslår - ingenting. Det er rigtigt.

nemlig - det ville jo være en opfordring til folkemord og det er
ulovligt undtagen når det udføres af muhamedanere i Dafur

>Du ridser det op, som du
>øjensynligt opfatter som en løsning. Men du foreslår ikke at den
>implementeres.

verdenshistorien har jo tydeligt vist at hvor muhamedanere har
indtaget områder - der forsvinder de kun fra hvis der bruges magt mod
dem - og øjner de den mindste chance så kommer de igen og man kan
begynde forfra -

derfor er den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem at
udrydde dem

>Du kan også sagtens have ret i, at det ikke er had, der motiverer. Den
>del kan du kun selv vide -

det har intet med had at gøre - snarere selvopholdelsesdrift -

samme drift som får forældre til at sørge for at risikoen for at deres
afkom møder giftige eller på andre måder farlige dyr under opvæksten
minimeres mest muligt -

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-11 13:58

On 18 Jul., 18:44, "@" <Sna...@snabel.net> wrote:

> han m hellere f det han hhhhh  kom til at klippe v k igen:
>
> der er tidligere blever efterlyst bel g for dine p stande om at andre
> er racister  - de er ikke kommet endnu -
>
> men tydeligvis gennem mange indl g har du vist at du har noget mod
> danskere -
>
> s indtil videre er du den eneste dokumenterede racist her i
> dk.politik

Nja - Kim Larsen er ikke racist. Men - Jeg tror man kvalificerer sig
til titlen, når man fortæller at man hader muslimerne eller når man
foreslår at udrydde dem alle osv.osv

Fra : @

Dato : 18-07-11 21:22

og hvem har så gjort det?

Fra : Vidal

Dato : 18-07-11 21:47

Den 18-07-2011 22:21, @ skrev:

> og hvem har så gjort det?

Du plejer at beskylde mig for at have en dårlig hukommelse,
det gælder da vist især dig selv. Her er et par få citater,
Det er noget, du har skrevet:

-------------------------
"mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske verdensforbrydere har
været postet flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi selv ønsker at
leve i et frit demokratisk land
---------------
Eller:
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/7d9cb3b92d635eb8?hl=da&dmode=source

muhammedanere kan måske med meget god vilje og det ene øje lukket
kaldes mennesker

jeg ser faktisk hellere at de alle til hobe forlader Europa, men
alternativet må være at aflive dem hvis de ikke kan finde ud af at
forsvinde

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/c46b9aeb48421812?hl=da&dmode=source

Godt så.. men nu er de unge mennesker altså så ikke blevet
"ordentligt" opdraget, måske fordi alle har været så forhippet på at
arbejde hele tiden... ? og nu er nogle af dem endda blevet ældre end
18.. Og hvad vil du så have at der skal gøres ved dem?
Den slags har Libyens leder svaret på, uanset om man kan li Gadaffi
eller ej så har han ret

der er kun en ting at gøre med gale køtere
og det er at skyde dem ned

Fra : @

Dato : 18-07-11 22:10

On Mon, 18 Jul 2011 22:47:20 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>været postet flere gange - ud af landet eller dræbes - hvis vi selv ønsker at

hvor ser du jeg udtrykker had til nogen?

hvor ser du jeg foreslår noget?

Fra : Tom L

Dato : 19-07-11 07:12

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Nja - Kim Larsen er ikke racist. Men - Jeg tror man kvalificerer sig
> til titlen, når man fortæller at man hader muslimerne eller når man
> foreslår at udrydde dem alle osv.osv

Har du læst hvad han har skrevet om sigøjnere og østeuropæere?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-07-11 09:39

"Tom L" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i en meddelelse

> Har du læst hvad han har skrevet om sigøjnere og østeuropæere?

Jeg vidste at Taxa-klovnen hadede homoseksuelle og gik ind for fysisk
afstraffelse af børn. Men at han heller ikke kan lide sigøjnere og
østeuropæere!!!!. Har nogen evt link.

Fra : Patruljen

Dato : 19-07-11 05:19

On 19 Jul., 08:11, Tom L <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Har du læst hvad han har skrevet om sigøjnere og østeuropæere?

Nej -

Fra : Tom L

Dato : 19-07-11 16:17

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Nej -

Kan du ikke få dine anti-racistiske venner til at undersøge sagen, og
udstille resultatet på deres dk.politik racisme-dokumentationsside?

Fra : Patruljen

Dato : 19-07-11 10:01

On 19 Jul., 17:16, Tom L <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Kan du ikke få dine anti-racistiske venner til at undersøge sagen, og
> udstille resultatet på deres dk.politik racisme-dokumentationsside?

Hvis der har været den type indlæg - er de gemt forlængst.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 17:22

On Tue, 19 Jul 2011 15:16:44 GMT, Tom L wrote:

> Kan du ikke få dine anti-racistiske venner til at undersøge sagen, og
> udstille resultatet på deres dk.politik racisme-dokumentationsside?

De fjolser har nedlagt sig selv, eller er slettet pga. manglende
(hjerne)aktivitet.

Fra : DADK

Dato : 19-07-11 18:00

On 19-07-2011 17:16, Tom L wrote:

> Kan du ikke få dine anti-racistiske venner til at undersøge sagen, og
> udstille resultatet på deres dk.politik racisme-dokumentationsside?

Den blev lukket ned, vistnok pga mangel på content

Fra : Patruljen

Dato : 19-07-11 05:18

On 18 Jul., 23:09, "@" <Sna...@snabel.net> wrote:

> hvor ser du jeg udtrykker had til nogen?

Lol -

Nå - ja. Du er ikke motiveret af had -

Fra : @

Dato : 19-07-11 13:58

On Tue, 19 Jul 2011 04:17:55 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Lol -
>
>Nå - ja. Du er ikke motiveret af had -

netop ikke -

jeg vil ikke have rotter i mit køkken -
men jeg hader ikke rotter

???

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Vidal

Dato : 19-07-11 15:05

Fra : @

Dato : 19-07-11 15:23

Fra : Vidal

Dato : 20-07-11 10:02

Den 19-07-2011 14:58, @ skrev:
> netop ikke -
>
> jeg vil ikke have rotter i mit køkken -
> men jeg hader ikke rotter

Det gør dig jo endnu mere uhyggelig. Koldblodigt vil du udrydde
muslimerne.

Det er jo på en eller anden måde karakteristisk, du sammenligner
muslimerne med rotter.

http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=rotter+j%C3%B8der+nazi&btnG=Google-s%C3%B8gning

Fra : @

Dato : 20-07-11 11:14

On Wed, 20 Jul 2011 11:02:12 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det gør dig jo endnu mere uhyggelig. Koldblodigt vil du udrydde
>muslimerne.

endnu en Vidal - LØGN

>Det er jo på en eller anden måde karakteristisk, du sammenligner
>muslimerne med rotter.

og mere LØGN

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-07-11 12:30

On 20/07/11 12:13, @ wrote:

> endnu en Vidal - LØGN

Nej lad endelig Gud, Jesus og Helligånden om at puste energi ind i
ærkeenglen Michael, når Guds fjender skal udryddes

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 20-07-11 12:50

Den 20-07-2011 13:29, Martin Larsen skrev:

> Nej lad endelig Gud, Jesus og Helligånden om at puste energi ind i ærkeenglen
> Michael, når Guds fjender skal udryddes

Bare roligt, den tid kommer.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Vidal

Dato : 20-07-11 12:53

Den 20-07-2011 12:13, @ skrev:

> endnu en Vidal - LØGN

Hvilke følelser motiverer dig så?

> og mere LØGN

Hvordan det? Du overtager jo retorikken. Det er ikke noget
personligt vel?

--
Venlig hilsen

Vidal

Fra : @

Dato : 20-07-11 14:16

On Wed, 20 Jul 2011 13:52:46 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvilke følelser motiverer dig så?

<<<<
Vidal:
Koldblodigt vil du udrydde muslimerne.
<<<<

prøv lige at dokumentere den påstand

>Hvordan det?

ved at det ER løgn -

du finder ingen steder hvor jeg sammenligner rotter med muhamedanere

Fra : Vidal

Dato : 20-07-11 19:26

Den 20-07-2011 15:16, @ skrev:

> [...]
>
> prøv lige at dokumentere den påstand

> ved at det ER løgn -
>
> du finder ingen steder hvor jeg sammenligner rotter med muhamedanere

Det er dog det frækkeste, du skriver det jo lige ovenfor.

Fra : @

Dato : 20-07-11 19:55

On Wed, 20 Jul 2011 20:26:18 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er dog det frækkeste, du skriver det jo lige ovenfor.

hvor??

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-07-11 19:59

On Wed, 20 Jul 2011 20:26:18 +0200, Vidal wrote:

> Det er dog det frækkeste, du skriver det jo lige ovenfor.

Dine læseevner er ikke noget at prale med.

Det svarer til at jeg først siger "Jeg kan ikke lide københavnere" og
bagefter "jeg kan ikke lide rosenkål". Det får du så til at jeg
"sammenligner københavnere med rosenkål".

Fra : Vidal

Dato : 20-07-11 20:08

Den 20-07-2011 20:59, S.A.Thomsen skrev:

> Dine læseevner er ikke noget at prale med.

Det er dine så heller ikke.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-07-11 21:24

On Wed, 20 Jul 2011 21:08:17 +0200, Vidal wrote:

> Det er dine så heller ikke.

Måske, men de er væsentligt bedre end dine.

Hvorfor klippede du forklaringen på at du vrøvler væk.?

Bare fordi der er to ting man ikke bryder sig om, så er det sgu da ikke
ensbetydende med at man sammenligher de to ting.

Fra : Vidal

Dato : 20-07-11 22:03

Den 20-07-2011 22:23, S.A.Thomsen skrev:

> Måske, men de er væsentligt bedre end dine.
>
> Hvorfor klippede du forklaringen på at du vrøvler væk.?

Fordi det er forvrøvlet og ikke værd at svare på.

> Bare fordi der er to ting man ikke bryder sig om, så er det sgu da ikke
> ensbetydende med at man sammenligher de to ting.

@ sammenligner sin holdning til rotter med sin holdning
til muslimer. Altså kommer de til at høre i samme kategori.
Altså bliver rotter og muslimer sammenlignet.

Det kan da ikke være så svært at forstå.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-07-11 22:47

On Wed, 20 Jul 2011 23:03:19 +0200, Vidal wrote:

> Fordi det er forvrøvlet og ikke værd at svare på.

> @ sammenligner sin holdning til rotter med sin holdning
> til muslimer.

Nej, det gør han IKKE. Det er DIG der gør det.

> Altså kommer de til at høre i samme kategori.
> Altså bliver rotter og muslimer sammenlignet.

Det er DIG der sammenligner de to ting.

> Det kan da ikke være så svært at forstå.

Åbenbart for svært for DIG.

Fra : @

Dato : 20-07-11 23:29

On Wed, 20 Jul 2011 23:46:55 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Nej, det gør han IKKE. Det er DIG der gør det.

JA,

og efterfølgende kan man jo så spekulere over hvordan i alverden Vidal
får sine ideer fra -

enge holdninger måske

>Det er DIG der sammenligner de to ting.

netop

jeg giver mig slet ikke af med at hade nogen eller noget -

jeg er overbevist om at sådan følelse er den lige vej til mavsår og
anden dårligdom

Fra : @

Dato : 20-07-11 23:26

On Wed, 20 Jul 2011 23:03:19 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>@ sammenligner sin holdning til rotter med sin holdning
>til muslimer.

hvor?

Fra : DADK

Dato : 21-07-11 01:29

On 20-07-2011 23:03, Vidal wrote:

> [...]
> til muslimer. Altså kommer de til at høre i samme kategori.
> Altså bliver rotter og muslimer sammenlignet.
>
> Det kan da ikke være så svært at forstå.

Nej. Og det er en glimrende sammenligning. Jeg har i øvrigt ikke
forstået hvorfor folk havde alle disse mimoser ift nazitiden. Naxisterne
bragte trods alt menneskeheden manden på månen, atombomben og
flypassagertrafikken.

Men du, vidal, du er sådan én der hænger fast i fortiden. Ligesom alle
miljøforkæmperne der hvert år slukker lyset for at være klima-"venlige".
Hvad er det de vil? Vende tilbage til 1600-tallet med svinske veje der
er rene møddinger og kullamper der stinker og skal gentæmdes hver anden
time? Er det den verden i drømmer jer hen til? Den med testanlægget der
får selv Enhedslisten op af stolen er direkte morsom. Man skal fælde 228
ha skov for at sætte nogle møller op for at se om de virker. Selv hvis
møllerne virker 100% perfekt og kan eksporteres skal vi stadig sætte
næsten 2 mio af dem op før energibehovet er reddet hjem. Så Østerild er
vel bare begyldensen på lokale prostestdannelser haha Alle jer
renskurrede klimafolk er desværre en flok idioter. Hjertet på rette
sted, men hjernen?

Fra : Vidal

Dato : 22-07-11 10:30

Den 21-07-2011 02:28, DADK skrev:

> Nej. Og det er en glimrende sammenligning. Jeg har i øvrigt ikke forstået
> hvorfor folk havde alle disse mimoser ift nazitiden.

Fordi nazisterne står, iøvrigt sammen med kommunistpartiet i
Sovjetunionen, for noget af det værste i menneskehedens historie,
forfølgelse og umenneskelig behandling af andre mennesker. Jeg så
på TV for et års tid siden en film om et møde mellem en flok førende
nazister, hvor man diskuterede, hvordan man bedst kom jøderne til
livs. Det var en diskussion af tekniske detaljer, hvordan transporterede
man folk, hvordan aflivede man dem, hvordan skaffede man sig af med
ligene osv. Det hele var en teknisk forholden sig til problemerne,
her var et problem der skulle løses.

Det kunne lige så godt have været en diskussion af et rotteproblem
og ikke et spørgsmål om folkemord. Umenneskeligheden sat i system.

> Naxisterne bragte trods alt
> menneskeheden manden på månen, atombomben og flypassagertrafikken.

Njah, det kan nok også godt diskuteres, men hvilke tekniske fremskridt
nazitiden frembragte er irrelevant i denne forbindelse. For du mener
vel ikke at for at flyve til månen er vi nødt til at udrydde seks
millioner jøder eller for den sags skyld muslimer?

Jeg hader nazismen og dens ideologi ligesom jeg tager afstand fra
folk, der vil aflive alle muslimer her i landet.

> Men du, vidal, du er sådan én der hænger fast i fortiden. Ligesom alle
> miljøforkæmperne der hvert år slukker lyset for at være klima-"venlige".

Jeg er ikke som sådan miljøforkæmper. Selvfølgeligt vil jeg gerne
have rent drikkevand i hanerne og mad uden gift på bordet, men
derudover går jeg ikke meget op i det.

> [...]
> og kullamper der stinker og skal gentæmdes hver anden time? Er det den verden i

Det er jo ikke alternativet til brugen af Round-Up eller hvilken retning
nu lige dine tanker går i. Men en pudsighed for nu at tale om noget helt
andet: Forsøgsområdet i Østerild skulle være en hjælp til vindmøllefabri-
kanterne og straks efter det var vedtaget, flyttede Vestas en stor del
af deres produktion til Spanien.

> [...]
> renskurrede klimafolk er desværre en flok idioter. Hjertet på rette sted, men

Jeg sympatiserer ikke med Østerild-aktionerne. Jeg er ikke renskuret
klimamand. Dit indlæg bygger på stråmænd.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Vidal

Dato : 22-07-11 10:39

http://en.wikipedia.org/wiki/Wannseekonferenz_(film)

http://da.wikipedia.org/wiki/Wannseekonferencen

http://en.wikipedia.org/wiki/Wannsee_Conference

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK

Dato : 22-08-11 01:39

On 22-07-2011 11:39, Vidal wrote:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Wannseekonferenz_(film)
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Wannseekonferencen
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Wannsee_Conference

Jeg synes stadig det er helt vildt. Tænk at man bare sidder og taler om
likvidering af flere millioner mennesker fordi de er "uønskede". Det er
helt fantastisk. I bogstavlig forstand.

Fra : DADK

Dato : 22-08-11 01:29

On 22-07-2011 11:29, Vidal wrote:

> [...]
>
> Det kunne lige så godt have været en diskussion af et rotteproblem
> og ikke et spørgsmål om folkemord. Umenneskeligheden sat i system.

Præcis. Godt skrevet. "Umenneskeligheden sat i system." Men hvis jeg
skal være helt ærlig har jeg det som Breivik. Jeg har læst han stadig er
pikeret over at han kom til at køre en mus over, men ikke er spor ked af
han slog 70 mennesker ihjel, personligt. Han gik bare og dræbte den ene
efter den anden. Jeg mener helt ærligt at dyr er mere værd end
mennesker, fordi vi har et ansvar for vores natur og det enkelte dyr.
Mennesket er født skyldig, og i synd - man kan fravælge meget af synden
ved ikke at spise sine medskabninger. Jeg ved gopdt det lyder totalt
udflippet, men jeg tror alle mennesker oplever at det er forkert at slå
andre skabninger ihjel. Og det gælder også deres egen art og så kun på
grund af noget så tåbeligt som politik.

> Njah, det kan nok også godt diskuteres,

Hvordan mener du det kan diskuteres?

> [...]
> vel ikke at for at flyve til månen er vi nødt til at udrydde seks
> millioner jøder eller for den sags skyld muslimer?

Nwj, men det var det der skete

> Jeg hader nazismen og dens ideologi ligesom jeg tager afstand fra
> folk, der vil aflive alle muslimer her i landet.

Jag hader ingenting. Jeg foragter at man udryddede mennesker, og jeg
foragter man udryddede mennesker blot fordi de var sigøjnere, eller
jøder, eller homoseksuelle, ....Men jeg foragter ikke nazisterne for at
have en ideologi om at nå et højere stadie. Jeg ved det er
kontroversielt, og du vil sikkert som Patruljen sige at du aldrig vil
kommunikere med mig mere. men i bund og grund var nazisemn jo blot
kulminationen på hvad vi vidste dengang. Det hele fungerede jo rigtig
godt, ingen kunne igennem næsten 20 år vide, at den progressive
nazististiske ideologi ville føre til verdenshistoriens største
forbrydelser imod menneskeheden. Jeg er ikke nazist, langt fra, men
nazismen er ogsdå blevet overratet. F.eks ser vi anklager imod gamle
mennesker, og "han var nok bazist" osv, en slags heksejagt, tror man
skulle have været der, poppulært sagt.

> Jeg er ikke som sådan miljøforkæmper. Selvfølgeligt vil jeg gerne
> have rent drikkevand i hanerne og mad uden gift på bordet, men
> derudover går jeg ikke meget op i det.

We are the same

> [...]
> andet: Forsøgsområdet i Østerild skulle være en hjælp til vindmøllefabri-
> kanterne og straks efter det var vedtaget, flyttede Vestas en stor del

Det sidste var jeg ikke klar over, men det med at flytte forsøgsanlægget
til Østerild er da en klar eller åbenbar provokation. Jeg tror bare ikke
vi kan gøre særlig meget ved det, og jeg vil næsten hellere have det
sker i Østerild end praktisk talt nogen son helst andre steder.

> Jeg sympatiserer ikke med Østerild-aktionerne. Jeg er ikke renskuret
> klimamand. Dit indlæg bygger på stråmænd.

Hvad får dig til at tro at aktionerne i Østerild har med klima at gøre?

Fra : kk

Dato : 18-07-11 15:18

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 7/18/2011:
> [...]
>
> Det skulle da ellers lige være guf for Martinsebassen, Slum-doggen inde på
> Hvidovrevej, snabel-a´et, frøken Ørsted og flere andre.

Hvis jeg ikke kan udtale min foragt for den perker, uden at blive
betegnet som racist, - så er jeg racist, og stolt af det.
Magen til uopdragen idiot skal man lede længe efter, sikkert også i
muhammeddanistand, hvor det hævdes at man har i ihvert fald nogen
respekt for ældre mennesker.
mvh
kk :-@

Fra : kk

Dato : 18-07-11 17:03

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) frembragte:
> [...]
>
> Det skulle da ellers lige være guf for Martinsebassen, Slum-doggen inde på
> Hvidovrevej, snabel-a´et, frøken Ørsted og flere andre.

KL, det var godt at du kom med indlægget - det kan da altid hidse nogen
af os op!
Men ved nærmere eftertanke, så tror jeg ikke at du ved, hvad en racist
er for en størrelse.
Ham der optræder i den video, er, uanset etnisk oprindelse, en
uopdragen størrelse, som mangler enhver fornemmelse for at opføre sig
ordentligt. Hvor han kommer fra er ligegyldigt, men han er ikke
opdraget ordentligt.
I en tidligere tråd har du kritiseret værnepligt, som spild af tid for
unge mennesker. Det KAN det være, i nogle tilfælde, men generelt er det
medvirkende til at give unge mennesker det, som deres forældre måske
ikke kunne eller orkede med hensyn til opdragelse (dannelse).
Beklageligvis tror jeg at jeg spilder min tid med dette indlæg, dukan
visknok ikke overbevises om rigtigheden af andre tanker end dine egne.
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 18:58

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Beklageligvis tror jeg at jeg spilder min tid med dette indlæg, dukan
> visknok ikke overbevises om rigtigheden af andre tanker end dine egne.

Man kan ikke tæske folk til at opføre sig ordentligt livet igennem. Den tid
er for længst forbi hvis den reelt nogensinde har eksisteret. Det ville jeg
ønske at fjolser som dig og chatnarren ville fatte.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 19:25

On Mon, 18 Jul 2011 19:58:24 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Man kan ikke tæske folk til at opføre sig ordentligt livet igennem. Den tid
> er for længst forbi hvis den reelt nogensinde har eksisteret. Det ville jeg
> ønske at fjolser som dig og chatnarren ville fatte.

IGEN viser du at du ikke aner en skid om det du udtaler dig om.

Det har INTET med at "tæske folk til at opføre sig ordentligt", men at lære
dem at enhver handling har konsekvenser.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 22:12

> IGEN viser du at du ikke aner en skid om det du udtaler dig om.
>
> Det har INTET med at "tæske folk til at opføre sig ordentligt", men
> at lære dem at enhver handling har konsekvenser.

Du vrøvler værre end en ulykke.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 22:23

On Mon, 18 Jul 2011 23:11:30 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Du vrøvler værre end en ulykke.

Det er DU i hvert fald IKKE kvalificeret til at afgøre.

Du har ikke den fjerneste anelse om hvad "værnepligt" er for en størrelse.

Jeg vil vædde en kold pilsner på at du IKKE har det MINDSTE erfaring med
militæret, men udelukkende baserer dit vrøvl på røde fordomme.

Fra : kk

Dato : 19-07-11 05:34

S.A.Thomsen skrev den 7/18/2011:

> [...]
>
> Jeg vil vædde en kold pilsner på at du IKKE har det MINDSTE erfaring med
> militæret, men udelukkende baserer dit vrøvl på røde fordomme.

Vel talt!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-07-11 11:56

> Vel talt!

Sagde det ene højrefjols til det andet.

Fra : @

Dato : 19-07-11 12:04

On Tue, 19 Jul 2011 12:56:26 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Sagde det ene højrefjols til det andet.

igen en gang udelukkende svineri fra KL -

som end ikke har en teoretisk tilgang til noget som helst -
kun egen syge fantasier -

eller lad høre

hvilke erfaringer har du KL med militæret og uddannelsen indenfor
samme?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-07-11 16:02

> hvilke erfaringer har du KL med militæret og uddannelsen indenfor
> samme?

Ser du, dette og mange mange andre ting rager lige nøjagtig ikke dig eller
nogen som helst andre i dk.politik.

Fra : @

Dato : 19-07-11 16:07

On Tue, 19 Jul 2011 17:02:18 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

>Ser du, dette og mange mange andre ting rager lige nøjagtig ikke dig eller
>nogen som helst andre i dk.politik.

altså bygger dine påstande om værnepligt udelukkende på dine egne
tåbelige forestillinger

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-07-11 12:02

> [...]
>
> Jeg vil vædde en kold pilsner på at du IKKE har det MINDSTE erfaring
> med militæret, men udelukkende baserer dit vrøvl på røde fordomme.

Ser du, dette og mange mange andre ting rager lige nøjagtig ikke dig. Og det
der med at trække en streg i sandet på hvor mange oplysninger du giver om
dig selv kunne du lære rigtig meget af, især sådan som du har blottet dig
selv for alle her i nyhedsgruppen, således var du ikke blevet så meget til
grin som du er, chatnar.

Fra : kk

Dato : 19-07-11 12:24

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede Tuesday:

Jamen HAR du været soldat KL??
mvh
kk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 12:53

On Tue, 19 Jul 2011 13:24:19 +0200, kk wrote:

> Jamen HAR du været soldat KL??

Nej, for så ville han ikke udtale sig SÅ tåbeligt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-07-11 15:39

> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede Tuesday:

> Jamen HAR du været soldat KL??

Ser du, dette og mange mange andre ting rager lige nøjagtig heller ikke dig.
Læs i øvrigt mit svar til chatnarren.

Fra : kk

Dato : 19-07-11 18:00

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) forklarede den
7/19/2011:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Ser du, dette og mange mange andre ting rager lige nøjagtig heller ikke dig.
> Læs i øvrigt mit svar til chatnarren.

Og dermed har jeg fået et svar på mit spørgsmål!
mvh
kk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 12:51

On Tue, 19 Jul 2011 13:01:42 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Ser du, dette og mange mange andre ting rager lige nøjagtig ikke dig.

Har jeg bedt om personlige oplysninger.? Nej vel.

> [...]
> selv for alle her i nyhedsgruppen, således var du ikke blevet så meget til

For det første kan du være 100% ligeglad med, hvor meget jeg oplyser om mig
selv og for det andet er det IKKE mig der er til grin her.

Du bliver ved med at udtale dig om "værnepligt", selvom du ikke har den
fjerneste viden om hvad det er. Jeg har derimod en del mere viden om det
(selvom den del af den viden nok er forældet), for jeg HAR været
værnepligtig i hæren. Jeg har set hvordan en Karl Smart type fra København
(BZ'er type), blev næsten helt normal, bare ved at opleve lidt diciplin.

Det kunne DU lære noget af.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-07-11 15:43

> Har jeg bedt om personlige oplysninger.? Nej vel.

Jo det har du - og igen - det er een blandt mange mange ting som ikke rager
dig eller nogen andre i dk.politik.

> For det første kan du være 100% ligeglad med, hvor meget jeg oplyser
> om mig selv

Ja det er da kun små lækkerbiskener serveret på et sølvfad til at køre på
dig med, så fortsæt du endelig med dine dumheder.

> og for det andet er det IKKE mig der er til grin her.

Jo du er komplet til grin og det tragiske er at du ikke engang selv kan se
det.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 16:11

On Tue, 19 Jul 2011 16:43:28 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jo det har du

Gu' har jeg da ej, Fjotte. Lær for helvede at læse.

> - og igen - det er een blandt mange mange ting som ikke rager
> dig eller nogen andre i dk.politik.

Så lad være med at fortælle det. Hvor svært kan det være.?

> Ja det er da kun små lækkerbiskener serveret på et sølvfad til at køre på
> dig med, så fortsæt du endelig med dine dumheder.

Du mener altså at man kan "køre på folk" med sandheden.? ))

Du må ha' en alvorlig hæklefejl i kysen.

> Jo du er komplet til grin og det tragiske er at du ikke engang selv kan se
> det.

LOL. Du er sgu (ufrivillig) morsom. )))))))))))

Du kan jo ikke engang forklare HVORFOR du mener at jeg er til grin.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-07-11 17:15

> [...]
>
> LOL. Du er sgu (ufrivillig) morsom. )))))))))))
>
> Du kan jo ikke engang forklare HVORFOR du mener at jeg er til grin.

I rest my case.

LOL LOL LOL

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 17:24

On Tue, 19 Jul 2011 18:15:18 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> I rest my case.

Du mener altså at du har bevist at du har ret, fordi jeg påviser at du ikke
kan forklare hvad du mener.? ))))))))

Er du fuld.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-07-11 22:27

> Du mener altså at du har bevist at du har ret, fordi jeg påviser at
> du ikke kan forklare hvad du mener.? ))))))))
>
> Er du fuld.?

Er du ???

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-11 22:35

On Tue, 19 Jul 2011 23:27:11 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er du ???

Næh, men jeg vrøvler heller ikke så meget som dig.

Jeg gentager lige: Du kan jo ikke engang forklare HVORFOR du mener at jeg
er til grin.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-11 20:25

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen