Bukseløshed som tung pligt
Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 18:52

Bukseløshed som tung pligt
Da jeg erfarede, at lægelig insemination havde ventetider og andre
alvorlige fejl, så fandt jeg i det en vindersag - og startede
Sædhjælpsfondet og fik V til at gå imod Norge og Sverige, der ville
have os forbudt(barnløse fra de lande rejste til os), og DK er nu
eneste land uden lov imod sådan privatisering, måske pga os.
Helt det samme er min strategi med at færdes uden bukser, så politi
provokeres, men falder til patten med uforettet sag.
Staten er et ondskabsfuldt uhyre med al sin tvang og sit
forbudshysteri, så når man ser et muligt vundet slag, så er det
borgerpligt at bidrage til afklaring til frihedens fordel.!
Jeg forskede ved at afprøve designs. og hvergang skælde politi ud, når
de rykkede ud og måtte lunte af med uforettet sag.
De senese fotos og drejning siger ulovlighed kræver nærmest erektion
eller total nøgenhed.
Også de to ting bør lovliggøres, men min pligt er fortsat at være
grænsesøgende og blæse på, om 90% finder mig smagløs - det er et
frihedsprincip, der er oppe at vende.

1910 havde Danmark to store sundhedsapostle, lægerne Hindhede og
Ottesen, der begge prækede fiberrig vegetarkost.
De roste nøgenhed som "paradis-dragt" og gik i badebukser når de stod
og snittede roer på deres gårds gårdsplads
De ville ikke genere postbuddet og der var en snerpet tid.
Men nøgen løb ses årligt af hele landet pga RoskildeFestival, så
badebukser er da forældede?