Råd om køb af bærbar?
Fra : Christian Bak

Dato : 12-08-01 01:38

Hejsa.

Jeg overvejer at købe en bærbar computer, og har lige set et tilbud fra
Electronic World på flg.

Targa Xtender 400
1000 MHz PIII
128 MB RAM
20 GB HD
DVD
14.1" TFT
mm.
kr. 14.999

Umiddelbart virker det som et godt tilbud, men jeg er lidt usikker på
kvaliteten. Er der nogen som har erfaring med Targa notebooks, som kan sige
om de er pengene værd. Jeg skal bruge den til software-udvikling og test, og
jeg regner med at skulle installere W2K med IIS og SQL2000 samt visual
studio og .net .
Det virker jo som om man får meget kraft for pengene, men hvis det betyder,
at jeg skal genstarte seks gange om dagen, så vil jeg hellere vente lidt og
købe noget bedre.'
Tak

Christian

Fra : Uni Bull

Dato : 13-08-01 15:56

"Christian Bak" <cvb@vus.image.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at købe en bærbar computer, og har lige set et tilbud fra

Kig i tråden ovenfor vedr. Dell-bærbar.
--
Uni Bull