Repatrieringslejre i udlandet, ja tak!
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 15-07-11 11:32

<http://www.180grader.dk/Politik/repatrieringslejre-i-udlandet-ja-tak>

Så sent som i dag er der kommet en historie frem om, at voldelige
asylansøgere belønnes med ophold i luksussommerhus. Tidligere har vi set
asylsøgere med en åbenbart grundløs sag stjæle alt hvad der ikke var
mur-og nagelfast, samtidigt med at myndighederne ser magtesløse til.
Der er behov for en bedre løsning: En repatrieringslejr i udlandet.
Helst et sted ikke så langt fra de pgl asylsøgeres hjemlande i f.eks.
Mellemøsten. Den er anvendelig i flere tilfælde:
1. Afviste asylsøgere, som af praktiske grunde ikke kan sendes hjem.
2. Udviste udlændige, som ellers ville befinde sig i Danmark på "tålt
ophold".
3. Voldelige og kriminelle udlændinge, som ellers ville gå frit rundt i
Danmark.
4. Asylsøgere med en åbenbart grundløs sag.
5. Asylsøgere som det af praktiske årsager ellers ville være vanskeligt
at slippe af med.

Jeg forestiller mig sådan en repatrieringslejr som en teltlejr.
Spartansk indrettet. Asylsøgerne får et telt, et tæppe, en dunk vand og
en skål ris dagligt og ikke ret meget andet.

Placeret et sted hvor der bliver rigtigt lunt om sommeren (læs: +50°C),
så vil hjemvéen melde sig når temperaturen stiger. De fleste vil uden
problemer være i stand til selv at komme ind i deres hjemland. Det har
de i mange tilfælde gjort før, når de har taget på ferie i deres elskede
hjemlande. Senest vi så et markant tilfælde af det var i 2006, hvor
5.000 "danskere" pludseligt skulle evakueres fra Libanon pga krig!

Australien sender asylsøgere til en lejr på stillehavsøen Nauru og
Italien har haft en lejr i Libyen. Det er jo nok tvivlsomt om lejren i
Libyen stadig er i drift pga krigen.

En sådan repatrieringslejr vil gøre Danmark til et meget mindre
interessant land at søge asyl i.

--
Jesper
Danmark står på 4 søjler:

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-07-11 11:57

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Libyen stadig er i drift pga krigen.
>
> En sådan repatrieringslejr vil gøre Danmark til et meget mindre

Jeg tænkte på om man ikke tilsvarende kunne sende små højrerabiate
skvadderhoveder til Hans Ø eller et andet sted i de arktiske egne langt væk
fra Danmark.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 15-07-11 12:14

On Fri, 15 Jul 2011 12:56:50 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
>
> Jeg tænkte på om man ikke tilsvarende kunne sende små højrerabiate
> skvadderhoveder til Hans Ø eller et andet sted i de arktiske egne langt væk

Styr lige dine våde Gulag-drømme om at deportere politiske modstandere, og
forhold dig til emnet.

Kan du ikke se at der kan være mange fordele ved at have en "lejr" tæt på
"flygtningenes" hjemlande.? Det vil være MEGET billigere og dermed kan
Danmark hjælpe MANGE flere. Desuden vil der ikke være økonomiske
"flygtninge" der kun kom der pga. vores (i deres øjne) ENORME sociale
ydelser. Med de penge der spares kunne Danmark, hjælpe mange flere rigtige
flygtninge, der gerne vil integreres, her i Danmark.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-07-11 11:05

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ENORME sociale ydelser. Med de penge der spares kunne Danmark, hjælpe
> mange flere rigtige flygtninge, der gerne vil integreres, her i

Du er i sandhed ved at blive en rigtig vaskeægte kerne-DF-vælger.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-07-11 11:28

On Sun, 17 Jul 2011 12:05:11 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du er i sandhed ved at blive en rigtig vaskeægte kerne-DF-vælger.

Hvorfor.?

Fordi jeg kan se det fornuftige i at hjælpe folk tættere på deres
hjemlande, så man kan hjælpe mange flere mennesker.?

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 11:54

On 17-07-2011 12:05, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Du er i sandhed ved at blive en rigtig vaskeægte kerne-DF-vælger.

Ja, ingen er jo bedre end kernevælgeren im persona himself "rose" andre
for at stemme DF

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 11:53

On 15-07-2011 13:14, S.A.Thomsen wrote:

> [...]
>>> ophold".

> Styr lige dine våde Gulag-drømme om at deportere politiske modstandere, og

Kim er bare lidt omtåget. Han ønsker f.eks flere og hårdere
straks-domme. I hans perfekte verden er Kim Larsens værdilære læst ind
som lovgrundlag for en masse robotter der går rundt og dømmer andre
mennesker helt vildt hårde straks-domme. Ala Judge Dreed.

> Kan du ikke se at der kan være mange fordele ved at have en "lejr" tæt på
> "flygtningenes" hjemlande.?

Well, det mærkeligste er at flygtningene ikke selv kan se det. Man skal
løse problemet i sit onde. De to største problemer er

1) at der ikke er nogen mad
2) islam, der forhindrer at der kan komme mad

Lad os handle 1) først. Der er ikke grundlag for at disse mennesker kan
leve hvor de bor. Der var ikke grundlag for det for 20 år siden, og der
er ikke grundlag for det om 20 år. Derfor er der kun 3 mulige løsninger

1) ikke give mad så folk dør og problemet løses af sig selv
2) flytte folk hen til et sted hvor de kan leve
3) give folk mad, så de kan overleve, og om 5 år kan vi så give dem mere mad

Jeg mener selv personligt #2. Hvis ikke de vil flyttes må de dø.

> [...]
> ydelser. Med de penge der spares kunne Danmark, hjælpe mange flere rigtige
> flygtninge, der gerne vil integreres, her i Danmark.

Netop. Og man kunne hjælpe ca en mia mennesker hvis man begyndte at
kigge på at de måske bor det forkerte sted, frem for at se på at de ikke
har mad og vand.

Fra : @

Dato : 15-07-11 15:37

eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg tænkte på

og du vil som sædvanligt ikke forholde dig til noget som helst -

det eneste du kan er at kæfte op om alle andre -

prøv hellere at forklare hvorfor du HVER ENESTE GANG det kommer på
tale at smide kriminelle udlændinge ud af landet tyr til personsvineri
-

og ligeledes oplyse om du synes det er en god ide' at beholde
kriminelle udlændinge her i landet - og hvorfor

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 14:30

On Fri, 15 Jul 2011 12:32:06 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:
> [...]
>Libyen stadig er i drift pga krigen.
>En sådan repatrieringslejr vil gøre Danmark til et meget mindre

fREMRAGENDE FORSLAG
send det til DF

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-11 18:40