Naa!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 21:46

Oversvoemmelse i New Orleans og omkringliggende
Omraader!

Vodooerne pa Haiti, knust af deres egen ondskab,
med hjaelp fra oven!

Fuk us him!(ogsaa levende doede med tetrado toxin)

Det stoerste A i universet!

Kvante Mekanik!

PNIC/Peter Nicolaysen

Alle mine Nick Names

Far AO
Enhjoerringen
Gud
Sane Peter
Satan
Den Usynlige Poseidon
Brama
Visnu
Shiva
Zeus
Budda Shayek(ogsaa kaldt platin dragen)

Sat sammen til et navn, for at undgaa forvirring!

Allah(alle alfa males med horn, for der har altid!
Kun vaeret en mig! Mens jeg RTS' er mig igennem menneskehedens
historie)

Den eneste med frontal lobes staerke nok til holde
Styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularite!

Ingen andre, enten falder de ud af virkeligheden,
Bliver myrdet eller er Peter styrede og hjulpet!

Profod og Jesus Kristus!
(hvorfor er det altid dem, at sortoejede hekse prover
at ramme, naa i ved straffen, urinblaek i kraniet under
hoejt tryk er straffen for at skrive pis i GUD' s tanker!

Sortoejede ildelugtende hekse!

Jeg tror faktisk at det var den Dominikanske Republik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 23:38

On Thu, 14 Jul 2011 22:45:49 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Sortoejede ildelugtende hekse!

> Jeg tror faktisk at det var den Dominikanske Republik!

Alle 11

000011 tallet 3 paaa binaer, brainstem,underbevidsthed
og bevidsthed!

Peter Nicolaysen