Totalitære EUs håndlangere checker DK
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-07-11 11:12

Et hold EU-kontrollører lander i dag i Danmark for at vurdere den
skærpede toldkontrol. De skal bandt andet tjekke, om trafikken flyder.
http://www.b.dk/nationalt/i-dag-vil-eu-tjekke-danmarks-graenser

*Hvilken latterlig komedie*
Lad os slippe ud af det infame kleptokratiske pampervælde af fallerede
maoister før l*rtet braser sammen af sig selv.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 14:51

On Thu, 14 Jul 2011 12:12:28 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Lad os slippe ud af det infame kleptokratiske pampervælde af fallerede
>maoister før l*rtet braser sammen af sig selv.

Enig, men hvad er maoisme?

I Maos lille røde bog ønskes styr på tingene til folkets bedste

Han ønskede befæstet grænse mod Indien.

Så DF har vel sådan sund maoisme=oplyst enevælde

Brug forståelige og entydige ord, please

Hverken Hitler eller Mao ønskede at sultslagte masser men HVOR DER
HANDLES DER SPILDES og det var en hård tid, dengang

Fra : @

Dato : 14-07-11 15:54

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Et hold EU-kontrollører lander i dag i Danmark

hvis Danmark er en suveræn nation så stopper man da bare sådanne
pappenheimere ved grænsen og beder dem skrubbe hjem igen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 22:10

On Thu, 14 Jul 2011 16:54:24 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>hvis Danmark er en suveræn nation så stopper man da bare sådanne
>pappenheimere ved grænsen og beder dem skrubbe hjem igen

DF truer at hvis de havde mere magt ville de desuden melde os ud af
Schengen.

Men det skal være DELVIS udmeldelse og høflig advarsel om skrub hjem
krav hvis ikke de forklarer skade af kontrol

Vi er trods alt mere i klub med Merkel end med Erdogan

Og høflighed koster ingen penge

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 22:22

On Thu, 14 Jul 2011 16:54:24 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>hvis Danmark er en suveræn nation så stopper man da bare sådanne
>pappenheimere ved grænsen og beder dem skrubbe hjem igen

Psykopatiske medier blandede sig idag hvor ingen toldere var fremmødt
men kontrollanter kom

De så vel at ingen forsinkelser end ikke hastighedsnedsættelse

Det indre marked falder ikke fra hinanden af lidt dansk kontrol
INDRE MARKED = NUL TOLD
Stop at vi er duks. Få andre EU lande med på HØFLIGT oprør

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-07-11 10:52

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> hvis Danmark er en suveræn nation så stopper man da bare sådanne
> pappenheimere ved grænsen og beder dem skrubbe hjem igen

Er det ikke snart meget længe siden at Danmark var det ? Vi styres jo i
bund og grund af "forbundsstaten" EU.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 03:11

On Thu, 14 Jul 2011 16:54:24 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>hvis Danmark er en suveræn nation så stopper man da bare sådanne
>pappenheimere ved grænsen og beder dem skrubbe hjem igen

Høfligt får vi dem til at indse at vi ønsker gammeldags grænser indtil
udlændingeproblemer er bedre bekæmpet

Registrer risiko-personer effektivt

Brug de gode dele af Schengen

Tryghed er vigtigere end bekvemt rejseri

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 22:27

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Lad os slippe ud af det infame kleptokratiske pampervælde af fallerede
>maoister før l*rtet braser sammen af sig selv.

EU kom men havde ikke gidet lave appointment så ingen danskere var ved
grænsen- udover medier

Intet braser sammen - alle er overbemandede, desværre

Infam - ja
klemtokrati - dumt uforståelig uberettiget ord
maoist - det kan du selv være - det er alle når du ikke gider
definere og ingen andre bruger ordet som du gør det

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-07-11 10:51

> [...]
> Lad os slippe ud af det infame kleptokratiske pampervælde af fallerede
> maoister før l*rtet braser sammen af sig selv.

Hvis lortet alligevel braser sammen af sig selv, er det så ikke ligegyldigt
om vi slipper ud ? Sagen er vel den at du ikke rigtig selv tror på at det
braser sammen, ikke sandt ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-07-11 12:32

On 15/07/11 11:50, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> om vi slipper ud ? Sagen er vel den at du ikke rigtig selv tror på at det

Jeg vil ikke give mig af med i detaljer at forudsige hvornår og hvad der
sker, når modsigelserne i at samle så forskellige nationer som de øst-,
syd- og nordeuropæiske i en valutaunion, ikke længere kan tæmmes. Men
noget drastisk vil ske - måske allerede i år - stay tuned...

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 15:04

On Fri, 15 Jul 2011 13:31:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>syd- og nordeuropæiske i en valutaunion, ikke længere kan tæmmes. Men
>noget drastisk vil ske - måske allerede i år - stay tuned...

Merkel har penge til dyre reparationer og USA vil ikke tillade
sammenbrasning for de ønsker EU gør os muslimsk og svag