Muhammedanersignatur på bomber i Mumbai
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-07-11 22:54

Angrebene var rettet mod to hoteller, jernbanestation og et /jødisk/
center og turisteder.

Importerer nogle lande virkelig frivilligt muhammedanere?

http://www.bbc.co.uk/news/world-south-asia-14141454

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 16:20

On Wed, 13 Jul 2011 23:54:29 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Angrebene var rettet mod to hoteller, jernbanestation og et /jødisk/
>center og turisteder.
>
>Importerer nogle lande virkelig frivilligt muhammedanere?
Gandhi var så meget velmener mht at tro på muslim-hindu sameksistens
at hindunationalisterne klogt skød ham i 1948

For hver terroroffer bør en muslim udvises fra Indien til Pakistan

Kollektiv straf er imod SINDSYGE konventioner men er nødværge og OK

Kina har ikke vor og hinduernes sindsyge - lær af dem

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-07-11 10:19

> [...]
> center og turisteder.
>
> Importerer nogle lande virkelig frivilligt muhammedanere?

Hvordan ser sådan en Muhammedanersignatur ud, Martinse-basse-manse ?

Og hvad skal vi egentlig bruge dit indlæg til, Martinse-basse-manse ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 16:38

On Fri, 15 Jul 2011 11:18:35 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Hvordan ser sådan en Muhammedanersignatur ud, Martinse-basse-manse ?
>
>Og hvad skal vi egentlig bruge dit indlæg til, Martinse-basse-manse ?

Vi kan gennemskue danske medier der helt forbigår de uhyggelige
aspekter af Mumbaibombning og arabisk forår chikane mod koptere

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-07-11 16:56

On 15/07/11 17:37, Bo Warming wrote:

> Vi kan gennemskue danske medier der helt forbigår de uhyggelige
> aspekter af Mumbaibombning og arabisk forår chikane mod koptere

Desværre er de endnu ikke kommet så langt i efterforskningen. De er
næsten som sogneråds-DK i langsommelig Kling og Klang ubehjælpsomhed.
5000 ekstra overvågningskameraer blev bestilt ved sidste
muhammedaner-terror og der er intet sket endnu.
Og telefonnettet kunne ikke bruges i lang tid efter bombesprængningerne
- heller ikke af myndighederne.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 06:14

On Fri, 15 Jul 2011 17:55:42 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>muhammedaner-terror og der er intet sket endnu.
>Og telefonnettet kunne ikke bruges i lang tid efter bombesprængningerne

Gandhi overdrev sitg øje-for-øje-gør-verden-blind og USA og
konventioner hindrer Indien i at tæppebombe Karachi, Lahore og
Islamabad som jeg har trådstartet, denne uge

Det er et Pearl Harbour fra Paki-Islam mod Indien og USA satte
MacArthur og ikke Kling og Klang til at svare dengang

Klogt at de fremsynede hinduer fik et attentat på Gandhi iværksat
hurtigt i 1948 - men ikke nok, for KUN EN TÅBE FRYGTER IKKE ISLAM

Hvad ku Islam gøre ud af hvis mit hus om ½ år har 100 rotter?

Grine og sige "danskerne er deres egen værste fjende?

Måske jeg intet kan gøre for at få rottefængerKlingKlang til at hjælpe
mig - kan det bruges til et eller andet gavnligt for sagen at tredie
rottfængerbesøg siden jeg alarmerede blot gav kommentar "Den
forsvinder nok eller går i klapfælde"

Udkast til læserbrev

Skybrud betød vaskemaskinødelæggelse og rotteinvasion i mit hus

Om det første har man lovet at gøre noget, for den har kommunens
garanti
Om rotter har man været ligeglade med at de ikke går i kommunens
fælder og da eneboeren mig ikke har kræfter til at få indbygget stort
køleskab ud,. så sagde man ved tredie besøg " fælder er alt hvad vi
kan gøre". På et år kan en blive tusind, og nok er Mumbai terror værre