Fordi menneskeaber kan lyves til falsk emp~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-07-11 14:20

Fordi menneskeaber kan lyves til falsk empati, bør vi fratage muslimer
menneskerettigheder
Det er naiv mirakeltro, at springet fra dyr til menneske er sket via
en guddommelig mutation i DNAet vedr hjernen så vi pludselig fik sjæl
og bevidshed,
Der kan argumenteres overbevisende for at gradvise små ændringer af
krops-styrende DNA har skabt en "over-abe" med farlige
distancevåben(stenkast, spydkast) og sprog med lyveevne, forlænget
barndom til at lære af mor at gennemskue løgne, sløring af brunst så
hunner kunne gøre sig kostbare pga hemmelighedskræmmeri og klæder, der
udaf pelsløse "nøgne" overophedningsforebyggende udmatningsjagt-aber
"skaber folk" altså lyver om status.
Disse 5 legemsændringer har pr social arvs selvopfyldende profetier
skabt klogere og klogere aber, så de fik kultur og civilisation som
mennesker og løgn gik i selvsving og abstraktionsevne og anden IQ
nåede Einstein og Edison niveau pr vildtvoksende netværk af
overbygninger af forestillingsevne og fantaseren
Menneskerettigheder er dyre privilegier, som FN forlanger givet til
alle, som en ond skyldfølelse der skal tvinge os der har oparbejdet
retttighederne i vort land til at uddele dem til alle.
Men hvorfor skal muslimer have de rettigheder, uden at gøre noget selv
for dem?
Der går en masse fra os hårdtarbejdende danskere, hvis vi skal levere
resourcer fx retsinstanser til alskens juridisk og anden forkælelse.
At muslim-terroristen har DNA som mig, er ikke et guddommeligt påbud
om, at han har krav på gaver.
DNAet gør ham ikke mere fortjenstfuld end min kones kat.

At mennesket er skabt via løgn, bør åbne vore øjne for, at millioner
af muslimer der gir den som gode danskere vil måske udrydde os, når de
er mange nok, sådan som Koranen kræver.
Dengang danerne overtog Danmark fra lapper bar vi os lige så
modbydeligt ad mod de lapper, vi erobrede det fra - hvorfor skulle
vores muslimgæster ikke gøre som vi gjorde, når de får magt som agt`?

Kritiser Bo 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 10-07-11 21:06

> [...]
>Det er naiv mirakeltro, at springet fra dyr til menneske er sket via
>en guddommelig mutation i DNAet vedr hjernen så vi pludselig fik sjæl

Kina, Japan og Korea giver aldrig muslimer opholdstilladelse i deres
lande hvis ikke muslimen har en langvarig arbejdskontrakt og denne
forlænges næsen aldrig
I Tiokyo i 1993 oplevede jeg at en industri-ansat iraker var mistænkt
for narko og avisen skrev om den sjældne foreteelse med mistænktes
navns nævnelse, og pludselig var en jernbanestation som min kone og
jeg skulle benytte oversvømmet med hundredvis af politifolk for at
anholde den mistænkte og alle udgange var overvåget.

I højtalerne oplystes detaljeret om den atypiske og overforsigtige
anholdelse . så alle forstod, at her tages ingen chancer

EU-lande bør skifte kurs og ikke lade disse risiko-personer få lov, at
blande sig frit med normalbefolkningen, og overvågning bør ske både
effektivt og symbolsk. Better safe than sorry, forklarede jeg idag min
datter, der på sit børnehave seminarie lærer, at det er uetisk at have
fordomme som mine og som konfuzianernes.

Antallet af ikke-indfødte, der har fået statsborgerskab er årligt
cirka det samme i Japan og i Danmark, men ny-japanerne er næsten alle
enten sportsstjerner eller japansk gifte.

Forskellen på os og konfuzianerne hedder rettidig omhu og at i
Fjernøsten holder man af sit fædreland og dets lave kriminalitet

Selvfølgelig bør vi kopiere de skævøjedes hægen om deres Morten Kordk
idyl:

"I "Det gamle guld" (1923) bind 2, kapitel 14, rister Morten Korch en
K   ærlighedsrune til det Hverdagsdanmark, der byggede vort land.
Ikke med pralende storarmsving, men "nok så mange træk, der kunne
synes små og ubetydelige, men som blev store, fordi de var ægte,
menneskelige og sande - det Danmark, som alle danske ville elske og
værne om".Mogens Glistrup

Fra : Bo Warming

Dato : 10-07-11 22:18

On Sun, 10 Jul 2011 22:05:56 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
Pointen er, at menneskeaer kan ikke udelukkes fra, at være blevet
klogere og klogere i løbet af 2 mio år, så de blev civiliserede
mennesker med finkult   ur, selvom hjernen er den samme.
Jeg mener ikke at muslimer står nærmere menneskeaber end ariske
danskere gør
Men det er umuligt at forklare ape-man springet på anden måde end at
øgede behov for at lyve har trænet vor hjerne i abstraktions og
forestilligsevne
Muslimske skrifter lægger vægt på at de skal overtage de vantros lande
ved gradvis at blive dygtige løgnere - taquia.

Når denne strategi er så effektiv at den kan gøre abe til menneske,
kan den også betyde eksplosiv hurtig magtovertagelse
Tænk på den overbevisende beskrivelse af de selvopfyldende profetier
der gør Eliza fra proletar-talende til hertuginde-talende i "My Fair
Lady".
Social arv er en stærk faktor.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-07-11 22:42

Vesterlændinge er snobber der tror at børn realiserer sig selv ved at
ligne deres forældre.
Konfuzianerne er fulde af optimisme om at børnene kanovergå
forældrene hvis skole og børneabejds-fabrikker giver dem mulighed for
at udvikle sig og de ikke holdes tilbage

I bestseller-bogen Kampråb fra en tigermor, beskrives hvordan en mor
uden solistbaggrund pæser sine to døtre til helt fantastiske
kompeencer som koncertsolister på klaver hhv violin, med intense
højdepunktsoplevelser skaber en tæt i tæ intens spændende barndom.

på et felt hvor konkurrencen er hård
Samtidig får begge piger topkarakterer i alle andre fag, så de kan få
job overalt hvis ikke på musik-feltet

Det er et sindbillede på hvordan MAos børnefabrikker har skabt et folk
af tilfredse arbejdsmyrer, der bliver rigere og rigere.
Jeg elsker at gå i Tigerbutikker, hvor sortimentet udvides og udvides
og priser stiger og stiger, og profitten fattigør danskerne mere og
mere til alles tilfredshed,

Sammenstyrtningsrisiko i kulminerne var så stor som i UK for hundrede
år siden, da Mao døde.
Men hvert år er risikoen mindsket med 7% fordi elektronik med chips
indføres kreativt og snart er de nede på USA-niveau

, både i private og statslige miner. Sker det for de svage arbejderes
skyld? Delvis. Også for at slippe for uproduktive stilstandsperioder
hvor der skal ryddes op efter en sammenstyrtning.
Et overbefolket land tænker klogt på profit ikke på klynkende masser.