41 danske soldater er nu dræbt
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-07-11 13:12

Nu er der dræbt 41 soldater i Danmarks krige som USA's lejesvende. Hvad har
det nyttet ? :

* Har det været med til at fjerne Saddam Hussein ? Ja, vi har indirekte
medvirket til at få ham fjernet.

* Har det bragt fred i Irak ? Nej.

* Har det bragt demokrati til Irak. Ja måske på den korte bane men den
irakiske regering har svært ved at styre landet, og på den lange bane så
kommer der sikkert diktatur i Irak igen

* Har det fjernet Taliban og Al Queda ? Nej, på ingen måde. Taliban står så
stærkt som aldrig før. Al Queda er ved at omorganisere sig og grimme ting
har verden sikkert i vente fra den kant.

* Har det fået fjernet Osama Bin Laden. Ja men han befandt sig bare i
Pakistan, hos vores såkaldte venner i den region. Og Osama Bin Laden er
straks blevet erstattet af en anden psykopat, Ayman al-Zawahiri, som vi slet
ikke ved hvad er i stand til. Jeg regner med at det har fået et ekstra
kontingent af bindegale helligkrigere til at melde sig til Al Quedas
terrorkorps.

* Har det bragt fred til Afghanistan ? Nej.

* Har det bragt demokrati til Afghanistan ? Det er tvivlsomt.

Jeg synes at resultaterne er yderst sparsomme til at der er nogen rimelighed
i at det skulle koste 41 danske unge mænd livet og såre et ukendt antal
soldater, mange af dem i svær grad.

http://www.b.dk/nationalt/41-danske-soldater-er-nu-draebt-i-krigen

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 10-07-11 16:14

Følgende er skrevet af Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de):
> [...]
> i at det skulle koste 41 danske unge mænd livet og såre et ukendt antal

Dit udtryk om, at Danmark skulle være USA's lejesvende, kan jeg ikke
godtage. Vi deltager i krigen i Afghanistan fordi et, stort set enigt.
Folketing har vedtaget det. Punktum.
Derudover er jeg tilbøjelig til at være enig med dig. Jeg har selv
været soldat i en menneskealder og er såå'en en som du vil kalde et
højrefjols. Men jeg indser, at noget må gøres for at bekæmpe terror og
at det er bl.a. derfor at vi deltager uden at jeg er sikker på at vi
gør det rigtige. Alligevel støtter jeg vore soldater.
mvh
kk

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-11 17:45

kk <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
4e19c1b3$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Dit udtryk om, at Danmark skulle være USA's lejesvende, kan jeg ikke
> godtage. Vi deltager i krigen i Afghanistan fordi et, stort set enigt.
> Folketing har vedtaget det. Punktum.

Egentlig ikke. Vi kan sagtens være USA's lejesvende, fordi et stort set
enigt folketing har vedtaget, at det er dét, vi skal være. Punktum.

> [...]
> højrefjols. Men jeg indser, at noget må gøres for at bekæmpe terror og
> at det er bl.a. derfor at vi deltager uden at jeg er sikker på at vi

Gu' gør vi ej det rigtige. Det rigtige ville være at bombe de lande, der
truer os, tilbage til stenalderen og så i øvrigt lade dem leve, som de selv
har lyst til. Danske landtropper har INTET at gøre i Irak, Afghanistan og nu
snart Libyen.

> Alligevel støtter jeg vore soldater.

Ja. De løser den opgave, de fra politisk side er blevet pålagt at løse. De
fortjener vor fulde støtte, og de er de sande helte hér.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : wilstrup

Dato : 11-07-11 10:36

> [...]
> bekæmpe terror og at det er bl.a. derfor at vi deltager uden at
> jeg er sikker på at vi gør det rigtige. Alligevel støtter jeg

Jeg ser ingen grund til at "støtte vore soldater" der frivilligt
rejser til et andet land for at slå ihjel. Havde det været
Danmark, havde det naturligvis været en anden sag. Men jeg er jo
også som bekendt landsforræder, for enhver der ikke er enig med
Folketinget i alt hvad det beslutter, har ikke ytringsfrihed, men
falder ind under landsforræderiparagraffen - det har jeg i hvert
fald fået at vide af andre højrefjolser, så det må jo passe. LOL!

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-11 10:40

wilstrup <noone@invalid.invalid> skrev i meddelelsen
iveg1t$925$2@speranza.aioe.org:

> Jeg ser ingen grund til at "støtte vore soldater" der frivilligt
> rejser til et andet land for at slå ihjel.

Selvfølgelig gør du ikke det. Dét siger sig selv.

> Havde det været
> Danmark, havde det naturligvis været en anden sag.

Selvfølgelig havde det dét. Dét siger sig selv.

> [...]
> falder ind under landsforræderiparagraffen - det har jeg i hvert
> fald fået at vide af andre højrefjolser, så det må jo passe. LOL!

LOL ja, stalinist. Du er dokumenterbart landsforrædder, men af ganske andre
årsager end dem, du hér forsøger at dække dig ind under - men det ved du jo
godt, stalinist.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : kk

Dato : 11-07-11 10:44

wilstrup sendte dette med sin computer:
> [...]
> jeg i hvert fald fået at vide af andre højrefjolser, så det må jo passe.

Det glæder mig, at du er begyndt at fatte, hvad det går ud på!
mvh
kk

Fra : wilstrup

Dato : 11-07-11 23:29

> Det glæder mig, at du er begyndt at fatte, hvad det går ud på!
> mvh

Ikke forstået?

Jeg støtter bestemt ikke vores soldaters hærgen i fremmede lande
udover som FN-soldater. Det må da kunne siges uden at man skal
kaldes for landsforræder. Men bliver jeg det, så lever jeg nok
med det også.

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 17:17

On 12-07-2011 00:28, wilstrup wrote:

> [...]
> som FN-soldater. Det må da kunne siges uden at man skal kaldes for
> landsforræder. Men bliver jeg det, så lever jeg nok med det også.

Hvad med Landssviger?
Kan du leve med det?

Fra : J. Nielsen

Dato : 17-07-11 17:56

On Sun, 17 Jul 2011 18:16:30 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Hvad med Landssviger?
>Kan du leve med det?

"Sit fædreland skylder man alt..." I Wilstrups tilfælde otteogtyve års
uddannelse og tre år med fuld løn i tilfælde af afskedigelse. En lille
smule taknemlighed ville klæde ham.
--

-JN-

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 23:52

On 17-07-2011 18:56, J. Nielsen wrote:

> "Sit fædreland skylder man alt..." I Wilstrups tilfælde otteogtyve års
> uddannelse og tre år med fuld løn i tilfælde af afskedigelse. En lille
> smule taknemlighed ville klæde ham.

Sniksnak. Det eneste der glæder Arne Wilstrup er når han nikkende med
piben i munden kigger ud af vinduet og ser de unge drenge lege
"selvmordsbomber"

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-07-11 11:37

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Sit fædreland skylder man alt..." I Wilstrups tilfælde otteogtyve års
> uddannelse og tre år med fuld løn i tilfælde af afskedigelse. En lille
> smule taknemlighed ville klæde ham.

Der er mange her i nyhedsgruppen at en smule taknemmelighed ville klæde. For
eksempel alle de skattehylere her i nyhedsgruppen som ikke er taknemmelige
over at leve i et af verdens bedste lande.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-07-11 12:53

On 18/07/11 12:37, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> eksempel alle de skattehylere her i nyhedsgruppen som ikke er taknemmelige
> over at leve i et af verdens bedste lande.

Ja, ja Kimsebasse - du vil så gerne administreres - og allerhelst af Big
Massa AHW...

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-07-11 10:43

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> otteogtyve års
> uddannelse og tre år med fuld løn i tilfælde af afskedigelse. En

Jeg skylder ikke mit såkaldte "fædreland" alt - og jeg har ikke 28
års uddannelse samt tre års fuld løn i tilfælde af afskedigelse.
Hvordan kommer du dog til det vås? Og du kalder dig begavet?
ROTFLMAO.

Fra : J. Nielsen

Dato : 23-07-11 17:09

On Sat, 23 Jul 2011 11:43:03 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>Jeg skylder ikke mit såkaldte "fædreland" alt - og jeg har ikke 28
>års uddannelse samt tre års fuld løn i tilfælde af afskedigelse.

Ok, så var det måske 29 år uddannelse og to års fuld løn ved
afskedigelse - det skal ikke skille os ad.

>Hvordan kommer du dog til det vås? Og du kalder dig begavet?
>ROTFLMAO.

Jeg har vist aldrig påstået at være begavet. Jeg har derimod mere end
antydet, at flere herinde er småtbegavede - du kan godt se forskellen
hvis du tænker dig om. Ikke sandt, Arne? ;)
--

-JN-

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-07-11 17:45

> Ok, så var det måske 29 år uddannelse og to års fuld løn ved
> afskedigelse - det skal ikke skille os ad.

> Jeg har vist aldrig påstået at være begavet.

Det ses tydeligt!

Jeg har derimod mere end
> antydet, at flere herinde er småtbegavede - du kan godt se
> forskellen
> hvis du tænker dig om. Ikke sandt, Arne? ;)

Det var da en underlig bortforklaring -men det er vel hvad man
kunne forvente i den retning. Du mangler dog stadigvæk at forklare
hvad du mener med 28 års uddannelse og tre års fuld løn i tilfælde
af afskedigelse.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-07-11 19:52

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-07-11 22:23

Arne H. Wilstrup <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
j0hpkv$sik$1@speranza.aioe.org:
> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen

Der blev J.Nielsen endnu en gang sat til vægs!

Jepper. Du kan det dér skidt, stalinist.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Isachsen

Dato : 11-07-11 22:46

kk wrote:
> [...]
> været soldat i en menneskealder og er såå'en en som du vil kalde et
> højrefjols. Men jeg indser, at noget må gøres for at bekæmpe terror og

Har du noen gang reflektert over hvorfor disse menneskene langt borte
fra vårt eget land bedriver såkalt "terror" mot "oss"? Det er da vi som
står med militærmakt i deres land - ikke omvendt.

Isachsen

Fra : kk

Dato : 12-07-11 05:50

Isachsen formulerede mandag:

> [...]
> vårt eget land bedriver såkalt "terror" mot "oss"? Det er da vi som står med
> militærmakt i deres land - ikke omvendt.

Rigtigt, men hvem startede balladen?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-11 04:43

On Tue, 12 Jul 2011 06:50:28 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Isachsen formulerede mandag:

>Rigtigt, men hvem startede balladen?
>mvh
>kk

De onde muslimer startde med at erobre Israel og Tyrkiet mm
Rotshild lovede penge til UK hvis jøder ku få Israel retur
Da UK vandt var Israel igen jødisk
Så blev terroristerne mopsede og har myrdet uskyldige siden

Israel var aldrig muslimsk mere end det var romersk

David byggede tempel som selv romerne respekterede

Muslimer er destruktive og bør kontrolleres. Frem med kvægstav-tazeren
Undlad at give magt og statsborgerskaber til muhamedaneren

Fra : kk

Dato : 13-07-11 06:40

Bo Warming forklarede:

> [...]
>
> Muslimer er destruktive og bør kontrolleres. Frem med kvægstav-tazeren
> Undlad at give magt og statsborgerskaber til muhamedaneren

... for en gangs skyld: Enig!!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 06:37

On Wed, 13 Jul 2011 07:40:15 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming forklarede:

>.. for en gangs skyld: Enig!!

Vort elektroniske dk.politik kan krydres af telefonsnak så man en
enkelt gang kortvarigt hører stemmen bag navnet så ring kort 35861000

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-07-11 11:42

Den 10-07-2011 14:12, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> i at det skulle koste 41 danske unge mænd livet og såre et ukendt antal

Hvis de nu har lyst til at fise til Afghanistan for at træne, så lad dem
dog.
De kendte jo risikoen på forhånd, så det sentimentale pis kan vi jo
viske væk med det samme.
Afghanistan er et skide godt sted at afprøve sine evner som professionel
soldat, og hvad er problemet med det, ud over at det koster en bondegård
i timen?

- cep